• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ABO)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    [Mijn topics]


    Don't be like the rest of them, darling

    [mijn topic]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Een klein dromerig glimlachje speelde even op Sylver haar lippen, terwijl ze naar een bruine haar lok keek die ze om haar vinger had gedraaid. "Zo te horen liep het goed vandaag met je, is het niet?" Sylver keek opzij naar Pansy terwijl ze grinnikte en haar benen lang uit strekten en vervolgens weer over het landschap keek. "Dus, wat heb je uitgevreten?" Sylver grinnikte zachtjes terwijl ze Pansy aankeek.

    Pansy Parkinson

    Ze glimlachte dromerig terwijl ze met een bruine haarlok speelden "Zo te horen liep het goed vandaag met je, is het niet?" een grijns kwam op mijn gezicht "Dus, wat heb je uitgevreten?" vroeg ze grinnikend terwijl ze me aankeek, ik sloot mijn ogen tegen de felle zon "O niks bijzonders, gewoon wat kattekwaad uitgehaald met Draco en Astoria" mijn grijns werd nog groter "wat is het leven heerlijk eigenlijk, vindt je ook niet?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Moonly schreef:
    Ginny

    Ik zucht opgelucht, geen Zeur 2 dus. 'Ik vind het nogal irritant dat hij me telkens uitnodigt bij zijn feestjes. Alleen maar omdat ik de vleddervleervloek een keer uit sprak. Die feestjes zijn oersaai. En hij noemt iedereen die op zijn feestjes mogen komen een Slakker.' ik grinnik even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [What happened? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aileen Megan Snape

    Een diepe zucht verlaat mijn mond en richt mijn aandacht en toverdstok op de kast waarna ik begin met aftellen. Bij drie werp ik even een blik op Draco terwijl we de spreuk opnieuw uitspreken in de hoop dat het nu wel werkt.

    Draco Malfoy

    Aileen telt tot drie en tegelijk spreken we de spreuk uit. Langzaam laat ik mijn stok zakken, Een diepe zucht verlaat mijn mons en ik doe weer een stap richting de kast en doe de deur open... nog steeds ligt de appel roerloos in de kast, boos schop ik tegen een oude tafel "hoe willen we die vervloekte kast laten werken?!"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aragog schreef:
    [What happened? (:]


    (sinds wanneer was je weg? Anders vertel ik misschien dingen dubbel...)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (...)

    (sinds wanneer was je weg? Anders vertel ik misschien dingen dubbel...)

    [Na het gesprek tussen Ginny en Fred, over wat er was gebeurd met die touwen. I guess. ;a]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Na het gesprek tussen Ginny en Fred, over wat er was gebeurd met die touwen. I guess. ;a]


    (daarna ging Ginny Fred ondervragen over zijn liefdeleven. En daarna over Slakhoorn. Wat de Zwadderaars hebben gedaan heb ik niet bijgehouden.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver grinnikte, waarna ze langzaam knikten."Hmhm, inderdaad." Sylver keek even naar pansy waarna ze haar hoofd wat schuin hield. "Je hebt ze toch niet pijn gedaan, of wel?" Sylver grinnikte zachtjes bij deze gedachten, waarna ze weer voor zich uit keek en haar hoofd richting de hemel hield.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    Sylver grinnikte en keek me schuin aan "Je hebt ze toch niet pijn gedaan, of wel?" ik schoot in de lach "ik heb ze niet geslagen of hondsdol op ze af gerend, dat is al heel wat" ik schoof een stukje opzij en ging languit in het gras liggen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:17 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Een lachje ontsnapte aan Sylver haar mond, terwijl ze toekeek hoe Pansy lang uit in het gras ging liggen. "Dat is inderdaad al een goed begin" grinnikte ze zachtjes. Sylver volgden even met haar ogen een kleine witte vlinder die voorbij vloog, terwijl ze weer over het landschap tuurden."Misschien kan ik je wel niet aardig maken, maar...je bent volgens mij al een heel eind op weg" zei Sylver terwijl ze zich naast Pansy liet ploffen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    Slyver volgde mijn voorbeeld en ging ook gestrekt in het gras liggen "Misschien kan ik je wel niet aardig maken, maar...je bent volgens mij al een heel eind op weg" ik grinnikte "binnen in mij zit gewoon een onaardig wezen, anders zat ik ook niet nu in Slytherin" daar was ik het helemaal mee eens, een Parkinson was gewoon niet geboren on goed te zijn...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.