• Een groepje vrienden, drie jongens en drie meisjes, gaan op reis naar het Spaanse stadje Aragon. Om feest te vieren en de boel op stelten te zetten. Als ze daar aankomen, worden ze met open armen ontvangen in het stadje en wil iedereen meteen vrienden zijn met de nieuwkomers. Maar de volgende dag, als ze opstaan, blijkt iedereen een vreemd bericht gekregen te hebben:
    "I'll be watching ya!
    oxox
    A. Cotilleos"

    Wie is A. Cotilleos? En wat gaat hij of zij doen?


    Cotilleos is Spaans voor "roddels" en de A staat voor Aragon. Deze RPG is zo half en half gebaseerd op Gossip Girl en A. Cotilleos is iemand die zal proberen de vriendschap tussen de mensen die in het stadje wonen en de vrienden te verbreken en je reputatie ten schande te maken zodat niemand nog met je wilt omgaan.

    In te vullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    [Voor de vrienden: tussen de 17 en de 21, inwoners mogen ouder zijn.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    [Foto+uitleg]
    Biografie:
    Extra:



    Vrienden:
    Meisjes [VOL]:
    -Amelia Florence van Arthilde || 19 || Stornoway
    -Annabelle Elena June || 18 || Clarisse
    -Mabel Skye Jones || 17 || Europe


    Jongens [VOL]:
    -Brady Seth Williams || 18 || GinnyLovato
    -Jackson 'Jack' Frayn Harries || 19 || Poeh
    -Jayy Black || 18 || quin98

    Inwoners:
    Meisjes [Max 4]:
    -Tillya Calida Estevez || 70 || Aztec
    -Vanity DeLorenzo || 17 || GinnyLovato
    -Aria Helena Rivendell || 19 || Kreacher
    -Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18 || Styx


    Jongens [Max 4]:
    -Daniël "Dan" James Blackk || 24 || Styx
    -Thomas Drew Pierce || 20 || Clarisse
    -Tim Stone || 25 || Poeh
    -

    REGELS:
    -Je sluit niemand uit.
    -Je neemt de actie van iemand anders personage niet over.
    -Max 2 personages.
    -Geen one-lines. Ik snap wel als het eens gebeurt, maar alsjeblief niet altijd een stuk van 2 woorden.
    -Alleen ERVAREN roleplayers.
    -We starten als we alle vrienden hebben en maximum 2 inwoners van elk geslacht.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan.


    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:11 ]


    help

    Hihi, ik meisje maken?

    Rol: Vrouwelijke inwoner
    Naam: Aria Helena Rivendell
    Leeftijd: 19
    Karakter: Aria is een ongelofelijke betweter, maar houdt zich vaak op de achtergrond, omdat ze weet dat ze meteen wordt afgesnauwd als ze ook maar iets betweterigs zegt.
    Uiterlijk:


    Aria heeft bruin, stijl haar en groene ogen. Ze is rond de 1.70 m en met die lengte redelijk normaal.
    Biografie: Aria werd in Barcelona geboren, maar op haar 4e verhuisde ze met haar ouders naar Aragon zodat ze aan hun verleden konden ontsnappen. In Barcelona is Aria's oma overleden en haar moeder kreeg hier toen de schuld van, wat niet waar was. Daarom zijn ze vertrokken naar Aragon, waar niemand hen kende. Hier maakte Aria moeilijk vrienden en aangezien ze niet met vriendinnen kon afspreken, dook ze de boeken in. Toen ze ouder werd, werd het er niet beter op, zeker toen haar klasgenoten begonnen te puberen en haar totaal buiten sloten. Wel krijgt Aria veel steun van haar hond, die ze al sinds haar 6e heeft, ze kreeg hem op dezelfde dag als een mooie grote vleugel, waar ze ontzetten blij mee was.
    Extra: Aria speelt piano sinds haar zesde en is er dan ook aardig goed in. Ook houdt ze van zingen, al gelooft ze er zelf in dat ze geen mooie stem heeft.

    Whatd'ya think?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    Hihi, ik meisje maken?

