• Een groepje vrienden, drie jongens en drie meisjes, gaan op reis naar het Spaanse stadje Aragon. Om feest te vieren en de boel op stelten te zetten. Als ze daar aankomen, worden ze met open armen ontvangen in het stadje en wil iedereen meteen vrienden zijn met de nieuwkomers. Maar de volgende dag, als ze opstaan, blijkt iedereen een vreemd bericht gekregen te hebben:
    "I'll be watching ya!
    oxox
    A. Cotilleos"

    Wie is A. Cotilleos? En wat gaat hij of zij doen?


    Cotilleos is Spaans voor "roddels" en de A staat voor Aragon. Deze RPG is zo half en half gebaseerd op Gossip Girl en A. Cotilleos is iemand die zal proberen de vriendschap tussen de mensen die in het stadje wonen en de vrienden te verbreken en je reputatie ten schande te maken zodat niemand nog met je wilt omgaan.

    In te vullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    [Voor de vrienden: tussen de 17 en de 21, inwoners mogen ouder zijn.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    [Foto+uitleg]
    Biografie:
    Extra:



    Vrienden:
    Meisjes [VOL]:
    -Amelia Florence van Arthilde || 19 || Stornoway
    -Annabelle Elena June || 18 || Clarisse
    -Mabel Skye Jones || 17 || Europe


    Jongens [VOL]:
    -Brady Seth Williams || 18 || GinnyLovato
    -Jackson 'Jack' Frayn Harries || 19 || Poeh
    -Jayy Black || 18 || quin98

    Inwoners:
    Meisjes [Max 4]:
    -Tillya Calida Estevez || 70 || Aztec
    -Vanity DeLorenzo || 17 || GinnyLovato
    -Aria Helena Rivendell || 19 || Kreacher
    -Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18 || Styx


    Jongens [Max 4]:
    -Daniël "Dan" James Blackk || 24 || Styx
    -Thomas Drew Pierce || 20 || Clarisse
    -Tim Stone || 25 || Poeh
    -

    REGELS:
    -Je sluit niemand uit.
    -Je neemt de actie van iemand anders personage niet over.
    -Max 2 personages.
    -Geen one-lines. Ik snap wel als het eens gebeurt, maar alsjeblief niet altijd een stuk van 2 woorden.
    -Alleen ERVAREN roleplayers.
    -We starten als we alle vrienden hebben en maximum 2 inwoners van elk geslacht.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan.


    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:11 ]


    help

    [ Mijn topics, mag ik een Meisje van de vrienden en een jongen van de Inwoners reserveren(: ]

    Nobody else?


    help

    Kan ik een meisje die bij het vriendengroepje hoort reserveren?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:44 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    Kan ik een meisje die bij het vriendengroepje hoort reserveren?


    Sure. :]


    help

    Rol:Meisje in het vriendengroepje.
    Naam:Mabel Skye Jones.
    Leeftijd:17.
    Karakter:Zie ik in de rpg wel.
    Uiterlijk:Klikk
    Biografie:Zie ik in de rpg wel.
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:47 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    Rol:Meisje in het vriendengroepje.
    Naam:Mabel Skye Jones.
    Leeftijd:17.
    Karakter:Komt nog.
    Uiterlijk:Komt nog.
    Biografie:Wat is een biografie?
    Extra:Komt nog


    XD Een biografie is wat je zo'n beetje al hebt meegemaakt in je leven. Dit kan even goed zijn dat ze gewoon zegmaar in Engeland is geboren en daar altijd is blijven wonen. Het kan ook iets zijn als dat je hebt rondgetrokken met het circus, weet ik veel, verzin maar wat. Wees creatief!


    help

    (ik wil die updates van A. Dinges wel volgen)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (ik wil die updates van A. Dinges wel volgen)


    xd Ik denk dat ik een polyvore ga maken daarvoor.


    help

    Mag ik een inwoner reserveren? Het wordt wel een oudje -.-
    Waarschijnlijk weer Tillie, maar dan spaans!
    Hahah (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    Mag ik een inwoner reserveren? Het wordt wel een oudje -.-
    Waarschijnlijk weer Tillie, maar dan spaans!
    Hahah (:


    You genius. Ik ben blij om een genie in ons midden te hebben bij deze RPG. ^^ A gaat vast heel veel over Tillie vertellen. xd


    help

    Naam: Tillya Calida Estevez
    Leeftijd: 70
    Karakter: Tillya oogt als een keurige Spaanse dame met een goed levende bakkerij. Iedereen denkt dat haar man overleden is, maar hij is van haar weg gelopen is. Tillya is een enorm seksbeest en dat kon haar man niet aan. Ze zoekt nu naar wat jongere mannen om haar lusten te beantwoorden. Maar dat weet helemaal niemand, behalve A. Voor alle anderen oogt ze gewoon als een lief oud vrouwtje met lekkere broden en koekjes.
    Uiterlijk:


    Tillya heeft grijze haren, die ze verft omdat ze haarzelf anders niet aantrekkelijk genoeg vind. Haar puntjes zijn wel een beetje grijs. Ze is getint, en tussen haar rimpels zitten een paar lichtere stukken, dit komt door de zon. Ze heeft kleine bruine ogen. Tillya heeft een dikke, zwarte moedervlek boven haar lip. Ze is klein gebouwd en een beetje stevig.
    Biografie: Tillya is opgegroeid bij haar oma, haar ouders waren omgekomen bij een auto ongeluk. Tillya heeft al toen ze jong was broden en andere gerechten leren bakken van haar oma, die een goed lopende bakkerij had. Ze heeft een goede jeugd gehad en ging naar een speciale huishoudschool, waar ze naaien en koken heeft geleerd maar ook alle andere fijne kneepjes die een echte huisvrouw moet weten. Haar oma overleed toen ze net zestien was geworden. Tillya ontmoette een jongeman, uit Engeland. Peter, was een rustige man die het liefste een huisje boompje beestje leven had, en was zwaar gelovig. Tillya had behoefte aan lust en sensatie, maar dat kon Peter haar niet geven. Toch trouwden ze, omdat Tillya dacht dat het wel met de tijd kwam. 50 jaar was ze ongelukkig, maar nu niet meer. Ze lokt nu arme, jonge mannen naar binnen. Die jongens hebben het geld hard nodig, en in ruil voor een avond met haar kregen ze een dag een slaapplek, ontbijt en geld.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:36 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Stornoway schreef:
    (...)

    xd Ik denk dat ik een polyvore ga maken daarvoor.

    (waarvoor?)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Stornoway schreef:
    (...)

    You genius. Ik ben blij om een genie in ons midden te hebben bij deze RPG. ^^ A gaat vast heel veel over Tillie vertellen. xd


    Tihieh.
    Ik vind het niet zo orgineel om de rol gelijk te kopieren.
    Maar ik kan je vertellen, dat dit oudje seksverslaafd is en een bakkerij heeft. Dat weet ik nu al, ahhaha.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Styx schreef:
    (...)
    (waarvoor?)


    A. xd


    help

    Oh no!
    De leeftijd is tussen 17 en 21 0.o
    Uitzondering voor Tillya? Mijn spaanse Tillie -.-


    But calm, white calm, was born into a swan.