• Een groepje vrienden, drie jongens en drie meisjes, gaan op reis naar het Spaanse stadje Aragon. Om feest te vieren en de boel op stelten te zetten. Als ze daar aankomen, worden ze met open armen ontvangen in het stadje en wil iedereen meteen vrienden zijn met de nieuwkomers. Maar de volgende dag, als ze opstaan, blijkt iedereen een vreemd bericht gekregen te hebben:
    "I'll be watching ya!
    oxox
    A. Cotilleos"

    Wie is A. Cotilleos? En wat gaat hij of zij doen?


    Cotilleos is Spaans voor "roddels" en de A staat voor Aragon. Deze RPG is zo half en half gebaseerd op Gossip Girl en A. Cotilleos is iemand die zal proberen de vriendschap tussen de mensen die in het stadje wonen en de vrienden te verbreken en je reputatie ten schande te maken zodat niemand nog met je wilt omgaan.

    In te vullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    [Voor de vrienden: tussen de 17 en de 21, inwoners mogen ouder zijn.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    [Foto+uitleg]
    Biografie:
    Extra:



    Vrienden:
    Meisjes [VOL]:
    -Amelia Florence van Arthilde || 19 || Stornoway
    -Annabelle Elena June || 18 || Clarisse
    -Mabel Skye Jones || 17 || Europe


    Jongens [VOL]:
    -Brady Seth Williams || 18 || GinnyLovato
    -Jackson 'Jack' Frayn Harries || 19 || Poeh
    -Jayy Black || 18 || quin98

    Inwoners:
    Meisjes [Max 4]:
    -Tillya Calida Estevez || 70 || Aztec
    -Vanity DeLorenzo || 17 || GinnyLovato
    -Aria Helena Rivendell || 19 || Kreacher
    -Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18 || Styx


    Jongens [Max 4]:
    -Daniël "Dan" James Blackk || 24 || Styx
    -Thomas Drew Pierce || 20 || Clarisse
    -Tim Stone || 25 || Poeh
    -

    REGELS:
    -Je sluit niemand uit.
    -Je neemt de actie van iemand anders personage niet over.
    -Max 2 personages.
    -Geen one-lines. Ik snap wel als het eens gebeurt, maar alsjeblief niet altijd een stuk van 2 woorden.
    -Alleen ERVAREN roleplayers.
    -We starten als we alle vrienden hebben en maximum 2 inwoners van elk geslacht.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan.


    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:11 ]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Sorry, maar Leen en ik hadden een heel idee uitgedacht, wat ik eigenlijk niet mag vertellen. En dat idee lukt totaal niet als er een jongen voor gebruikt wordt. Maar als je wilt mag je een jongen én een meisje maken.. Anders mag je ook gewoon een meisje maken, maar dan duurt het nog een hele tijd voordat we beginnen omdat we dan nog jongens nodig hebben.

    Zou je mij dat willen vertellen? Kan mijn personage bevriend zijn met A?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 22:55 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    Zou je mij dat willen vertellen? Misschien kan mijn personage bevriend zijn met A.


    Misschien had je dat niet in het topic moeten zetten.


    help

    Rol: Inwoner.
    Naam: Tim Stone.
    Leeftijd: Vijfentwintig. 05|02|1987
    Karakter: Tim is vriendelijk maar kan ook bruut zijn en grof overkomen. Hij is zowel verlegen als zelfzeker en heeft een gespleten persoonlijkheid. Soms spreekt hij tegen zichzelf of tegen wat voor, naast of achter hem.
    Uiterlijk:


    Darren Criss
    Tim heeft donkerbruin krullend haar en een beginnende baard en snor. Zijn ogen zijn hazelbruin. Tim is 1.74 groot en gespierd. Hij heeft een schoenmaat 44.
    Biografie: Tim woont al jaren bij zijn tante toen zijn ouders en zusje, Janna, een virus kregen dat hen fataal werd. Hij werkt in een plaatselijke fabriek dat wijn produceert. Tim woont al jaren in Aragon, maar is geboren in San Francisco. Op zijn 10de is hij hier komen wonen bij zijn tante.
    Extra: Tim valt voor 100% op mannen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 11:12 ]


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    Rol: Inwoner.
    Naam: Jack Stone.
    Leeftijd: Vijfentwintig. 05|02|1987
    Karakter: Jack is vriendelijk maar kan ook bruut zijn en grof overkomen. Hij is zowel verlegen als zelfzeker en heeft een gespleten persoonlijkheid. Soms spreekt hij tegen zichzelf of tegen wat voor, naast of achter hem.
    Uiterlijk:


