• Inspringen kan/mag altijd! We verzinnen wel iets, geven je korte samenvatting en helpen je natuurlijk ook met in de RPG komen (;

    Lang geleden was er een kapitein, zo barbaars en zo harteloos, dat zelfs de stoerste mannen hem uit de weg gingen. Kapitein Olivier Dalton, hij had zijn eigen schip, de Medusa, en zijn eigen bemanning die hij als grof vuil behandelde, maar ze bleven, bang voor wat er zou gebeuren als ze vertrokken. Ze kregen bijna niks en als ze niet luisterden konden ze beter maken dat ze wegkwamen, want Olivier stond bekend om zijn gruwelijke straffen. Zweepslagen, kielhalen, laten vechten om leven en dood tegen een ander bemanningslid voor zijn vermaak, ze voor schut zetten door ze op te dragen vrouwenkleren aan te trekken en dergelijke. Cameron Sand, kapitein van de Posideon's Mermaid kon hem niet uitstaan, was ziedend van jaloezie en ze werden rivalen. Nooit gingen ze elkaar uit de weg, gingen juist altijd de strijd met elkaar aan, toch won er nooit iemand. Op een dag veranderde alles, Olivier zag wat hij aanrichtte met zijn harteloosheid. Huilende vrouwen die hun kleine kinderen probeerde te sussen, de stoerste mannen die hem smeekte om genade. Van de een op de andere dag zag hij het in, het achtervolgde hem in zijn slaap, maar hij dacht dat het wel weg zou gaan, het schuldgevoel. Het nare gevoel bleef, de nachtmerries gingen niet weg dus nam hij een noodzakelijk besluit. Hij stuurde zijn bemanning weg, vastberaden een nieuwe start te maken, hij liet zijn aartsrivaal achter. Er was één ding dat hij niet achter liet, hetgeen wat wel tegen zijn barbaarsheid kon en hem niet zou laten vallen, zijn schip de Medusa. Hij zocht een nieuwe bemanning en was milder dan ooit te voren, misschien zelfs té soft.

    Hij ontdekte dat een van zijn bemanningsleden geen man was, maar een vrouw. Hij liet haar blijven. Niet veel later werd hij verliefd op haar, maar het was niet wederzijds, toch bleef hij vriendelijk. De vrouw van zijn dromen werd verliefd op een ander, liet hem in de kou staan en vanaf dat moment kwamen zijn slechte kanten weer omhoog. Hij werd jaloers en verbande de man waar ze verliefd op was van het schip en het deed hem niks toen hij zag hoe stuk zij daar van was. Later kwam de man, door wat je een wonder kan noemen, toch weer aan boord. Olivier liet hem deze keer toch blijven, maar hij was niet meer zo aardig als hij geweest was. Zelfs tegen de vrouw waar hij verliefd op was geweest deed hij vreselijk, hij was weer net zoals vroeger. Snauwde zijn bemanning af, was weer een echte piraat en kende geen genade meer.

    Nu, met zijn nieuwe bemanning en weer zijn oude karakter terug, is hij op zoek naar een schat. Hij weet niet precies wat het is of hoe het eruit ziet, maar het blijkt geweldig te zijn en te liggen op een onbewoond, geheimzinnig eiland midden in de oceaan. Hij is vastberaden de schat te vinden, zijn aartsrivaal Cameron Sand voor te zijn. Toch zijn er kleine dingen die hij over het hoofd ziet.
    Hij gaat er namelijk niet vanuit dat er toch een volk blijkt te wonen op het eiland, verwacht niet dat er een verrader in zijn bemanning zit en dat zijn aartsrivaal het juiste moment om toe te slaan afwacht.


    De verhaallijn in het kort.
    Het gaat over de bemanningsleden en kapitein, Oliver Dalton, van de Medusa die op zoek zijn naar een schat. Eén van de bemanningsleden is een verrader (Tristan Wright) in dienst van aartsrivaal Sygmund Yakov Engel. Hij houdt zijn opdrachtgever op de hoogte met een postduif, stuurt hem berichten over de koers en informatie over wat er gaande is op de Medusa. Als ze eenmaal op het eiland aankomen, waarvan ze dachten dat het onbewoond zou zijn, blijkt hun een verrassing te wachten. Er woont een vreemd volk dat hun niet vertrouwd, de bemanningsleden moeten hun vertrouwen zien te winnen, maar hoe gaan ze dat doen als blijkt dat Yakov Engel, samen met zijn bemanning, al eerder op het eiland is aangekomen en het vreemde volk al helemaal voor zich gewonnen heeft?

