• Een groepje vrienden, drie jongens en drie meisjes, gaan op reis naar het Spaanse stadje Aragon. Om feest te vieren en de boel op stelten te zetten. Als ze daar aankomen, worden ze met open armen ontvangen in het stadje en wil iedereen meteen vrienden zijn met de nieuwkomers. Maar de volgende dag, als ze opstaan, blijkt iedereen een vreemd bericht gekregen te hebben:
    "I'll be watching ya!
    oxox
    A. Cotilleos"

    Wie is A. Cotilleos? En wat gaat hij of zij doen?


    Cotilleos is Spaans voor "roddels" en de A staat voor Aragon. Deze RPG is zo half en half gebaseerd op Gossip Girl en A. Cotilleos is iemand die zal proberen de vriendschap tussen de mensen die in het stadje wonen en de vrienden te verbreken en je reputatie ten schande te maken zodat niemand nog met je wilt omgaan.

    In te vullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    [Voor de vrienden: tussen de 17 en de 21, inwoners mogen ouder zijn.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    [Foto+uitleg]
    Biografie:
    Extra:



    Vrienden:
    Meisjes [VOL]:
    -Amelia Florence van Arthilde || 19 || Stornoway
    -Annabelle Elena June || 18 || Clarisse
    -Mabel Skye Jones || 17 || Europe


    Jongens [VOL]:
    -Brady Seth Williams || 18 || GinnyLovato
    -Jackson 'Jack' Frayn Harries || 19 || Poeh
    -Jayy Black || 18 || quin98

    Inwoners:
    Meisjes [Max 4]:
    -Tillya Calida Estevez || 70 || Aztec
    -Vanity DeLorenzo || 17 || GinnyLovato
    -Aria Helena Rivendell || 19 || Kreacher
    -Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18 || Styx


    Jongens [Max 4]:
    -Daniël "Dan" James Blackk || 24 || Styx
    -Thomas Drew Pierce || 20 || Clarisse
    -Tim Stone || 25 || Poeh
    -

    REGELS:
    -Je sluit niemand uit.
    -Je neemt de actie van iemand anders personage niet over.
    -Max 2 personages.
    -Geen one-lines. Ik snap wel als het eens gebeurt, maar alsjeblief niet altijd een stuk van 2 woorden.
    -Alleen ERVAREN roleplayers.
    -We starten als we alle vrienden hebben en maximum 2 inwoners van elk geslacht.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan.


    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:11 ]


    help

    Aztec schreef:
    Oh no!
    De leeftijd is tussen 17 en 21 0.o
    Uitzondering voor Tillya? Mijn spaanse Tillie -.-


    gjmm... Oké. Maar alleen omdat ze zich jonger voelt dan ze is. :Y)


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    gjmm... Oké. Maar alleen omdat ze zich jonger voelt dan ze is. :Y)


    Hahaha, thanks (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Rol: Meisje van de vriendengroep.
    Naam: Annabelle Elena June. – wordt meestal Anna genoemd.
    Leeftijd: 18.
    Karakter: Annabelle is een complex meisje. Meestal heeft ze een stoere en arrogante houding tegenover anderen en bottelt ze al haar emoties op. Ze is in staat om een normale houding te houden, zelfs in de meest stressvolle situaties, bijvoorbeeld als iemand haar met een mes bedreigt. Ze kan een sarcastische bitch zijn en de meeste mensen zien haar ook zo. Maar als je haar wat beter leert kennen, merk je dat ze ook gewoon een hart heeft. Ze is erg aardig tegen haar vrienden en zal ze tot haar laatste adem verdedigen. Ze is erg grappig, sluw en slim. Ze heeft een sterke wil, is erg dapper en houd van flirten en vooral van feestjes.
    Uiterlijk:




    Dianna Agron
    Anna heeft lang, stijl blond haar, het lijkt alsof ze nooit een bad hair day heeft, omdat het altijd wel goed zit. Ze heeft prachtige, heldere, bruine ogen die omlijst zijn met lange wimpers. Ze is nogal mager en heeft niet veel vrouwelijke vormen. Anna is redelijk lang en heeft bijna nooit een gebruinde huid.
    Biografie: Komt nog, heb even geen inspiratie(:
    Extra: komt nog.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:49 ]

    Aztec schreef:
    Naam: Tillya Calida Estevez
    Leeftijd: 70
    Karakter: Tillya oogt als een keurige Spaanse dame met een goed lopende bakkerij. Iedereen denkt dat haar man overleden is, maar hij is van haar weg gelopen. Tillya is een enorm seksbeest en dat kon haar man niet aan. Ze zoekt nu naar wat jongere mannen om haar lusten te beantwoorden. Maar dat weet helemaal niemand, behalve A. Voor alle anderen oogt ze gewoon als een lief oud vrouwtje met lekkere broden en koekjes.
    Uiterlijk:


    Tillya heeft grijze haren, die ze verft omdat ze haarzelf anders niet aantrekkelijk genoeg vind. Haar puntjes zijn wel een beetje grijs. Ze is getint, en tussen haar rimpels zitten een paar lichtere stukken, dit komt door de zon. Ze heeft kleine bruine ogen. Tillya heeft een dikke, zwarte moedervlek boven haar lip. Ze is klein gebouwd en een beetje stevig.
    Biografie: Tillya is opgegroeid bij haar oma, haar ouders waren omgekomen bij een auto ongeluk. Tillya heeft al toen ze jong was broden en andere gerechten leren bakken van haar oma, die een goed lopende bakkerij had. Ze heeft een goede jeugd gehad en ging naar een speciale huishoudschool, waar ze naaien en koken heeft geleerd maar ook alle andere fijne kneepjes die een echte huisvrouw moet weten. Haar oma overleed toen ze net zestien was geworden. Tillya ontmoette een jongeman, uit Engeland. Peter, was een rustige man die het liefste een huisje boompje beestje leven had, en was zwaar gelovig. Tillya had behoefte aan lust en sensatie, maar dat kon Peter haar niet geven. Toch trouwden ze, omdat Tillya dacht dat het wel met de tijd kwam. 50 jaar was ze ongelukkig, maar nu niet meer. Ze lokt nu arme, jonge mannen naar binnen. Die jongens hebben het geld hard nodig, en in ruil voor een avond met haar kregen ze een dag een slaapplek, ontbijt en geld.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:47 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Stornoway schreef:
    (...)

