• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:42 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

IrishStar schreef:
    (...)

[and i know (A)]

[grumpfff:P]

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

[ :)]

(ben ff naar,mijn mobiel overgestapt)

[okee en als ik zo niet meer reageer...dan heb ik ruzie omdat ik al lang had moeten afsluiten maar dan ben ik er morgen weer]

[Ik ben van gedachten veranderd en ga er nu maar eens vandoor...doegg tot morgen]

(doeg tot morgen)

IrishStar schreef:
    Fred Weasley

"Ik zou zeggen dat je een beetje verliefd bent op harry, maar ik zal mijn mond houden en die traning zijn inderdaad een stuk beter dan vorig jaar" zeg ik met een grijns. "Maar jammer dat jullie niet altijd hoeven te komen"

Ginny

'Ik ben niet verliefd op Harry! Ik heb al een vriendje en Dean is veel liever!' ik kijk hem even boos aan, ik had al een vriendje! Dan was ik toch niet ook op iemand anders, alhoewel, Harry was wel lief en mooi en knap en... Ach, laat ook maar!

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Fred Weasley

"Maak dat Knikkebeen maar wijs zusje" zeg ik grijnzend als ik haar blik zie en sta voor de veiligheid toch maar op gezien ik nog steeds op de leuning van de stoel zar waar zij zit. "Maar ik zal doen dat ik je geloof"

Ginny

Ik werp hem een woedende blik toe. Jongens konden ook zo irritant zijn! Ik zie dat hij snel opspringt van de leuning. 'Ik doe niks hoor!' zeg ik tegen hem. Ik pak een snoepje uit mijn zak en eet hem op. Ik voelde dat ik ook nog een neusbloednoga in mijn zak had, vermomd als snoepje. Zou Fred in zijn eigen grap trappen? 'Wil je er ook eentje?' vraag ik grijnzend terwijl ik het snoepje voor zijn neus hou.

Fred Weasley

"Nee misschien niet en misschienb wel" zeg ik.
    Ik pak het snoepje aan en grijns. "Misschien wel zolang het maar geen snoepjes zijn die we hebben uitgevonden" zeg ik grijnzend en geef haar het snoepjes terug. "Je moet toch echt wat beters verzinnen, maar het was leuk geprobeerd"

Ginny

Ik zucht, jammer dat hij er niet was ingetrapt. Ik stop het snoepje weer in mijn zak en begin knikkebeen, die op mijn schoot was gesprongen, te aaien. 'Zit Madison in het zwerkbalteam van Zwadderich?' vraag ik me hardop af. 'Anders ga ik er voor zorgen dat ze van haar bezem valt. Dat is me wel een strafworp waard.'

Fred Weasley

"Sorry maar we werken elke dag wel met die snoepjes, voral nu we een tegengif moeten verzinnen en de andere helft weer moeten maken zodat we verder kunnen met de winkel" zeg ik en ga op de bank zitten. "Weet ik eigenlijk niet en doe een beetje voorzichtig wil je"

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 14:27 ]

Draco Malfoy

Snel ontdeed ik de uit van het stukje perkament en begon te lezen

Draco,,
    Ik dacht al dat het te mooi was om waar te zijn. Jij en ik. Maar blijkbaar, was dit echter niets meer en minder dan een hopeloze droom.
    Want wat ik voor jou voelde, voelde jij duidelijk niet voor mij.En, ga je gang zoals je schreef dat je me nooit meer wou zien. Dan krijg je me ook nooit meer te zien.
    Astoria.

Ik werd nog bleker dan ik al was, hoe kon dit? ik was helemaal in de war.
    Boos gaf ik een klap op de muur, en smeet het stukje perkament weg. Misschien moest ik haar zoeken, zelfs als ze me niet meer wou zien.

Astoria Ivaine Greengrass

Een harde klap tegen de muur zorgden ervoor dat Astoria in de war raakten, ze had het gezien. Astoria had zich neer gezet achter het hoekje van de muur die van de leerlingen kamer omhoog naar de meisjeszalen liep. Maar zoals Pansy had gezed...Het is een Malfoy. Astoria liep terug naar haar slaapkamer en kroop weer onder de dekens, wetend dat Draco haar niet had gezien of gevolgd. Het maakten haar in de war, waarom zou hij tegen de muur aan slaan als hij zelf had geschreven dat hij haar niet meer wou zien, nooit niet. De deur van haar kamer die open ging, maakten echter dat Astoria deed alsof ze sliep. Ze had geen zin om te praten, met niemand niet.

The expert in anything, was once a beginner.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''