• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora streek zachtjes met haar lippen over Julio zijn oor. "Te amo, Julio" Eleadora beet zachtjes in zijn oorlel, waarna ze over zijn schouders wreef en hem dicht tegen haar aandrukten. Genietend van het moment en willend dat het nooit voorbij ging. Zachtjes plaatste Eleadora haar lippen op die van Julio terwijl ze hem zachtjes zoenden en door zijn haren streelden terwijl de warme stralen over haar huid gleden, en enkel wat glinsterende druppeltjes achter bleven op haar schouders of wangen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    _[Ben er weer ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik word straal genegeerd door Alex dus richt ik me tot Kimberley. 'Zoals je ziet, ben ik weer terug,' zeg ik met een kleine glimlach. Ik ga ook zitten. 'Hoe gaat het met jou?'

    [Moet eten, tot zo!]

    Kimberley McKenze
    'Heuj Les, alles gaat goed hoor' beantwoord ik Les haar vraag. Ik kijk weer even naar het groepje mensen waar ik bij sta, dan richt ik me weer op Leslie, 'Wat is er eigelijk gebeurd?' vraag ik lichtelijk nieuwschierig.


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Day
    Ik zie haar nieuwsgierige blik. Ik slik even. 'Ik eh... Ik moest dansen, en Naomi ook. En wie er beter danste, kreeg geen straf. Naomi heeft al veel te verduren gekregen, dus ik ging expres slecht dansen,' zeg ik dan. 'En toen kreeg ik straf.' ik weet dat ze de straf zelf wilt weten. 'Ik werd meegesleurd, en toen met armen en benen wijd vastgebonden op een tafel.' en ik zucht even. Ik kijk naar de muur. 'Zelf een om mijn hals. Zodat ik niet kon zien wat er ging komen.' en dan kijk ik haar weer aan. 'Toen zette de man zo'n stroom apparaat tegen mijn onder been.' ik zwijg even. 'Alleen.. Ik was het er niet mee eens.. Ik werd brutaal. En de schokken werden groter en pijnlijker.' ik kijk weer weg. 'En toen afwisselend. En telkens werd het weer zwart voor mijn ogen.' ik ril even. 'En toen ging ik schreeuwen, om gehoord te worden.' ik slik. 'En toen ging hij dreigen met een k-k-kalmerings-s-spuit.' ik heb zo'n grote angst voor naalden. 'Hij zei allemaal dingen. Die ik niet wilde horen.' ik tril weer. 'En toen kreeg ok een paniekaanval. Door de naalden.' en ik staar weer naar de muur. 'De stroom was er al afgehaald, ik kreeg geen schokken meer.' ik zwijg weer even. 'En toen ik weer ging schreeuwen, stak hij de naald in mijn arm.' en ik slik. 'Het volgende moment werd ik wakker en toen heb ik me rustig moeten houden. Anders kwamen er weer naalden. En toen kwam ik hier weer terug.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kimberley McKenze
    'Serieus, schokken! Die mannen hier sporen echt niet!' roep ik. 'En je bent niet de enige die een fobie voor naalden heeft, ik haat ze ook verschrikkelijk erg' zeg ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Day
    Ik knik even naar haar. 'Ja, schokken.' zeg ik dan. 'Maar ik kom er wel weer boven op. Sterker nog, ik wil nu gaan dansen.' want ik heb de muziek nodig. 'Iemand van streetdance die me joint'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wow, ik heb Leslie best wel gekweld XD]

    Julio Martinéz
    Zo ongeveer automatisch zoen ik haar terug en hou mijn handen op haar rug. In een korte pauze fluister ik "te amo también Eleadora," waarna ik afzak naar haar hals en me even later toch weer wat terugtrek en haar aankijk. De druppeltjes spelen over haar lichaam, tikkertje als ik me niet vergis. Hoe dan ook, ze maken Eleadora er niet lelijker op. "Eres tan hermosa" Murmel ik, waarna mijn handrn naar haar heupen glijden en ik haar glimlachend aankijk. "Hoe gaat het met je blauwe plekken?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ja, dat heb je zeker :Y) mag, voor als je het ooit nog doet, de volgende keer weer hoor :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha XD Je weet maar nooit....]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een roze/rode blos speelt op Eleadora haar wangen, en deze worden er niet lichter op. Met een licht onschuldige en verlegen blik keek Eleadora in de donkerbruine ogen van Julio. Deze lieten haar altijd aan chocolade denken die ze in Spanje in een oud snoep winkeltje haalden. Zo puur. "Uitstekend" zei ze zachtjes maar wel verstaanbaar voor Julio. Eleadora plaatste haar handen op zijn schouders terwijl ze zachtjes over zijn huid streek met haar duimen, waarna ze een kus op zijn lippen drukten en de blos alsmaar heviger werd.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Na een tijdje teruggezoend te hebben trek ik me opnieuw terug - mijn vragen zijn nog niet beantwoord, en ik doe al moeite genoeg om niet gewoon toe te geven aan mijn verlangen naar Eleadora. "En nu?" Ik laat mijn handen zacht richting haar heupen, richting de plekken gaan. Daar ga ik zacht overheen, mijn handen volgen de lijnen aan de zijkanten van haar lichaam. "Nog steeds uitstekend?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Als het weer nodig is zal ik wel weer een oproep plaatsen! Hahaha! ^^

    Het liefst laat ik haar nu weer straffen ^.^

    Maar ja, in plaats daarvan gaat ze dansen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Als niemand reageert sta ik op. Ik zie Sam die wilt protesteren maar ik zeg: 'You can't stop me.' en dan loop ik weg, richting de zaal. Als ik daar ben loop ik naar de stereo. Ik zet hem aan en zoek het goede nummer. Om lekker te dansen. Ik vind hem en begin dan rustig. Even spieren losmaken. Dan begin ik écht met dansen. En ik laat me helemaal gaan, ik verlies me in de muziek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het zou echt zo awkward zijn als Marcel dan komt hahahaha ^,^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes beet Eleadora op haar onderlip toen Julio zijn vingertoppen over de paars/blauwe plekken gingen op haar huid. "Ja..." ergens klonk het misschien wat ongeloofwaardig. Maar toegeven, dat zou ze niet, ze had geleerd om zich sterk te houden in de tijden dat haar ouders er niet meer waren en ze er alleen voorstond. "Helemaal prima" mompelde ze zachtjes, terwijl ze een kus op zijn wang plaatsten en haar hoofd tegen zijn hals aanlegden.


    The expert in anything, was once a beginner.