    Lijst
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Rol+rang: (Bemanning Medusa, kok. Avaloniër, krijger etc.)
    Extra:
    (Je mag er zelf dingen bij verzinnen zoals verleden enzo)

    Persones (Als je vragen hebt hierover, stel ze dan gerust)
    Bemanning Medusa
    Kapitein Medusa: Vluuv – Olivir Dalton – 24
    Rechterhand Oliver: Frey - Asilah Layla Salomn - 21
    Endure – Abby (Abigail Rosaline Valence) – 19
    Leave - Genesis Elisabeth Thrown - 20 (ontvoerd door Ace)

    Sid - Natambu Mmba - 25
    C18 - Ace Franklin Johnson -24


    Bemanning Poseindon's Mermaid
    Kapitein: C18 - Sygmund Yakov Engel - 28
    Verrader: Sid – Tristan Wright – 22
    Sid - Leopold Smiths - 24
    Vluuv - Bee - 19
    Nenuphar - Nerissa Dyce - 18


    De Aveloniërs
    Stamhoofd: Benefit - Chaluwen Chestio - 26
    Zusje stamhoofd: Endure - Ayiana Kateri Chestio - 21
    Leave - Nivera Izil Mazi - 19
    Peyrac - Noémielle Dian Dewi - 19

    Goldenwing - Gavin Sloan Honiahaka - 22

    And remember...
    - Doe je best met schrijven, met drie regels nemen we geen genoegen.
    - Stoppen met de RPG? Meld het duidelijk.
    - Dagelijks posten is niet nodig.
    - Don’t be scared. Stuur je personage gewoon op anderen af, bekijk desnoods de RPG Handleiding site voor tips. Weet je nog steeds niks? PB mij of een ander dan om te vragen waar zijn personage is en of die naar jouw personage kan gaan.
    - Verhaal kwijt? Vraag even om een korte samenvatting.
    - Je mag gerust meerdere personages aanmaken, graag zelfs.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry, ik zit momenteel gewoon tot over mijn oren in het werk voor school. Ik ga naar unief nu, dat is een uur op de bus zitten voor mij (ik ben dus laat thuis, zeker als ik tot 8 uur 's avonds les heb) en massa's huiswerk. Dus ik check Q tegenwoordig nog wel, maar ik heb gewoon niet meer de tijd om iets te schrijven (wat wel weer zal veranderen zo gauw alles wat meer gestructureerd is enzo, daar zorg ik wel voor (; ).
    Maar soit, mij maakt het niet zo heel veel uit. Ik hou wel van het verhaal van deze RPG, zeker nu het spannend begint te worden, maar een fris, nieuw begin lijkt me ook wel leuk (zolang ik Tristan maar kan houden, en Nate voor de spanning :Y) ) (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik wil er wel aan mee doen, sowieso met Asilah.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, mooi, dan ga ik daar, als we hier een mooi open einde aan weten te breien, maar eens aan beginnen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aangezien jullie hier nog wel een einde aan wilde, soort van open einde I guess, zal ik nog maar even wat posten.
    En als jullie dus inderdaad je personage straks naar de nieuwe RPG, met één crew en één boot, willen verplaatsen, zullen we dus ook moeten beslissen welk schip en wie de kapitein wordt.. Any ideas? Het liefst wel iets logisch is :P Dus helaas zal Gavin het bijvoorbeeld niet worden.

    Abigail Rosaline Valence.
    Ze hoorden stemmen en de enige die dat konden zijn, ze hoopte in ieder geval dat ze het juist had, waren Genesis en Ace. God zijn dank! Ze hadden weten te ontsnappen en Abby voelde haar hoop groeien. Ze zorgde ervoor dat zij en Tristan wat vaart minderde. "Volgens mij hoo-" Ze werd onderbroken door een hoge gil en ze fronste kort haar wenkbrauwen. "Dat was Genesis," fluisterde ze terwijl een gevoel van onbehagen haar nu bekroop en alle moed van zojuist weer verdween. Haar hart klopte inmiddels als een bezetene, van zowel het rennen als door het feit dat ze was geschrokken van de gil. Waarom had Geneis eigenlijk gegild? Hopelijk was het een insect geweest, of nog beter, Ace geweest die haar per ongeluk aan het schrikken had gemaakt. Dan waren zij ten minste ook niet alleen.
    Toen haar hart weer een normaler tempo had aangenomen merkte ze dat ze al die tijd Tristans hand had fijn staan knijpen en snel liet ze haar greep iets verslappen. "Sorry," fluisterde ze en beet even zacht op haar onderlip. Waarom hoorde ze Genesis en Ace nou niet meer? Voorzichtig keek ze om zich heen, maar overal trof ze dezelfde duisternis aan. "We moeten ze vinden, ze zijn in de buurt," fluisterde ze uiteindelijk en begon weer te lopen, tot ze plots verstarde. "Dag Ace."
    Het was zacht, maar duidelijk genoeg om te weten wie de woorden uitgesproken had en dat ze het gehoord had betekende dat ze dichter in de buurt waren dan ze verwacht had. Nate, wat deed hij hier? Belangerijker nog, Ace en Genesis zaten in de problemen, dat was zeker. Zwijgend keek ze naar Tristan, het maanlicht weerspiegelde in zijn ogen. Abby boog zich dichter naar hem toe. "Wat doen we nu? Nate is daar en hij is dan wel in de minderheid, hij deinst er niet voor terug één van ons zonder pardon neer te steken.." Waarom, van alle bemanningsleden, moest het Nate zijn die ze tegenkwamen? Waarom was het niet één of andere zatlap die de rest van de groep verloren was? Het geluk leek ze niet toe te lachen de laatste tijd en ze kon niet wachten tot dit alles voorbij was. Hopelijk was het het allemaal waard.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hm, ik moet wel bekennen dat ik het jammer vind dat deze rpg op zijn einde loopt. Ondanks het feit dat er hierna nog een aftreksel van komt. Ik weet dat de rpg een beetje onderuit is gehaald vanwege het weinige posten, maar dat maakt voor mij nog niet dat er een einde aan hoeft te komen.
    Deze rpg is voor mij altijd een belangrijk punt van schrijven geweest, en het zal niet meer hetzelfde worden als er andere mensen mee gaan doen. Juist omdat zij niets weten van alles dat er al is gebeurt, en omdat ik mezelf niet echt zie spelen in een nieuwe 'generatie' met een nieuw verhaaltje. Genesis is niet erg belangrijk in de rpg, maar ze is wel mijn beste personage tot nu toe. En ik zal alles gaan misse, echt. Het was een unieke rpg en ik ben blij dat ik me ooit heb durven aan te melden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Endure schreef:
    Aangezien jullie hier nog wel een einde aan wilde, soort van open einde I guess, zal ik nog maar even wat posten.
    En als jullie dus inderdaad je personage straks naar de nieuwe RPG, met één crew en één boot, willen verplaatsen, zullen we dus ook moeten beslissen welk schip en wie de kapitein wordt.. Any ideas? Het liefst wel iets logisch is :P Dus helaas zal Gavin het bijvoorbeeld niet worden.



    Maar Gavin is logisch! :o Haha, nee, ik begrijp het wel. Alleen ga ik het jammer vinden dat ik hem zal moeten achterlaten, hij is toch wel 1 van mijn leukste personages.


    Stand up when it's all crashing down.

    Leave schreef:
    Hm, ik moet wel bekennen dat ik het jammer vind dat deze rpg op zijn einde loopt. Ondanks het feit dat er hierna nog een aftreksel van komt. Ik weet dat de rpg een beetje onderuit is gehaald vanwege het weinige posten, maar dat maakt voor mij nog niet dat er een einde aan hoeft te komen.
    Deze rpg is voor mij altijd een belangrijk punt van schrijven geweest, en het zal niet meer hetzelfde worden als er andere mensen mee gaan doen. Juist omdat zij niets weten van alles dat er al is gebeurt, en omdat ik mezelf niet echt zie spelen in een nieuwe 'generatie' met een nieuw verhaaltje. Genesis is niet erg belangrijk in de rpg, maar ze is wel mijn beste personage tot nu toe. En ik zal alles gaan misse, echt. Het was een unieke rpg en ik ben blij dat ik me ooit heb durven aan te melden.


    Eh getsie, wat een lelijk lettertype, haha, sorry.

    Deze RPG heeft gewoon te veel mensen nodig enzo en je personage neemt zijn/haar verleden wel met zich mee, dus de nieuwe personages kunnen daar nog wel naar vragen en dergelijke (:
    En het is geen nieuwe generatie, maar gewoon na dit verhaal. Als we deze RPG tot ene einde hadden laten komen (wat toch zou moeten na de aanval en weet ik veel wat), dan hadden we ook een nieuw iets moeten openen en verzinnen, maar dan hadden we daar misschien alleen wat langer mee gewacht.
    En ik vind het juist wel cool als ze straks allemaal op één schip zitten en dat hun schip stukken krijgt ofzo en dat ze verplicht zijn te blijven in een plaatsje en niet te veel opt e vallen of gepakt te worden etc. etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Maar Gavin is logisch! :o Haha, nee, ik begrijp het wel. Alleen ga ik het jammer vinden dat ik hem zal moeten achterlaten, hij is toch wel 1 van mijn leukste personages.


