• Een groepje vrienden, drie jongens en drie meisjes, gaan op reis naar het Spaanse stadje Aragon. Om feest te vieren en de boel op stelten te zetten. Als ze daar aankomen, worden ze met open armen ontvangen in het stadje en wil iedereen meteen vrienden zijn met de nieuwkomers. Maar de volgende dag, als ze opstaan, blijkt iedereen een vreemd bericht gekregen te hebben:
    "I'll be watching ya!
    oxox
    A. Cotilleos"

Wie is A. Cotilleos? En wat gaat hij of zij doen?

Cotilleos is Spaans voor "roddels" en de A staat voor Aragon. Deze RPG is zo half en half gebaseerd op Gossip Girl en A. Cotilleos is iemand die zal proberen de vriendschap tussen de mensen die in het stadje wonen en de vrienden te verbreken en je reputatie ten schande te maken zodat niemand nog met je wilt omgaan.

In te vullen:

Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    [Voor de vrienden: tussen de 17 en de 21, inwoners mogen ouder zijn.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    [Foto+uitleg]
    Biografie:
    Extra:

Vrienden:
    Meisjes [VOL]:
    -Amelia Florence van Arthilde || 19 || Stornoway
    -Annabelle Elena June || 18 || Clarisse
    -Mabel Skye Jones || 17 || Europe

Jongens [VOL]:
    -Brady Seth Williams || 18 || GinnyLovato
    -Jackson 'Jack' Frayn Harries || 19 || Poeh
    -Jayy Black || 18 || quin98

Inwoners:
    Meisjes [Max 4]:
    -Tillya Calida Estevez || 70 || Aztec
    -Vanity DeLorenzo || 17 || GinnyLovato
    -Aria Helena Rivendell || 19 || Kreacher
    -Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18 || Styx

Jongens [Max 4]:
    -Daniël "Dan" James Blackk || 24 || Styx
    -Thomas Drew Pierce || 20 || Clarisse
    -Tim Stone || 25 || Poeh
    -

REGELS:
    -Je sluit niemand uit.
    -Je neemt de actie van iemand anders personage niet over.
    -Max 2 personages.
    -Geen one-lines. Ik snap wel als het eens gebeurt, maar alsjeblief niet altijd een stuk van 2 woorden.
    -Alleen ERVAREN roleplayers.
    -We starten als we alle vrienden hebben en maximum 2 inwoners van elk geslacht.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan.

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:11 ]

help

Wat betekend OOC? :}

Love is louder then the pressure to be perfect. <3

Clarisse schreef:
    (...)

Knappe jongen!? Tell me more!:Y)

Misverstand. Knappe jongens. Geen vakantie lief. Was het maar waar. ^^ Anyways, ik had wel een mooi uitzicht op het strand. *wbw*

kindness is never a burden.

Rol: Vrienden - Jongen
    Naam: Brady Seth Williams
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ontzettend lief en zacht karakter. Hij gaat voor mensen waarvan hij houd door het vuur. Als je ruzie met hem krijgt, loopt hij er meestal van weg, omdat hij betere dingen te doen heeft.
    Bio/Geschiedenis:
    Op jongere leeftijd heeft Seth perongelijk ervoor gezorgt dat zijn broertje in het water terecht kwam. Ze waren aan het stoeien, aan de waterkant. Zijn broertje had nooit leren zwemmen, en Seth zelf was net begonnen met zijn lessen. Het gevolg hiervan was een overstuur jongetje aan de waterkant die moest toekijken hoe zijn eigen broertje verdronk. Hier zit hij nog altijd over in. Hij voelt zich schuldig en ziet zichzelf als de moordenaar, waardoor hij zichzelf is gaan haten. Hij klapt dicht zodra er iemand over begint, daarom wil hij er niks over kwijt, aan niemand niet.
    Daarbij is zijn moeder ook vermoord door zijn vader. De waarheid weet hij sinds kort. Als klein kind vertelde zijn vader dat zijn moeder weggelopen was, en niet meer terug wilde komen. Dat had hij altijd geloofd, totdat zijn vader hem de waarheid vertelde toen hij naar Amerika was vertrokken. Het was een laffe daad van zijn vader, en als hij zijn vader ooit nog eens ziet, zorgt hij dat hij wraak neemt..
    Uiterlijk: Bruin haar, mooie blauwe ogen, sixpack.

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 14:50 ]

Poeh schreef:
    (...)

Misverstand. Knappe jongens. Geen vakantie lief. Was het maar waar. ^^ Anyways, ik had wel een mooi uitzicht op het strand. *wbw*

Oooh, bij enige kans ook nog vastgelegd op vakantiekiekjes?(:

Clarisse schreef:
    (...)

Oooh, bij enige kans ook nog vastgelegd op vakantiekiekjes?(:

Nops. :/ Wel jammer eigenlijk. Ah, volgend jaar naar Engeland. Dan zal ik wel foto's trekken van een of andere knappe Englishmen. ^^

Poeh schreef:
    (...)

Nops. :/ Wel jammer eigenlijk. Ah, volgend jaar naar Engeland. Dan zal ik wel foto's trekken van een of andere knappe Englishmen. ^^

Hahah, ik ga waarschijnlijk kerstshoppen in Engeland dit jaar, dus dan ga ik maar duimen dat ik ook wat leuke Englishmen tegen kom(:

Clarisse schreef:
    (...)

Hahah, ik ga waarschijnlijk kerstshoppen in Engeland dit jaar, dus dan ga ik maar duimen dat ik ook wat leuke Englishmen tegen kom(:

Haha, ik duim ook voor je. XD

Rol: Vriend.
    Naam: Jackson 'Jack' Frayn Harries
    Leeftijd: Negentien. 13|05|'93
    Karakter: Jack is een echte lolbroek. Hij haalt graag geintjes uit met zijn vrienden en is altijd te vinden voor een grappig verhaal. Jack kan ook lief en gevoelig zijn. Kan je begrijpen als je ergens mee zit en je ook natuurlijk opvrolijken.
    Uiterlijk:

Jack heeft donkerbruin haar dat vaak als een schuine kuif op zijn hoofd staat. Hij heeft groen/bruine ogen.
    Biografie: Jack heeft een tweelingbroer, Finnick en woont bij zijn ouders in Engeland. Hij gaat naar school en heeft een eigen Youtube kanaal waar hij leuke, grappige filmpje zet met of zonder vrienden.
    Extra:

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 12:00 ]

Poeh schreef:
    Rol: Vriend.
    Naam: Jackson 'Jack' Frayn Harries
    Leeftijd: Negentien. 13|05|'93
    Karakter: Jack is een echte lolbroek. Hij haalt graag geintjes uit met zijn vrienden en is altijd te vinden voor een grappig verhaal. Jack kan ook lief en gevoelig zijn. Kan je begrijpen als je ergens mee zit en je ook natuurlijk opvrolijken.
    Uiterlijk:

Komt nog.
    Biografie: Komt nog.
    Extra: Komt nog.

OH. MY. GOD. JACK. HARRIES. OH. MY. GOD. :9~
    *dies*

Clarisse schreef:
    (...)

OH. MY. GOD. JACK. HARRIES. OH. MY. GOD. :9~
    *dies*

Haha. XD

Hij is cute. x]

[Ik ga zo een jongen invullen ^^]

Rol: Jongen vriendengroep
    Naam: Jayy Black
    leeftijd: 18
    Karakter: Jayy is een jongen die meestal aardig is. Hij krijgt niet snel ruzie en wordt niet snel boos, maar als die boos wordt moet je bij hem uit de buurt blijven. Jayy is een echte vriend en staat altijd voor zijn vrienden klaar. Veder is hij bijna altijd vrolijk en druk wat soms best irritant kan zijn.
    Uiterlijk:

Biografie: komt nog
    Extra komt nog
    Morgen vul ik de rest in, moet perse afsluiten van mijn ouders.

Poeh schreef:
    (...)

Haha. XD

Ah Lene toch. XD

help

Stornoway schreef:
    (...)

Ah Lene toch. XD

Whuuttah. XD