• Een groepje vrienden, drie jongens en drie meisjes, gaan op reis naar het Spaanse stadje Aragon. Om feest te vieren en de boel op stelten te zetten. Als ze daar aankomen, worden ze met open armen ontvangen in het stadje en wil iedereen meteen vrienden zijn met de nieuwkomers. Maar de volgende dag, als ze opstaan, blijkt iedereen een vreemd bericht gekregen te hebben:
    "I'll be watching ya!
    oxox
    A. Cotilleos"

    Wie is A. Cotilleos? En wat gaat hij of zij doen?


    Cotilleos is Spaans voor "roddels" en de A staat voor Aragon. Deze RPG is zo half en half gebaseerd op Gossip Girl en A. Cotilleos is iemand die zal proberen de vriendschap tussen de mensen die in het stadje wonen en de vrienden te verbreken en je reputatie ten schande te maken zodat niemand nog met je wilt omgaan.

    In te vullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    [Voor de vrienden: tussen de 17 en de 21, inwoners mogen ouder zijn.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    [Foto+uitleg]
    Biografie:
    Extra:



    Vrienden:
    Meisjes [VOL]:
    -Amelia Florence van Arthilde || 19 || Stornoway
    -Annabelle Elena June || 18 || Clarisse
    -Mabel Skye Jones || 17 || Europe


    Jongens [VOL]:
    -Brady Seth Williams || 18 || GinnyLovato
    -Jackson 'Jack' Frayn Harries || 19 || Poeh
    -Jayy Black || 18 || quin98

    Inwoners:
    Meisjes [Max 4]:
    -Tillya Calida Estevez || 70 || Aztec
    -Vanity DeLorenzo || 17 || GinnyLovato
    -Aria Helena Rivendell || 19 || Kreacher
    -Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18 || Styx


    Jongens [Max 4]:
    -Daniël "Dan" James Blackk || 24 || Styx
    -Thomas Drew Pierce || 20 || Clarisse
    -Tim Stone || 25 || Poeh
    -

    REGELS:
    -Je sluit niemand uit.
    -Je neemt de actie van iemand anders personage niet over.
    -Max 2 personages.
    -Geen one-lines. Ik snap wel als het eens gebeurt, maar alsjeblief niet altijd een stuk van 2 woorden.
    -Alleen ERVAREN roleplayers.
    -We starten als we alle vrienden hebben en maximum 2 inwoners van elk geslacht.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan.


    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:11 ]


    help

    Poeh schreef:
    (...)

    Whuuttah. XD


    I CLAIM JACK BY THE WAY. Zie het als Curly en Rhi, ze kan niet zonder hem, anders gaat ze dood. :Y)

    En Romy, je reservatie is vervallen... xd


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    I CLAIM JACK BY THE WAY. Zie het als Curly en Rhi, ze kan niet zonder hem, anders gaat ze dood. :Y)

    En Romy, je reservatie is vervallen... xd


    *Tuit lippen* Je mag niet claimen van mij. Hehe (duivel) Nah, just kidding. Jack's all yours. En over Curly en Rhi gesproken die zitten nog steeds in hun haat-liefde-verhouding-ding


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    *Tuit lippen* Je mag niet claimen van mij. Hehe (duivel) Nah, just kidding. Jack's all yours. En over Curly en Rhi gesproken die zitten nog steeds in hun haat-liefde-verhouding-ding


    Ik weet het. Veel liefde is er eigenlijk nog niet aan te pas gekomen. Behalve dat ze elkaar niet vermoord hebben, da's alles. :/

    EN IK HEB NOG INWONERTJES NODIG! :Y) Als ik nog twee mannelijke inwoners heb, beginnen we. :Y)


    help

    Gotta go. Bye-a (doeg)


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    Gotta go. Bye-a (doeg)


    LEEN! DON'T LEAVE MEEEEEH! :/


    help

    Zou ik een inwoners mogen hebben? Ik kan hem alleen pas zondag invullen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    Zou ik een inwoners mogen hebben? Ik kan hem alleen pas zondag invullen



    Een man? Meisjes neem ik momenteel eventjes niet aan, anders woont er like maar één jongen in dat dorpje...


    help

    Stornoway schreef:
    (...)


    Een man? Meisjes neem ik momenteel eventjes niet aan, anders woont er like maar één jongen in dat dorpje...



    Puss in boots!!, ooooooeeeeehhhhh!
    Maar een jongen is ook goed. Is het dan goed dat ik hem pas zondag invul?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)

    Puss in boots!!, ooooooeeeeehhhhh!
    Maar een jongen is ook goed. Is het dan goed dat ik hem pas zondag invul?


