• Hey!

    Ik wil graag een verhaal schrijven met iemand. Als ik alleen een verhaal schrijf, heb ik nooit de moeite om het af te maken. Ik wil dus een keer een verhaal afmaken, het liefst met iemand anders erbij. Ik wil het liefst een fanfiction schrijven over One Direction. Als jij een ander leuk idee heb, maakt niet uit of het een fanfiction is of niet, dan mag dat ook. Bij interesse PB me maar :).
    Ik hoop dat er iemand reageert!

    xxx Samira


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Ik wil wel, maar dan wil ik wel een OP - onbekende personen - story.


    Some people are art and do art at the same time

    Is ook goed hoor, als je een leuk idee heb :)


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    xMusicxLovex schreef:
    Is ook goed hoor, als je een leuk idee heb :)

    Daar zou ik even moeten brainstormen haha. Ik stuur je straks wel een pb met mijn idee =3


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)
    Daar zou ik even moeten brainstormen haha. Ik stuur je straks wel een pb met mijn idee =3


    Is goed!! Ga ik dat ook doen!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 20:36 ]


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Ik wil wel samen een fanfiction schrijven. Ben helaas inspiratie loos. Haha :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    Ik wil wel samen een fanfiction schrijven. Ben helaas inspiratie loos. Haha :Y)

    Geeft niet! Ik bedenk nu ook een aantal story's! Hahahaha


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    ik heb wat ideeën, ik mail jullie allebei wel even. Kan je ook een verhaal met zijn drieën schrijven? (Ik weet het, domme vraag:$)


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    xMusicxLovex schreef:
    ik heb wat ideeën, ik mail jullie allebei wel even. Kan je ook een verhaal met zijn drieën schrijven? (Ik weet het, domme vraag:$)

    Je kan zelfs een groepsstory hebben. Je kan met zijn drieën schrijven, maar zij wilt een fanfic en ik een OP..


    Some people are art and do art at the same time

    Oja, dat is waar... Wist ik(A)


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Proudfoot schreef:
    (...)
    Je kan zelfs een groepsstory hebben. Je kan met zijn drieën schrijven, maar zij wilt een fanfic en ik een OP..


    Ik hoef niet per se een Fanfiction. :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hebben jullie misschien skype of iets zouden we daar kunnen communiceren over de story? Met pb'tjes en gastenboekberichten zal dat moeilijk gaan..


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Hebben jullie misschien skype of iets zouden we daar kunnen communiceren over de story? Met pb'tjes en gastenboekberichten zal dat moeilijk gaan..


    Ik heb geen Skype, maar wel facebook en twitter.


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Mijn facebook is Emma van Dijk, ik heb helaas geen twitter.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik voeg je wel even toe op facebook :). Ik ben Samira Huibregtse


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    xMusicxLovex schreef:
    (...)

    Ik heb geen Skype, maar wel facebook en twitter.


    Ik heb alleen Twitter..


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.