• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:42 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Adelaine Catherina Bluejay

Ik houd mijn hoofd wat schuin en kijk Fred aan. 'Afspraken hè? Dan is er nog iets wat jullie moeten weten. Ik had gezegd dat ik het niemand zou vertellen, maar als Madison zich zo gaat gedragen, zal ik mij daaraan aan moeten passen.' Ik kijk even om mij heen en zie dat iemand acht slaat op ons gesprek. Het lijkt bijna alsof iemand een spreuk over ze heeft uitgesproken. Vervolgens kijk ik naar Ginny en dan weer naar Fred.
    'Ze is niet zomaar een dooddoener. Ze is de dochter van Voldemort.'

Happy Birthday my Potter!

Fred Weasley

Ik kijk haar met open mond aan en weet even niet meer wat te zeggen. 'Oke misschien moeten we sommige plannen maar even veranderen en een paar beloftes verbreken. Heel erg bedankt dat je het heb gezegd' mompel ik en denk even na. Gewoon nog deels sprakeloos en deels gewoon bezorgd. 'Waarom nu juist zij weer en waarom George en Ginny?'

[neeeee omg Adelaine! x'DDD]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Aragog schreef:
    [neeeee omg Adelaine! x'DDD]

(Stiekem is ze best een bitch als je aan mensen komt om wie ze geeft ^^)

Ik merk dat Fred geschrokken is en por hem in zijn zij. 'Hé, niet zo bezorgd. We kunnen het zelfs in ons voordeel gebruiken. Ze is waarschijnlijk best wel belangrijk en ze is nu binnen handbereik. Misschien kunnen we haar in noodgevallen wel kidnappen om de aandacht af te leiden van Harry of zo. Met z'n allen kunnen we Miss Voldie makkelijk aan.' Een gemene grijns verschijnt op mijn lippen bij de gedachte aan Madison in een oude stenen gevangenis op water en brood. Tja, had ze Ginny maar met rust moeten laten.

Fred Weasley

"Niet bezorgd..ik heb mijn zusje vanmiddag moeten kalmeren omdat Miss Voldie haar vanmiddag op een haar na heeft gemist met de vloek des doods en als ze er wat over zegt ze echt word vermoord" zeg ik en sla snel een hand voor mijn mond. "Vertel dat alsjeblieft aan niemand, want ik wil mijn zusje levend houden. Maar je hebt gelijk we kunnen haar met z'n allen makkelijk aan". Een diepe zucht verlaat mijn mond "Waarom is het leven zo ingewikkeld?"

Ik bijt op mijn lip en denk na over wat Fred heeft gezegd. De vloek des doods... ik wed dat ze Ginny makkelijk had kunnen raken. Misschien wil ze haar dan toch niet dood en wilt ze mensen gewoon angst aanjagen. Ze wilt ons op een afstand houden. Mij en Ginny. Als we haar haar zin geven, zal ze weinig vermoeden. We zouden het kidnap-plan kunnen bewaren voor als we het echt nodig hebben.
    'Waarom is het leven zo ingewikkeld?' zegt Fred zuchtend en zijn stem haalt mij weer uit mijn gedachten. Ik lach zachtjes.
    'Omdat het anders oersaai zou zijn.'

Fred Weasley

"Misschien heb je gelijk, maar soms klinkt dat ook wel eens goed en zolang mijn naam Fred/Gred Weasley of iets in die richting is zal het niet snel saai zijn" zeg ik grijnzend. "Maar was dat dan wel heb je tenminste niet van die moeilijke keuzes die je moet maken". Ik kijk haar met een vragende blik in mijn ogen aan "Je lach me nu niet uit toch of wel soms?"

'Ik lach je toch altijd uit?' zeg ik grappend, waarna ik even ga verzitten. Het valt mij nu pas op dat Fred nog steeds zijn arm om mij heen heeft. Ik vind het lichtelijk vreemd en nu ik het door heb, kan ik mijn gedachten er maar niet vanaf zetten. In eerste instantie was het gewoon een vriendelijk gebaar... waarschijnlijk is hij hem gewoon vergeten weg te halen of zo.

Draco Malfoy

"Pansy kwam naar me toe, vlak nadat ik je brief in het vuur van de openhaard had gegooid. Ze had me verteld wat voor een iemand jij werkelijk bent!" ik voelde me steeds rotter, al helemaal om dat van Astoria te horen. "Weet je wel niet hoeveel pijn je me hebt gedaan Draco..." ik slikte een kleine brok in mijn keel weg "sorry dan..." opeens ging er een lichtje branden in mijn hoofd "Astoria, wie sloeg jouw ookal weer een bloedneus?"

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

Astoria Ivaine Greengrass

Astoria keek toe hoe de tranen over haar wangen gleden en deze kapot vielen op het matras. "Ja, voel je maar schuldig" Ook Astoria slikten een brok weg in haar keel terwijl ze aan een los zittend touwtje van haar kussen frutte, nogsteeds onder de dekens lag. "Ja, dat weet ik, dat was Pansy."

The expert in anything, was once a beginner.

Draco Malfoy

"Ja, dat weet ik, dat was Pansy." alles klopte gewoon, dus waarschijnlijk had ik de dader te pakken "en vind
    je het niet raar dat ze opeens zo aardig was?" als Pansy het was kreeg ik haar nog wel... "wat ik bedoel te zeggen is dat ik pansy gewoon verdenk van die brief, ze wil gewoon wraak op je nemen..." ik slikte nog een keer moeilijk "Astoria, ik hou echt heel veel van je en je ben het beste dat me is overkomen" ik stond op "denk daar nog maar eens goed over na, maar als je bij je besluit blijft en me nooit meer wil zien" mijn keel voelde droog aan "dan ga ik nu" met lood in de schoenen liep ik naar de deur.

Astoria voelde hoe een traan over haar wang gleed, alles klopte...Geen twijfel mogelijk...toch? Maar...ze leek zo anders, of was dat enkel een schouwspel? Misschien had Draco gelijk...En ja, Astoria voelde daadwerkelijk nog ies voor hem, veel zelfs, heel veel. "Nee wacht!" Met een ruk sloeg Astoria de dekens van zich af en rende zowat naar Draco toe, waarna ze hem omdraaiden en haar lippen op de zijne drukten. Astoria haalde haar lippen terug waarna ze haar hoofd tegen zijn borstkast aanlegden."Het spijt me.Heel erg. Het leek alleen zo, echt...".

Draco Malfoy

Ik wou net vertrekken toen ik Astoria nog hoorde "Nee wacht!" wild sloeg ze de dekens van zich af en kwam half rennend op me af waarna ze haar lippen op de mijne drukte, ze legde haar hoofd op mijn borstkas "Het spijt me.Heel erg. Het leek alleen zo, echt..." ik sla mijn armen om haar heen "ik krijg haar nog wel te pakken..." naar dat betekende ook dat ze mijn echte brief dus niet gehad had...

Astoria knikte schamper terwijl haar hoofd nog tegen zijn borstkast aanlag. "Het spijt me echt Draco" zei ze zachtjes maar wel verstaanbaar. Astoria voelde hoe de tranen achterin haar ogen op borrelden, dus verbergden ze haar hoofd in zijn hals, zodat hij de tranen niet over haar wangen zag rollen. Maar echter haar gesnik verraden dat ze aan het huilen was. "W-waarom s-stuurde je e-eigenlijk e-een brief?'