• Blijkbaar sla ik mensen in mijn slaap. Gister had ik namelijk een feest van een goede vriendin en blijkbaar sliep ik echt heel vroeg. Mijn vriendinnen probeerden me dus wakker te maken en toen heb ik blijkbaar iemand in zijn gezicht geslagen. De volgende ochtend had ze een blauwe en beurse plek op haar gezicht :3
    Ook probeerden ze me wakker te maken dooor een glas water over me heen te kieperen en blijkbaar sprong ik op pakte het glas af en kieperde het over die vriendin heen. Ik wist hier dus helemaal niks van(;
    ook slaapwandel ik heel erg, ik huppel door de gang en roep dingen zoals hallelujah en perencompot :'D.
    Doen jullie nog rare dingen als jullei slapen ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Klinkt echt grappig :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik sloeg mijn kamergenoot op kamp in mijn slaap op haar neus en zei: 'Hatsikidee!' (cat)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:02 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zing in mijn slaap, en volgens mijn vriend schijn ik heel goed te luisteren in mijn slaap, en te reageren op wat hij doet of tegen me zegt (in de vorm van geluidjes en gezichtsuitdrukkingen).


    He's a lion. Who Can Talk.

    Lol :')
    Ik droom alleen maar vreemd. Ik had gedroomd dat ik mijn plechtige communie terug moest doen en dat ik een tasje had met geld en mijn nachtbeugel erin. Was mijn tasje toch wel niet gestolen, was ik aan het wenen om mijn nachtbeugel en niet mijn geld :') Omdat ik geen scheve tanden wilde.
    Wat een troll, mijn nachtbeugel stelen :') niet dat ik het erg zou vinden


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Okee, ik denk niet dat ik met samen met jou op een slaapfeestje wil zijn.. :'D


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Haha :')


    26 - 02 - '16

    Lol, dat klinkt als iets wat ik mensen wijsmaak. :') M'n zusje slaat ook mensen in haar slaap, zeer vervelend op vakantie. Word nog wat als je ooit gaat samenwonen haha.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Op raar dromen na doe ik niet zoveel vreemde dingen in mijn slaap, denk ik.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Lol x'D
    Mijn zusje heeft wel een keer op vakantie zichzelf een bloedneus geslagen...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mercurial schreef:
    Op raar dromen na doe ik niet zoveel vreemde dingen in mijn slaap, denk ik.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Niet dat ik weet.

    Ik heb mezelf eens een bloedneus geslagen oid in mijn slaap, en ik heb normaal nooit bloedneuzen x'D. Werd wakker, allemaal bloed op m'n gezicht, kussen en onder m'n nagels. Tja, je moet je agressie op een manier kunnen uiten (cat). M'n neus deed wel pijn :C.


    i put the fun in funeral

    ik doe nou precies hetzelfde als jij doet! xD


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Haha, ik moest even lachen (:
    Ik ben nogal agressief in mijn slaap. Ik gooi glazen water om, smijt mijn hoofdkussen naar de andere kant van mijn kamer en zet in mijn slaap mijn wekker uit waardoor ik me verslaap. En o ja, ik rol uit vreemde bedden en praat in mijn slaap.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik slaapwandel en praat in mijn slaap.
    Verder dan dat en nog een aantal psychologische afwijkingen ben ik vrij normaal ;D


    I'll lick the poison from right off your kiss