• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ochtend, middag, avond....?)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Ik denk eind van de middag/begin avond]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Neuriënd loop ik door de gangen richting de leerlingenkamer. Ik ben in een vrolijke bui en waarom zou ik ook niet? Ik heb geen last meer van mijn wang en heb eigenlijk niet echt erge zorgen. Althans, ik denk er gewoon niet over na. Wat ook wel eens lekker is. Buiten begint het langzaam donker te worden en ik hoop dat de avond net zo zorgeloos word als dit moment nu.
    Ik schrik op uit mijn gedachten als ik George en Madison zie. 'Hey George, hey Madison,' zeg ik vrolijk. Ik ga mijn humeur dus echt niet laten verstoren door het aura van Madison, al zou ik mij eigenlijk af moeten vragen wat ze heeft gedaan.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ga even thee drinken. Doeidoei)


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy

    "Waarom is het nou geen goed idee op het tweede deel te vertellen?" soms snapte ik haar echt niet meer "Het zal je allemaal nog verbazen wat ik weet"
    ik grinnik en schud mijn hoofd "Vergeet niet dat we zo snel mogelijk moeten zorgen dat die het doet" ik kijk haar weer aan "lekker opscheppen Aileen, ik heb je wel door, en die kast komt echt wel goed" langzaam komen we steeds dichter bij de leerlingenkamer.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    "Ik schep niet op ik denk alleen niet dat je het leuk vind om iemand te vermoorden" zeg ik en sla al snel een hand voor mijn mond. "Eerst zien en dan pas geloven aangezien het onmogelijk is dat deze opdracht makkelijk word" zeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    {Of naar George en Madison x'D}


    (Ik heb haar naar ze toegestuurd)


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy

    Ik kijk haar verbaast aan "ik moet wat!?" ik kon mijn oren niet geloven, Aileen sloeg snel haar handen voor haar mond "Eerst zien en dan pas geloven aangezien het onmogelijk is dat deze opdracht makkelijk word" ik kijk haar aan "nee! tuurlijk wordt dit niet makkelijk" een zucht verlaat mijn mond


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    "Sorry en nu weet je reden dat ik het niet wou vertellen" zeg ik. "dat is inderdaad onze opdracht. De verdwijnkasten repareren zodat ze het kasteel binnen kunnen dringen en zien of wij onze laatste opdracht uitvoeren en dat is iemand vermoorden" zeg ik zacht. "Het zal alleen maar moeilijker worden omdat we ons moeten bewijzen en de eer hoog moeten houden dus een mooi excuus om de rot klusjes aan ons te geven"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Ik zucht nog een keer diep "oke ik begrijp het...wie- wie moeten we vermoorden?" zeg ik zacht, er was nu ook geen uitweg mogenlijk omdat ze ons in de gaten zouden houden...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    "Je gaat niet blij zijn, maar Astoria Greengrass en aan ons de eer omdat wij haar kennen" zeg ik zacht en een diepe zucht verlaat mijn mond. Je kan heel veel vragen, maar dit is gewoon onmogelijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Eerder terug dan verwacht, het was kapot druk niet normaal XD
    But err...i'm back, wat heb ik gemist?:Y)}


    The expert in anything, was once a beginner.

    [nope... draco en Aileen lopen nu naar de leerlingenkamer...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    "Je gaat niet blij zijn, maar Astoria Greengrass en aan ons de eer omdat wij haar kennen" verschrikt kijk ik naar Aileen "waarom zij!?" dit was gewoon niet mogelijk, waarom wou de hij haar dood hebben? Inmiddels waren we al bij de leerlingenkamer, zou ik het haar moeten vertellen?


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    Ik haal mijn schouders op en ga op een van de banken zitten. "Ze loopt ons in de weg en leid je af van je opdrachten of iets wat daar op moet lijken. Het is niet precies gezegd maar relax zoals altijd is er een plan om er onderuit te komen als je dat wilt, maar dan mag je voorlopig niet met haaar omgaan als je het plan uitvoert want mensen weten meer dan we denken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer