• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wbw.. doen?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahaha lol, wat jij wilt :'D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Om te martelen? Nee tog? Laat haar plz niet weer flippen XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Zal ik niet doen :') en ze danst, dus ik denk niet dat hij dan hoeft ze martelen :3_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Het voelt goed om zo te dansen. De muziek die door mijn aderen gaat, en de wereld er omheen die verdwijnt. Ik doe moves die ingewikkeld lijken, maar best simpel zijn als je ze gewoon goed oefent. En het voelt goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga even een ijsje halen en eten ^^ ik kom daarna weer]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man Die Leslie martelde
    Hoe zwaar zal mijn straf vanavond zijn? Misschien kom ik er wel onderuit, omdat ze dachten dat ik haar rustig kreeg.. Misschien krijg ik ook wel elektrische schokken. Of zal hij zo aardig zijn om iets minder zwaars te pakken? En wie moet het doen? Mijn collega? Ik loop wat peinzend over de gangen met de dienst om op te letten of er niemand rondloopt, maar tot nu toe ben ik niemand tegen gekomen. Het is stil door alle geluidsdichte muren en deuren; alleen mijn eigen voetstappen zijn te horen. Controleren, martelen, controleren, martelen.. links, rechts, links, rechts.. Het is ongeveer net zoals mijn hele leven gaat. En af en toe een huppeltje - gemarteld worden. Een deur aan mijn rechterhand trekt mijn aandacht, en ik doe hem dan ook op een stukje open. De slaapzaal. Iedereen is er aan het praten of ligt op bed. Om bij te komen, of om te slapen? In ieder geval is het rustig en hoef ik niet in te grijpen, dus loop ik weer verder, langs de danszalen op om te controleren of dáár niks is. Als eerst kom ik langs de Ballroom zaal en zie dat de deur een klein stukje open staat, dus ik kijk er naar binnen. Niemand. Er liggen wat flesjes water en de radio staat er, dus er is getraind. Goed. Nadat ik de flesjes water opgeruimd heb loop ik weer verder en kom zo langs de Streetdance zaal. Ook deze deur staat op een kiertje en dat betekent kijken. Dus kijk ik naar binnen. En daar zie ik Leslie dansen. Leslie?! Opgelucht dat ik haar kennelijk niet zó gemarteld heb als wat ik dacht ga ik tegen de muur aan staan en sluit de deur. Normaal doe ik dat niet, maar nu.. er valt me gewoon iets op. Ze danst er alleen maar beter op.. Ja, het is wel duidelijk dat ze zich toenstraks in hield. Heel erg. En dat ze zich door mij liet martelen uit vriendschap. Dapper meisje. "Je hield je echt in he?" Zeg ik zacht. Hopelijk flipt ze niet. Er zit een verdovingsspuitjesgeweertje in mijn broekzak en de deur is geluidsdicht, dus ik zou haar kunnen verdoven als ze flipt. Misschien.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:14 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik ga even een ijsje halen en eten ^^ ik kom daarna weer]


    [Mjum!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Na een tijdje teruggezoend te hebben trek ik me opnieuw terug - mijn vragen zijn nog niet beantwoord, en ik doe al moeite genoeg om niet gewoon toe te geven aan mijn verlangen naar Eleadora. "En nu?" Ik laat mijn handen zacht richting haar heupen, richting de plekken gaan. Daar ga ik zacht overheen, mijn handen volgen de lijnen aan de zijkanten van haar lichaam. "Nog steeds uitstekend?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Zucht, we gaan ook langs bedden zaken *.* en kijken voor een wasmachine *.*

    Maar ik kan nu even internetten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    SerpentEyes schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes beet Eleadora op haar onderlip toen Julio zijn vingertoppen over de paars/blauwe plekken gingen op haar huid. "Ja..." ergens klonk het misschien wat ongeloofwaardig. Maar toegeven, dat zou ze niet, ze had geleerd om zich sterk te houden in de tijden dat haar ouders er niet meer waren en ze er alleen voorstond. "Helemaal prima" mompelde ze zachtjes, terwijl ze een kus op zijn wang plaatsten en haar hoofd tegen zijn hals aanlegden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes beet Eleadora op haar onderlip toen Julio zijn vingertoppen over de paars/blauwe plekken gingen op haar huid. "Ja..." ergens klonk het misschien wat ongeloofwaardig. Maar toegeven, dat zou ze niet, ze had geleerd om zich sterk te houden in de tijden dat haar ouders er niet meer waren en ze er alleen voorstond. "Helemaal prima" mompelde ze zachtjes, terwijl ze een kus op zijn wang plaatsten en haar hoofd tegen zijn hals aanlegden.


    [O, OEPS!]

    Julio Martinéz
    "Natuurlijk" Ik schud zacht met mijn hoofd. "Je hoeft je niet groot te houden bij mij hoor. Hoeveel pijn heb ik je daarnet gedaan?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ondanks dat ik bezig ben met dansen hoor ik de dingen om me heen. 'Je hield je echt in hè?' hoor ik. Ik herken de stem. Ik stop gelijk met dansen. Hij staat toe te kijken, hij leunt tegen de muur. 'Hoelang sta je er al?' vraag ik bot. Zijn vraag negerend. Mijn ademhaling gaat nog snel maar wordt al rustiger. De muziek gaat nog door. Ik kijk weg van hem, de man die mij gestraft heeft. 'Het is onbeleefd om zomaar binnen te komen, iemand in de gaten te houden. Maar ja, ze doen hier niet echt aan beleefdheden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Die laatste opmerking negeer ik dan weer. "Lang genoeg om te zien dat je heel, heel aardig voor dat andere meisje geweest bent"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora had haar hoofd in Julio zijn hals gelegd, en sloot haar ogen. "B-best...best veel..." Eleadora slikte een brok weg die was ontstaan in haar keel terwijl ze haar tranen wegknipperden met haar wimpers. "Maar...het is oke..."

    [Geetf niet(:


    The expert in anything, was once a beginner.