• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:42 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Mimisterie x'D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Ginny

'Ik weet al lang dat jullie niet altijd vervelend zijn. En jij hoeft nog maar een paar maanden te wachten, tot April. Ik moet nog twee jaar wachten. Oke, 1 jaar en 11 maanden, maar dat maakt niet uit.' ik grinnik even

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Aragog schreef:
    [Mimisterie x'D]

[oeps typfout X'D]

Fred Weasley

"Fijn om te horen dat je er ook zo overdenkt. Gelukkig wel maar het duurt nog zolang als je een winkel hebt en niet mag toveren. Ik heb medelijden met je en dat maakt inderdaad niet zo heel veel uit"

Aragog schreef:
    [Heeft George nog geantwoord? c:]

{Volgens mij wel.. ERgens}

Don't be like the rest of them, darling

[Waar? *_*]

{Owh.. Crap.. Ik heb over jouw andwoord heengelezen *Zet een ontschuldige glimlach op* Ik ga nu reageren!}

Aragog schreef:
    Madison
    We liepen een beetje door de grote grasvelden van Hogwarts, hand in hand. ''Heb.. je nog iets gehoord over Robert?'' vroeg ik, alleen voor de zekerheid. Ik vond het niet leuk dat ik degene die er voor heeft gezorgd dat George lijdt, net als zijn familie. Alhoewel.. Dat Ginny lijdt boeit me niet zo.

George Weasley

'Nee, toen ik mijn vader sprak was ik niet echt in om het te vragen' Zeg ik terwijl ik er weer aan denk hoe mijn moeder de helft van onze uitvindingen heeft weggegooit en mijn vader daar niet eens iets aan heeft gedaan.

Madison
    ''Oh- dat begrijp ik. Het niet niets,'' zei ik met een zwakke glimlach, en leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder. Hij was stukke langer dan mij, iets waar ik me aan ergerde. Ik was altijd en overal de kleinste.
    Onbewust streek ik met mijn duim over zijn handpalm, en zuchtte even.

Ginny

'Zullen we anders gewoon gaan? Dit duurt zo lang.' zei ik ongeduldig. Ik veegde mijn bezem schoon en stond op het punt om te vertrekken

Fred Weasley

"Beetje geduld hebben Ginny" zeg ik grijnzend, maar werd zelf ondertussen toch ook een beetje ongeduldig. Ik kijk naar mijn bezem en knik twijfelend. "Misschien moeten we toch maar gaan"

Ginny

'Ja!' zeg ik opgelucht. Ik loop naar de portretdoorgang maar blijf staan. Ik draai me om naar Fred. 'Wil jij eerst even kijken of ze niet op mij aan het wachten is op de gang?'

George Weasley

'Is er iets?' Vraag ik haar, geen idee of er iets was maar het leek in iedergeval wel zo.

Fred Weasley

Ik loop door en kijk even rond als ik op de gang sta. "Niets te zien dus kom maar" zeg ik en loop rustig in de richting van de trappen. "Naar de Astronomietoren toch?"

Madison
    Ik zuchtte en stond stil.
    ''Ik voel me gewoon een beetje..'' ik beet op mijn onderlip. Waarom wou ik liegen?
    ''Ik had geen keuze,'' zei ik zachtjes, en keek naar de grond. Hij had het recht om het te weten. Ik hield van hem, écht. En ik kon het niet over mijn hart krijgen om te liegen.