    Darren Criss
    Jack heeft donkerbruin krullend haar en een beginnende baard en snor. Zijn ogen zijn hazelbruin. Jack is 1.74 groot en gespierd. Hij heeft een schoenmaat 44. Jack
    Biografie: Later
    Extra: Later

    | Ik vul mijn rollen zo aan.
    Wat bedoel je btw met Biografie? |


    I think Romy will be happy with this... I don't. XD Biografie is trouwens wat je zoal hebt meegemaakt in je leven en je kan niet ouder zijn dan 21 behalve als je Tilya bent. :Y) En we hebben al een Jack, die heb je zelf gemaakt, remember?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 22:44 ]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    I think Romy will be happy with this... I don't. XD Biografie is trouwens wat je zoal hebt meegemaakt in je leven en je kan niet ouder zijn dan 21 behalve als je Tilya bent. :Y)


    Pourqoui pas? Hij is inwoner. Die kunnen ouder dan 21 zijn ya know.
    Wat heb je btw tegen Darren? XD

    En technisch gezien noemt Jack Jackson, maar ik zal het wel aanpassen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 22:45 ]


    kindness is never a burden.

    Nu heet hij Tim. :Y)


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    Nu heet hij Tim. :Y)


    Awesomness. It sounds very spanish. En okay, ik ga erbij zetten dat inwoners ouder mogen zijn. :]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Awesomness. It sounds very spanish. En okay, ik ga erbij zetten dat inwoners ouder mogen zijn. :]


    | Yaay! (yeah)


    kindness is never a burden.

    Ik begin morgen. :]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Misschien had je dat niet in het topic moeten zetten.

    Hoezo? Sorry, het is laat


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    Hoezo? Sorry, het is laat


    Omdat iedereen dan al weet dat je personage bevriend is met A..


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Poeh schreef:
    Rol: Inwoner.
    Naam: Tim Stone.
    Leeftijd: Vijfentwintig. 05|02|1987
    Karakter: Tim is vriendelijk maar kan ook bruut zijn en grof overkomen. Hij is zowel verlegen als zelfzeker en heeft een gespleten persoonlijkheid. Soms spreekt hij tegen zichzelf of tegen wat voor, naast of achter hem.
    Uiterlijk:


    Darren Criss
    Tim heeft donkerbruin krullend haar en een beginnende baard en snor. Zijn ogen zijn hazelbruin. Tim is 1.74 groot en gespierd. Hij heeft een schoenmaat 44.
    Biografie: Tim woont al jaren bij zijn tante toen zijn ouders en zusje, Janna, een virus kregen dat hen fataal werd. Hij werkt in een plaatselijke fabriek dat wijn produceert. Tim woont al jaren in Aragon, maar is geboren in San Francisco. Op zijn 10de is hij hier komen wonen bij zijn tante.
    Extra: Tim valt voor 100% op mannen.


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)


    Awesomness. :Y)

    Kijk je Glee ofzo?

    That reminds me: Ik ga verder PLL kijken en daarna ga ik de RPG starten, zo rond 2 uur 's middags, goed?


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Awesomness. :Y)

    Kijk je Glee ofzo?

    That reminds me: Ik ga verder PLL kijken en daarna ga ik de RPG starten, zo rond 2 uur 's middags, goed?


    Ik kijk Glee ja. ^^
    En ik ben er pas vanavond weer.


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    Rol: Vriend.
    Naam: Jackson 'Jack' Frayn Harries
    Leeftijd: Negentien. 13|05|'93
    Karakter: Jack is een echte lolbroek. Hij haalt graag geintjes uit met zijn vrienden en is altijd te vinden voor een grappig verhaal. Jack kan ook lief en gevoelig zijn. Kan je begrijpen als je ergens mee zit en je ook natuurlijk opvrolijken.
    Uiterlijk:




    Jack heeft donkerbruin haar dat vaak als een schuine kuif op zijn hoofd staat. Hij heeft groen/bruine ogen.
    Biografie: Jack heeft een tweelingbroer, Finnick en woont bij zijn ouders in Engeland. Hij gaat naar school en heeft een eigen Youtube kanaal waar hij leuke, grappige filmpje zet met of zonder vrienden.
    Extra:


    kindness is never a burden.