• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

-Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

-Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

-Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

-Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

-Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.

Rollentopic

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[OMFG zeg dat niet *begging face* XD Een lerares op school zei dat ALTIJD, en nu moet ik weer aan haar denken o_0 Oke, goedemorgen zonder zorgen terug XD]

Stop acting normal. It gets bored.

[Graag gedaan, super de boer :Y)

Oke, ik zeg wel wat andere..

Goedemorgen wereld.]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Nu hoor ik in mijn hoofd dat toeter-dingetje van de Super de Boer XD Oke, ik ben echt raar aan het doen XD LOL.
    Goeiemorgeeeeen!]

Eleadora Amora Alonso

Eleadora grinnikte zachtjes terwijl ze iets dichter bij 'julio' streelden en ze hem aankeek terwijl ze op haar onderlip beet. "Nooit" fluisterden ze maar wel verstaanbaar, waarop ze een kus op zijn lippen drukten. Eleadora grinnikte zachtjes terwijl ze enkele kusjes in zijn nek drukten, en haar hand weer omhoog bracht naar zijn borstkast.

The expert in anything, was once a beginner.

[Goeeeeeeedemorgen @SerpentEyes ^.^]

Julio Martinéz
    "Herkenbaar" Glimlachend pak ik Eleadora bij haar haren vast met een hand - de andere hand ligt om haar middel geslagen - en ik draai ons zo dat zij nu het meest onder de stralen staat. "Mag ik wat zeep van U, madame?" Glimlach ik vriendelijk naar haar, misschien wel wat meer als dat, en dan wacht ik op een reactie terwijl ik mijn hoofd wat draai en kusjes op haar kruin druk. "U bent aan de beurt"

Eleadora Amora Alonso

Eleadora giechelde zachtjes en sloot even haar ogen terwijl de stralen weer over haar lijf gleden. Ze leunde wat naar achteren met haar hoofd waarna ze Julio aankeek en een kusje op zijn schouder drukten. "Ga je gang" grinnikte ze zachtjes waarna ze weer terug ging staan. Eleadora greep haar haren vast en bracht deze over een van haar schouders zodat Julio makkelijker bij haar rug zou kunnen.

jaimyhoi schreef:
    [Goeeeeeeedemorgen @SerpentEyes ^.^]

[Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiemorgen(:]

[Happy birthday to Demi,
    Happy birthday to Demi!
    Happy birthday happy birthday, happy birthday to Demiiii!

En? Voel je je jarig?]

[Is Demi jarig? Gefeliciteerd!]

Julio Martinéz
    Een grijns verschijnt op mijn gezicht als Eleadora giechelt. Dat heb ik haar wel vaker horen doen, en er zitten mooie herinneringen aan dat geluidje vast. Deze komt er zeker bij. "Oke" Grijns ik, terwijl ik wat zeep op mijn hand doe en dicht tegen Eleadora aan ga staan. Ik sla mijn armen om haar heen zodat ik haar rug in kan zepen. Mijn handen glijden automatisch over haar rug terwijl ik zo nu en dan een kusje op haar schouder druk. Het lijkt eigenlijk heel erg op een knuffel, maar dan zeep ik ondertussen haar rug in.

Eleadora Amora Alonso

Eleadora plaatste haar hoofd tegen Julio zijn borstkast terwijl ze haar ogen sloot en genoot. Net zoals Julio af en toe een kusje op haar schouder drukten, drukten Eleadora af en toe een kusje op zijn borst. Het enige nadeel was dat ze haar armen niet om hem heen kon slaan vanwegen zijn rug. Eleadora liet haar handen van zijn schouders afgleiden en streelde zachtjes met haar vingertoppen over de huid van zijn boven armen, waarna ze uiteindelijk haar handen op zijn middel plaatsten omdat ze geen andere keus had.

[Happy B-day!^^]

Julio Martinéz
    Langzaam zepen mijn handen haar rug in, terwijl we dicht tegen elkaar aan staan. Zodra haar rug gedaan is ga ik iets verder van haar af staan om haar voorkant in te zepen, waarbij ik haar af en toe wat plaag, maar over het algemeen zeep ik haar gewoon in..

Eleadora Amora Alonso

Een kleine giechel verliet haar mond elke keer als Julio haar plaagden, met haar hoofd nogsteeds tegen zijn borstkast en met gesloten ogen genoot Eleadora van Julio zijn aanrakingen. Zachtjes maakte Eleadora willekeurige figuurtjes in het zeep wat Julio zijn borstkast bedekten, waarna ze er weer met haar hand over heen wreef om het weer egaal te maken en ze een kus op zijn kin drukten.

Julio Martinéz
    Zodra Eleadora ingezeept is druk ik een kus op haar lippen en leg mijn handen op haar schouders. "Moet ik je haren ook nog wassen?" Fluister ik in haar oor.

Eleadora Amora Alonso

Een lichte blos verschijnt op Eleadora haar wangen waarna ze Julio aankeek en knikte. "Als je wilt" Eleadora draaide zich om waardoor ze met haar rug naar hem toe stond, en haar haar van haar schouder haalden waardoor het weer over haar rug heen viel.