• oke ik weet namelijk dat jullie allemaal echt super creatief zijn dus ik dacht misschien kan iemand van jullie me helpen en een mooi verhaaltje bij deze vraag verzinnen voor in een presentatie.
    goed de vraag luid:
    Waarom is Valentijnsdag eenn feestdag?
    of
    een andere waarom vraag is ook welkom ^^

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 22:42 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    klikkerdeklik

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 22:41 ]


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Omdat cupido toen geboren was?
    En cupido is die liefdes mens
    Dunno-


    Me so good.

    WOUAH schreef:
    klikkerdeklink

    heel google al af gegaan kan het daarop dus niet vinden:P


    its always the same road,it just go's on and on..

    Valentijn was zo'n bisschop. Ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    heel google al af gegaan kan het daarop dus niet vinden:P

    Euhm, de eerste. Wikipedia, daar staat alles zowat op wat je nodig hebt. IK zie het probleem er niet zo van in hoor.
    't Zal wel aan mij liggen.


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Elke dag zegt een random iemand weleens 'Ik hou van je.' Soms gaat het over vriendschap, en soms over ware liefde. Veel mensen vinden het moeilijk om 'Ik hou van je' te zeggen. Bang om gekwetst te worden, of bang dat de liefde niet wederzijds is. Maar gelukkig is er één speciale dag waarop je je liefde anoniem kan uitte. Valentijnsdag, de dag van de liefde, de dag waarop je je vriend of vriendin kan laten zien hoeveel je van hun houd. Natuurlijk is daar geen speciale dag voor nodig, maar dat ene dagje in het jaar is zo speciaal voor veel mensen, en zo dierbaar, dat valentijnsdag officeel als een feestdag wordt beschouwd. Valentijnsdag de dag van de liefde, de dag van de romantiek !!

    Ik weet niet of het iets is, zomaar even verzonnen ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    Elke dag zegt een random iemand weleens 'Ik hou van je.' Soms gaat het over vriendschap, en soms over ware liefde. Veel mensen vinden het moeilijk om 'Ik hou van je' te zeggen. Bang om gekwetst te worden, of bang dat de liefde niet wederzijds is. Maar gelukkig is er één speciale dag waarop je je liefde anoniem kan uitte. Valentijnsdag, de dag van de liefde, de dag waarop je je vriend of vriendin kan laten zien hoeveel je van hun houd. Natuurlijk is daar geen speciale dag voor nodig, maar dat ene dagje in het jaar is zo speciaal voor veel mensen, en zo dierbaar, dat valentijnsdag officeel als een feestdag wordt beschouwd. Valentijnsdag de dag van de liefde, de dag van de romantiek !!

    Ik weet niet of het iets is, zomaar even verzonnen ;)

    Ik weet niet of je het weet maar sirieus je hebt me LEVEN GERED _O__O__O_
    Echt je bent geweldig:D:D:D:D:D

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 22:53 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    Ik weet niet of je het weet maar sirieus je hebt me LEVEN GERED _O__O__O_
    Echt je bent geweldig:D:D:D:D:D

    haha nou zoveel moeite was het niet, maar alsjeblieft (H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille