• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    We kijken beide bezorgd naar haar. 'Ik zie geen verwondingen,' merk ik dan op. Ik vraag me af wat ze met haar gedaan hebben. Af en toe zie ik haar trillen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Stroom.' zeg ik dan pijnlijk. En voel even aan haar voorhoofd, warm. 'wacht ik ben even weg. Ik ren vlug de kamer uit en ren dan de wc's/badkamer in en pak een washandje en maak die nat met koud water en ren dan snel terug, gelukkig kom ik geen van die mannen tegen. Als ik terug ben leg ik het koude washandje op haar voorhoofd. 'Het zal niet veel helpen, maar het is beter dan niks.' zeg ik dan


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    'Stroom,'zegt Naomi dan. En ik slik even. Ik hb zelf ook stroom gevoeld, alleen dat was niet zoveel om zo te eindigen. Ze moeten haar wel heel veel stroom gegeven hebben. Naomi komt terug met een nat washandje. Ik kijk naar Leslie. En dan naar Naomi. 'Ze moeten echt veel stroom gegeven hebben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik bijt op mijn lip. 'Ja.' zeg ik dan maar op dat ze veel stroom gegeven hebben. 'Waarom doen ze dit toch.' zucht ik en ga op de rand van Leslies' bed zitten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Kom op Les, kom weer bij. 'Waarom doen ze dit toch,' zucht Naomi. Ze is op Leslie haar bedrand gaan zitten.Ik ga op mijn bed tegenover haar zitten. 'Ik weet het niet,' zeg ik gefrustreerd. 'Zal Leslie een grote mond gegeven hebben?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik kende Leslie nog niet lang, maar ik wist zeker dat ze dat had gedaan. 'Ik denk, ik weet het wel zeker, wel.' zeg ik dan. 'Ik geef haar geen ongelijk, ik zou het ook doen.' zeg ik dan zuchtend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik pak Leslie haar hand beet. En knijp er even in. 'Zo iemand is ze inderdaad,' zeg ik dan. 'Kom nou bij Leslie.' en ik kijk naar haar. Ze trilt weer even. Het is niet leuk om naar te kijken. 'Ik haat die mannen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Ik ook, maar we kunnen nu niks doen Sam, ze heeft rust nodig.' Ik zie haar weer trillen. 'Wat hebben ze toch met je gedaan.' zucht ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alexandro Julien Stefano.
    Alex nam zijn rugzak en zette zijn headset op. "Ciao mamma, vado alla panetteria." riep hij naar boven. Alex zette zijn Ipod aan en startte het nummer van Madcon, Beggin'. Alex liep door de straat en danste af en toe even kort tot hij Maximo en Elana tegen kwam. Zijn twee beste vrienden. "Che cosa avete?" vroeg Alex grijnzend aan Maximo. Hij haalde een mp3-speler uit zijn broekzak en speelde een nummer. Het nummer had een goeie beat en Elana, Maximo en Alexandro beginnen te dansen. Al snel komen er nog meer dansers toe en vullen het nummer aan met eigen danspassen. Alex, Maximo en Elana verlaten de groep wanneer het te druk word en lachend lopen ze een verlaten straatje in. Maximo duwt Alex speels tegen de graffiti en roept naar hem,"Tu sei troppo lento, Stefano!" Alex lacht,"Ho ancora andare alla panetteria." zei hij en op dat moment scheerde een zwart geblindeerd busje de straat in. Alex ging als in een reflex tegen de muur staan gevolgd door Maximo en Elana. Maar het busje minderde vaart naarmate hij dichter bij het drietal kwam. Toen het stilstond voor Alex' neus vloog de schuifdeur plots open en werd Alex door twee mannen het busje in gesleurd. "Aw!" schreeuwde Alex,"Aiuto! Maximo! Elana! Aiuto!" De schuifdeur vloog weer dicht voor Maximo en Elana actie konden ondernemen en het busje reed met vlammende snelheid de straat uit.

    | Goed zo? Geen flauw idee wat ik moest doen... |


    kindness is never a burden.

    Julio Martinéz
    "Wil je zeggen dat je met mij meer had gewonnen?" Zeg ik grijnzend. Oké, we zijn inderdaad een uniek dansstel. Daar heeft ze helemaal gelijk in. "Dat is eigenlijk best wel een compliment" Fluister ik zacht, waarna ik weer dichterbij kom en mijn lippen net zo gretig op de hare druk als zij de hare op de mijne.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Wow, echt wel! Welke taal is dat?]

    s]Laat maar, k weet al. Heb je personage ff gelezen in het rollentopic. Dat van die tattoo is gwn te vet![/s

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 14:45 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik geef weer een kneepje in haar hand. Come on Les. 'Ze moet toch wel een keer bijkomen?' zeg ik dan gefrustreerd. En alsof ze me gehoord heeft opent ze haar ogen. 'Les!' zeg ik opgelucht. Ik laat haar hand los. 'Wat hebben ze met je gedaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    [Wow, echt wel! Welke taal is dat?]


    |Italiaans. ^^ |


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    |Italiaans. ^^ |


    (Mijn personage is ook Italiaans, jeej, ze hebben wat gemeen, misschien kunnen we doen dat ze elkaar kennen van vroeger? :))


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    (...)

    (Mijn personage is ook Italiaans, jeej, ze hebben wat gemeen, misschien kunnen we doen dat ze elkaar kennen van vroeger? :))


    |Sure, lijkt me leuk. ^^ |


    kindness is never a burden.