• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

-Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

-Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

-Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

-Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

-Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.

Rollentopic

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Naomi Micheal

'Je bent wakker!' zeg ik dan. 'Maar Les je weet dat je nu wel veel moet rusten, je bent nog zwak.' zeg ik dan ernstig. 'Maar ik ga even naar mijn eigen bed.' zeg ik dan. Maar eerst loop ik nog even naar de schacht toe en pak er wat eten uit en loop dan naar Les toe. 'Maar eet ook even wat, je hebt al zo lang niks meer gehad.' en overhandig haar het eten en loop dan naar mijn bed toe.

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 14:59 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Leslie Day
    Ik tril even, waarom tril ik? Ik pak het eten dankbaar van haar aan. 'Dankje,' zeg ik met een zwakke stem. Kom op Leslie, ik schud even mijn hoofd. 'Dankje,' zeg ik met een normale toon. Ik eet een beetje. En kijk naar Sam. 'Ik heb stroom gehad,' zeg ik dan. 'Heel veel stroom.' en ik tril weer even. 'E-e-en een k-kal-kalmeringss-s-spuit.' ik ben zo bang voor naalden. Zo bang.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexandro Julien Stefano.
    "Che cosa è questo gioco?" vroeg Alex boos aan een man die negeerde hem volkomen, gelukkig kon Alex ook vlot Engels. "Wat doe ik hier?" vroeg hij. "Wie zijn jullie?" Ze antwoordden niet. Enkel 3 uur later deden de mannen hun mond open. "Uitstappen." beval de ene en duwde Alex het busje uit. Hij werd meegebracht naar een zaal. "Waar ben ik? Ik eis een antwoord!" Maar in plaats van het antwoord op zijn vraag te krijgen zegt de ene. "Omkleden!" en werpt Alex een set kleren toe. Maar Alex schudde zijn hoofd,"Ik doe niks tot jullie me een antwoord geven!" De man kwam dreigend naar Alex toe. "Jij doet wat ik zeg." siste hij en gaf Alex een stomp in zijn maag. "Anders word je gestraft." Alex trok morrend de kleren aan en kreeg een nummer. Hij werd naar een slaapzaal begeleid en de mannen vertrokken. Het enige wat Alex nog kon denken was,'Wat doe ik hier?'

kindness is never a burden.

Naomi Micheal

Ik keek naar een jonge die de kamer werd ingeduwd, ergens kwam hij me erg bekend voor, maar ik kon mijn vinger er even niet opleggen. 'Hoi' zei ik toen maar tegen hem terwijl ik nog steeds op mijn bed zit en kijk hem nog steeds met een moeilijke blik aan, waar ken ik hem nou van?

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:26 ]

Eleadora Amora Alonso

Eleadora liet haar handen door het natte haar van Julio gaan terwijl ze helemaal opging in het moment en de zoen. Ze trok haar lippen terug waarna ze hem aankeek. "Ja, wie weet wel. Dan was ik bij die ene ook eerste geworden inplaats van tweede" Eleadora grinnikte zachtjes waarna ze glimlachte, en haar lippen weer terug op de zijn edrukten.

(Sorry voor late reactie maar ik loop in de stad XD)

The expert in anything, was once a beginner.

[kan ik inspringen?]

Alex draaide hem om toen een stem 'hoi' zei. Ergens vaag herkende hij de stem en Alex bekeek het meisje op het bed eens goed. Wie was dat nou- "Naomi!" Plots viel het Alex in. Hij kende Naomi van vroeger. "Ik ben het, Alexandro."

[Tuuuuurluhk kan dat ^^

Les is weer terug :3]

Naomi Micheal

'Alex!' riep ik en sprong haast in zijn armen. 'Ik heb je zo gemist.' zeg ik dan en knuffel hem, maar moet op mijn tenen staan, want hij is een stuk groter. 'Jij bent echt verranderd.' zeg ik terwijl ik hem nog steeds vast heb.

Ian Silvas

Ik kijk verbaasd naar de jongen die Naomi lijkt te kennen. Langzaam loop ik naar hem toe. 'Hoi,' zeg ik tegen ze en ga er bij staan. Hoewel ik nooit jaloers was, was ik dat nu wel. Ik kijk naomi even aan en dan naar de jongen. 'Kennen jullie elkaar?' ik kijk ze verbaasd aan, maar glimlach dan. Ik brandde van nieuwsgierigheid.

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:36 ]

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:35 ]

Leslie Day
    Ik hoor ineens mensen praten, enthousiast. Ik druk mezelf overeind. Sam wil me tegenhouden maar ik geef hem geen kans. Ik kom overeind en loop naar ze toe. Ik laat me niet kennen. 'Hoi' zeg ik met een ietwat schorre stem. 'Jullie kennen elkaar?'

Naomi vloog Alex in de armen. "Ik jou ook," zei Alex en verstopte zijn gezicht in haar hals, zoals hij vroeger altijd deed. "En jij dan." zei Alex lachend en liet Naomi los. Hij bekeek haar van top tot teen. "Een ware schoonheid geworden." zei hij met een knipoog. Er kwamen twee mensen naar ons toegelopen. Een jongen en een meisje. Beiden vroegen ze hetzelfde. "Inderdaad, van vroeger nog." gaf Alex als antwoord.

[Doesn't matter. Allang coowl dat je daar internet hebt :D]

Julio Martinéz
    Een kleine glimlach speelt mee op mijn lippen terwijl ik weer helemaal gefocust ben op Eleadora. Eleadora hier, Eleadora daar.. Eleadora is overal. Perféct. Ik sla mijn armen weer om haar heen terwijl ik mijn gevoel weer begin te volgen..

Stop acting normal. It gets bored.

Ian Silvas

Ik glimlach maar was op mijn hoede. 'Van het dansen neem ik aan,' zeg ik met een glimlach. 'Goede vrienden zeker?' Ik glimlach even en kijk naar Naomi. 'Ik ben Ian,' stel ik mezelf dan toch maar voor. Ik kijk hem aan. 'Jij Alex geloof ik.' Dat hij zei dat Naomi een schOonheid was, klopte, maar dat hij het zei beviel me niet.