    Sure, ik denk niet dat er nog veel mensen gaan bij komen. Maar als je het zondag niet hebt ingevuld, gaat die reservatie wel weg.


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Sure, ik denk niet dat er nog veel mensen gaan bij komen. Maar als je het zondag niet hebt ingevuld, gaat die reservatie wel weg.

    Oké. Zondag voor 23.59, deal


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    Oké. Zondag voor 23.59, deal


    I'll be watching ya! Muahahahahaha


    help

    I need more peopleee!


    help

    -

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 0:05 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Rol: Mannelijke inwoner.
    Naam: Thomas Drew Pierce. – Wordt vaak Tom, Tommy of Fierce Pierce genoemd.
    Leeftijd: 20.
    Karakter: Thomas is meestal beschreven als vrolijk. Hij is altijd even vriendelijk tegen iedereen en is dol op grappen maken. Hij is echt letterlijk nooit serieus. Hij is wel erg sportief en competitief, waardoor hij dus absoluut niet tegen zijn verlies kan. – de rest verzin ik nog wel tijdens de roleplay, ik weet echt eventjes niets meer.
    Uiterlijk:




    The handsome Tom Daley
    Thomas heeft kort bruin haar en bruine, vriendelijke ogen. Hij is redelijk lang en erg gespierd door al zijn gezwem. Zijn huid is gebruind en hij heeft een klein litteken op zijn elleboog. Hij heeft een schattige glimlach, met keurige rechte witte tanden en kuiltjes in zijn wangen.
    Biografie: Thomas is opgegroeid in Engeland, maar nadat hij zijn opleiding heeft afgemaakt daar, is hij naar Aragon verhuist, hij heeft hier nu een eigen watersport verhuur bedrijf en geeft ook duik-, surf- en waterski lessen. Hij heeft op de Olympische Spelen meegedaan voor zwemmen en heeft hier een gouden medaille bij gewonnen, die ingelijst hangt in het watersport bedrijf aan de kust, zodat iedereen hem kan bewonderen. Hij heeft een jonger zusje die van tijd tot tijd nog wel eens langs komt, maar zijn ouders heeft hij sinds kort geen goede relatie meer mee, door een ruzie.
    Extra: Thomas is erg gezellig en dol op nieuwe mensen ontmoeten. Hij woont in een huisje aan het strand, samen met een vriend, naast zijn watersport bedrijf. Hij is dol op muziek en speelt zelf gitaar.

    [ Iemand die toevallig Thomas' huisgenoot/collega wil zijn? c: ]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:25 ]

    Clarisse schreef:
    Rol: Mannelijke inwoner.
    Naam: Thomas Drew Pierce. – Wordt vaak Tom, Tommy of Fierce Pierce genoemd.
    Leeftijd: 20.
    Karakter: Thomas is meestal beschreven als vrolijk. Hij is altijd even vriendelijk tegen iedereen en is dol op grappen maken. Hij is echt letterlijk nooit serieus. Hij is wel erg sportief en competitief, waardoor hij dus absoluut niet tegen zijn verlies kan. – de rest verzin ik nog wel tijdens de roleplay, ik weet echt eventjes niets meer.
    Uiterlijk:




    The handsome Tom Daley
    Thomas heeft kort bruin haar en bruine, vriendelijke ogen. Hij is redelijk lang en erg gespierd door al zijn gezwem. Zijn huid is gebruind en hij heeft een klein litteken op zijn elleboog. Hij heeft een schattige glimlach, met keurige rechte witte tanden en kuiltjes in zijn wangen.
    Biografie: Thomas is opgegroeid in Engeland, maar nadat hij zijn opleiding heeft afgemaakt daar, is hij naar Aragon verhuist, hij heeft hier nu een eigen watersport verhuur bedrijf en geeft ook duik-, surf- en waterski lessen. Hij heeft op de Olympische Spelen meegedaan voor zwemmen en heeft hier een gouden medaille bij gewonnen, die ingelijst hangt in het watersport bedrijf aan de kust, zodat iedereen hem kan bewonderen. Hij heeft een jonger zusje die van tijd tot tijd nog wel eens langs komt, maar zijn ouders heeft hij sinds kort geen goede relatie meer mee, door een ruzie.
    Extra: Thomas is erg gezellig en dol op nieuwe mensen ontmoeten. Hij woont in een huisje aan het strand, samen met een vriend, naast zijn watersport bedrijf. Hij is dol op muziek en speelt zelf gitaar.


    [ Iemand die toevallig Thomas' huisgenoot/collega wil zijn? c: ]

    Ik wil wel? Wat zijn je eisen? :3


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3