    A. xd

    (aha!)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nobody else?


    help

    Rol: Meisje van de vriendengroep.
    Naam: Amelia Florence van Arthilde
    Leeftijd: 19
    Karakter: Amelie is een heel tof en vriendelijk meisje om mee om te gaan, maar veel mensen willen alleen maar bevriend met haar zijn omdat ze rijk is en knap is. Maar Amelie heeft heel erg goede mensenkennis en kan meteen zeggen waarom je haar leuk vindt of waarom niet.
    Uiterlijk:




    Amelie heeft mooi, krullend blond haar en is redelijk klein voor haar leeftijd. Ze heeft een tenger postuur en veel mensen denken dat ze daardoor zwak is, wat ze totaal niet is. Jongens geven vaak aandacht aan haar uiterlijk, maar ze beantwoord maar zelden zulke blikken.
    Biografie: Amelie is een afstammeling van een rijk ridderhuis uit de middeleeuwen en behoort dus tot de verarmde adel. Hoewel, verarmd... Haar moeder is advocate en haar vader is één van de beste en meest bekende dokters ter wereld. Hij is baas over drie ziekenhuizen en de familie zelf heeft drie kanjers van huizen in drie verschillende landen. Eén daarvan bevindt zich in Aragon, een gigantisch landhuis met zeven kamers, negen badkamers en een stuk of vijf woonkamers. Amelies ouders stonden erop dat zij en haar vriendinnen daar zouden overnachten, maar Amelie schaamt zich er alleen maar voor dat ze als zo'n rijkeluis kind overkomt en had veel liever gewoon gaan kamperen in de weide naast haar huis. Ze hoopt nu heel erg dat haar vrienden niet anders tegenover haar zullen doen.
    Extra: Amelie heeft twee katten: Sherlock en Mycroft, ze zijn broers.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 14:27 ]


    help

    Ik ga hem morgen of overmorgen wel uitbreiden... xd


    help

    Stornoway schreef:
    Ik ga hem morgen of overmorgen wel uitbreiden... xd


    Slaap er een nachtje over, ik krijg ook meestal inspiratie in mijn dromen XD.

    Echt niemand anders? ):


    help

    le me zet hem wel nog eens in de spotlight(:

    Ik wil wel meedoen? ^^ Een jongen als ik mag.


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    Ik wil wel meedoen? ^^ Een jongen als ik mag.


    Jongen bij wat? ^^ en hoe was je vakantie trouwens?


    help

    Ik heb mijn personage aangemaakt ^.^


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik ook meedoen? (:

    Rol: Meisje van de vriendengroep.
    Naam: Vanity DeLorenzo
    Leeftijd: 17
    Karakter+Biografie:
    Vanity DeLorenzo is een modepopje. Je zult haar nooit zonder make-up de deur uit zien gaan, en ze heeft ook altijd wel leuke gepimpte nagels. Vanity is een tweeling. Haar huidige ouders konden niet voor hun zorgen, en daarom zijn ze geadopteerd door een gezin. Helaas ging het niet zo soepeltjes de laatste tijd met haar tweelingzus Amy, en Vanity moet nog te horen krijgen dat Amy in het ziekenhuis was overleden... Vanity heeft geen normaal afscheid kunnen nemen. De laatste keer dat ze tegen elkaar praatten waren ze gemeen tegen elkaar aan het doen. Erger zelfs, ze hadden zulke erge ruzie dat ze elkaar verwondden.
    Vanity kan aardig zijn, maar door wat gemene reacties van haar 2-ling zus naar haar hoofd geslingerd gekregen is ze ergens toch wel onzeker geworden. Vandaar dat ze meestal ook wel een volle laag make-up op heeft, maar je kunt alles zeggen wat je wilt, maar het staat haar goed en het is niet too much. Ook kan ze erg eigenwijs zijn en als je haar goed kent kunnen haar gevoelige kanten ook naar boven komen. Meestal ligt het aan haar bui of ze aardig is of niet. Lig je bijvoorbeeld op de grond en ze heeft de pik op iets? Laat ze je lekker spartelen. Ziet ze het leven op dat moment van de positieve kant? Dan heb je grote kans dat ze je wel opraapt.
    Ze is 17 jaar oud, alleen soms kan ze veel volwassener overkomen dan dat ze werkelijk is.
    Vanity komt uit Amerika. Ze is dan ook wel wat luxe gewend. Niet naar huis lopen, maar 5 minuten met de taxi. Geen snackbar, maar een peperduur restaurant. Ze komt uit New Jersey en is ook redelijk verwend opgevoed. (Bij haar pleegouders.)
    Uiterlijk: Blond haar, lichtblauwe ogen, slank postuur, en een beetje een krengerige uitstraling.
    Foto:


    Extra: Ik ben net nieuw, dus ik weet niet of dit goed is? (:


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3