    Rol: Vrouwelijke inwoner
    Naam: Aria Helena Rivendell
    Leeftijd: 19
    Karakter: Aria is een ongelofelijke betweter, maar houdt zich vaak op de achtergrond, omdat ze weet dat ze meteen wordt afgesnauwd als ze ook maar iets betweterigs zegt.
    Uiterlijk:


    Aria heeft bruin, stijl haar en groene ogen. Ze is rond de 1.70 m en met die lengte redelijk normaal.
    Biografie: Aria werd in Barcelona geboren, maar op haar 4e verhuisde ze met haar ouders naar Aragon zodat ze aan hun verleden konden ontsnappen. In Barcelona is Aria's oma overleden en haar moeder kreeg hier toen de schuld van, wat niet waar was. Daarom zijn ze vertrokken naar Aragon, waar niemand hen kende. Hier maakte Aria moeilijk vrienden en aangezien ze niet met vriendinnen kon afspreken, dook ze de boeken in. Toen ze ouder werd, werd het er niet beter op, zeker toen haar klasgenoten begonnen te puberen en haar totaal buiten sloten. Wel krijgt Aria veel steun van haar hond, die ze al sinds haar 6e heeft, ze kreeg hem op dezelfde dag als een mooie grote vleugel, waar ze ontzetten blij mee was.
    Extra: Aria speelt piano sinds haar zesde en is er dan ook aardig goed in. Ook houdt ze van zingen, al gelooft ze er zelf in dat ze geen mooie stem heeft.

    Whatd'ya think?


    Ies goed. :] Ik kan wel de foto niet zien.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 0:06 ]


    help

    Stornoway zei:
    (...)

    Ies goed. :] Ik kan wel de foto niet zien.


    Klik

    Nu wel?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)

    Klik

    Nu wel?


    Jap. xd


    help

    GinnyLovato schreef:
    (...)
    Ik wil wel? Wat zijn je eisen? :3


    Een vrolijke meid of jongen die dol is op watersport? Voor de rest mag je het zelf weten c:

    Clarisse schreef:
    (...)

    Een vrolijke meid of jongen die dol is op watersport? Voor de rest mag je het zelf weten c:


    Heb je trouwens het bos der technologieheid nog gevonden? :3.

    Stornoway schreef:
    (...)

    Ies goed. :] Ik kan wel de foto niet zien.

    Ooooooooooh, en ik mocht geen meisje maken (puh)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 9:56 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    Ooooooooooh, en ik mocht geen meisje maken (puh)


    Sorry, maar Leen en ik hadden een heel idee uitgedacht, wat ik eigenlijk niet mag vertellen. En dat idee lukt totaal niet als er een jongen voor gebruikt wordt. Maar als je wilt mag je een jongen én een meisje maken.. Anders mag je ook gewoon een meisje maken, maar dan duurt het nog een hele tijd voordat we beginnen omdat we dan nog jongens nodig hebben.


    help

    Clarisse schreef:
    (...)

    Een vrolijke meid of jongen die dol is op watersport? Voor de rest mag je het zelf weten c:
    Ik heb wel genoeg personages nu, sorry. :3
    En nee, ik verdwaalde!


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    GinnyLovato schreef:
    (...)Ik heb wel genoeg personages nu, sorry. :3
    En nee, ik verdwaalde!


    Oh my god! Nou, gelukkig heb ik een nicht van een neef van een vriendin die een oom heeft en die heeft een zus en die heeft een dochter en die heeft een vriendin en die vriendin heeft een nicht en die heeft toevaaaaallig mij een nieuwe paddestoel gestuurd als laat verjaardagscadeau, maar aangezien ik er al een heb, mag je deze wel hebben hoor c:

    Stornoway schreef:
    (...)

    Sorry, maar Leen en ik hadden een heel idee uitgedacht, wat ik eigenlijk niet mag vertellen. En dat idee lukt totaal niet als er een jongen voor gebruikt wordt. Maar als je wilt mag je een jongen én een meisje maken.. Anders mag je ook gewoon een meisje maken, maar dan duurt het nog een hele tijd voordat we beginnen omdat we dan nog jongens nodig hebben.

    Oké, ik zie wel. Zondag heb je mijn personage(s)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    Oké, ik zie wel. Zondag heb je mijn personage(s)


    Kaytjes. Moet ik voor de zekerheid een meisje reserveren of niet?


    help

    Marthe, ik reserveer nog een mannelijke inwoner. ^^


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    Marthe, ik reserveer nog een mannelijke inwoner. ^^


    LEVE LENE!


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    LEVE LENE!


    Haha. XD


    kindness is never a burden.