• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alexandro Julien Stefano.
    Alex' ogen werden spleetjes toen hij ze weer opendeed om Sam aan te kijken. "Ik ga mijzelf hier uitkrijgen," zei hij en keerde zich ook naar de jongen naast Naomi toe. "Al is dat he-" Alex stopte abrupt met praten toen Naomi's zin in zijn oren drong. Hij draaide zijn hoofd naar haar toe en fronste,"Je-," begon hij maar kon enkel eindigen met een verbaasde,"wat?"

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:18 ]


    kindness is never a burden.

    | HAPPY BIRTHDAY! Ik ben veel te laat waarschijnlijk... :/ But so Happy Birthday to you, happy birthday to you. (K) |


    kindness is never a burden.

    [nee hoor ben vandaag echt jarig, naar bedankt:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Kan ik Kimberley bij het gesprek laten komen?]


    That is a perfect copy of reality.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora draaide zich om waardoor ze Julio weer aankeek, zachtjes legde ze haar handen in zijn nek terwijl ze een kusje op zijn lippen drukten. Zachtjes streek ze met haar hand over zijn wang terwijl ze hem aankeek in zijn ogen en waarna ze zachtjes door zijn haar streek. Eleadora drukte kleine kusjes in zijn nek waarna ze afdwaalden naar zijn borst.

    [Le whoop, ik kijk de nieuwe 1D dvd (:]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Demi1309 schreef:
    [nee hoor ben vandaag echt jarig, naar bedankt:) ]

    [HAPPY BIRTHDAY 2 YOU]


    That is a perfect copy of reality.

    [Kim kan joinen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kimberley McKenze
    Ik zie Sam , Naomi en Ian met een nieuwe jongen ruziën, ik loop naar hun toe en ga naast Sam staan. Dan kijk ik de nieuwe jongen aan en vraag ik 'Nieuw hier?'
    Veel heb ik van de discussie niet begrepen, want ik kan voor geen ene meter Italiaans.


    That is a perfect copy of reality.

    [Haha XD Le whoop XD Ik ben niet zo van de 1D (niet zo!), maar ik vind het leuk voor je :P]

    Julio Martinéz
    Telkens als Eleadora me aankijkt schiet er een kriebel door me heen en heb ik eigenlijk gewoon geen zin meer om iets anders te doen als haar aan te kijken. Maar dan doet ze weer iets op mijn lichaam, verschuift ze haar hand of wendt ze haar blik af, en dan is al mijn aandacht weer op die ene verandering gericht, waardoor ik meteen al mijn gevoel weer terug krijg en niet meer verdoofd word door de blik in haar ogen. Met een lichte glimlach op mijn gezicht houd ik mijn handen op Eleadoras rug, of in haar haar, of op haar wang.. Ik werk met haar mee als ze me in mijn nek kusjes geeft, geef haar ruimte op de plaatsen waar ze me wil hebben.. Kortom, ik kan haar gewoon niks weigeren terwijl het warme water rustig doorstroomt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik zucht. 'Ja, hij is nieuw. Maar een oude bekenden van Naomi.' ik zucht weer. 'En hij denkt dat hij een superheld kan zijn. Dat we er iets aan kunnen doen wanneer iemand wordt mishandelt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexandro Julien Stefano.
    Alex rolde geërgerd met zijn ogen,"Ik wil helemaal de superheld niet uithangen." snauwde hij tegen Sam. "Maar als iedereen hier wil sterven omdat diegene niet goed genoeg danst, mij best. Maar ik ga hier niet verrotten zonder wat zinvol met mijn leven gedaan te hebben."

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:37 ]


    kindness is never a burden.

    Kimberley McKenze
    ik vraag me af hoe hij dat dan wil gaan doen, aangezien er hier veel van die bewakers zijn' zeg ik meer tegen Sam. 'Is Leslie al terug?' vraag ik dan. Ik kijk Sam even aan, dan bekijk ik onopvallend de nieuwe jongen even.
    [Okay, op de iPad typen is zooo irritant!]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Day
    Ik word weer wakker van mensen hun stemmen. Ik doe mijn ogen open. Ik zie een kwade Sam. Ik kom half overeind. Ik ril heel even. Dan sta ik op en loop voorzichtig naar ze toe. Ik hoor waar ze over praten. Ik kijk naar Alex. 'De enige reden waarom ik slecht danste was om er voor te zorgen dat Naomi geen straf kreeg.' en ik wrijf even in mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexandro Julien Stefano.
    Alex reageerde niet op Leslie die weer wakker was gekomen maar sloot zijn ogen en ging weer tegen de muur zitten. Onwillekeurig vroeg hij zich af wat Maximo en Elana nu aan het doen waren. Waren ze naar de politie stapt? Of zitten ze nu bij zijn moeder het hele verhaal af te leggen.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik word straal genegeerd door Alex dus richt ik me tot Kimberley. 'Zoals je ziet, ben ik weer terug,' zeg ik met een kleine glimlach. Ik ga ook zitten. 'Hoe gaat het met jou?'

    [Moet eten, tot zo!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.