    Hij mag wel mee hoor :P Doe ik gewoon dat Aiyana zo koppig is dat ze mee wilt omdat ze het dorp en alles achter zich wilt laten en toe is aan iets nieuws en dat Gavin haar dan niet alleen wilt laten gaan ofzo. Lijkt me wel lachen:
    Gavin, je moet die vlinderdas om!
    Ja, en jij dat korset maar dat doe je ook niet.

    Ha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hij mag wel mee hoor :P Doe ik gewoon dat Aiyana zo koppig is dat ze mee wilt omdat ze het dorp en alles achter zich wilt laten en toe is aan iets nieuws en dat Gavin haar dan niet alleen wilt laten gaan ofzo. Lijkt me wel lachen:
    Gavin, je moet die vlinderdas om!
    Ja, en jij dat korset maar dat doe je ook niet.

    Ha.


    Ik krijg nu een heel erg sterk Pocahontas gevoel, haha. Maar dan neem ik hem gewoon mee, dat wordt helemaal lachen als Aiyana ook nog mee gaat. Die twee in een compleet andere wereld is volgens mij gewoon hilarisch.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Ik krijg nu een heel erg sterk Pocahontas gevoel, haha. Maar dan neem ik hem gewoon mee, dat wordt helemaal lachen als Aiyana ook nog mee gaat. Die twee in een compleet andere wereld is volgens mij gewoon hilarisch.


    haha, ohja, zoiets was ook bij Pocahontas toch? In de 2e film? Die heb ik nooit gezien jammer genoeg :P
    En inderdaad, lijkt mij ook geweldig (: Een keer wat anders, je personage uit zijn vertrouwde omgeving halen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    haha, ohja, zoiets was ook bij Pocahontas toch? In de 2e film? Die heb ik nooit gezien jammer genoeg :P
    En inderdaad, lijkt mij ook geweldig (: Een keer wat anders, je personage uit zijn vertrouwde omgeving halen.


    In de tweede film was dat inderdaad het geval, al heb ik die nooit volledig gezien.
    Als ze zich moeten aanpassen gaat het nog lastig voor ze worden.


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik voel er gewoon niet heel veel voor om met allemaal nieuwe mensen te meeten en uit te leggen. Er mogen nu wel een heleboel nieuwe personages bij komen, maar ik kan daar nooit zo goed mee omgaan. Mensen die zich overal mee inmengen, maar dat zal wel aan mij liggen [:
    Ik ben gewoon niet zo'n voorstander van nieuwe mensen, omdat ik hier nu eenmaal aan gewend ben. En ik denk dat het anders zo'n post maar snel rpg gaat worden. Dat is gewoon mijn mening.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Ik voel er gewoon niet heel veel voor om met allemaal nieuwe mensen te meeten en uit te leggen. Er mogen nu wel een heleboel nieuwe personages bij komen, maar ik kan daar nooit zo goed mee omgaan. Mensen die zich overal mee inmengen, maar dat zal wel aan mij liggen [:
    Ik ben gewoon niet zo'n voorstander van nieuwe mensen, omdat ik hier nu eenmaal aan gewend ben. En ik denk dat het anders zo'n post maar snel rpg gaat worden. Dat is gewoon mijn mening.


    Dat wordt het niet, ik heb een hele lijst emt mensen die ook niet veel tijd hebben en liever langere posts schrijven.
    Daarnaast is er weinig aan te doen, er komen altijd nieuwe mensen bij, dat is misschien juist wel leuk toch? Weer eens wat nieuwe mensen om mee te schrijven, misschien vind je ze wel geweldig, maar het is je eigen keuze of ej straks mee wilt doen of niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Natuurlijk is het leuk om nieuwe personages te werven, maar ik ben meer bang voor de opdringerige types die overal tussen duiken of zeuren dat niemand met ze speelt like.. Dat gebeurt tegenwoordige in iedere rpg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Natuurlijk is het leuk om nieuwe personages te werven, maar ik ben meer bang voor de opdringerige types die overal tussen duiken of zeuren dat niemand met ze speelt like.. Dat gebeurt tegenwoordige in iedere rpg.


    haha, geen zorgen, die lijst bestaat uit meer ervaren RPG'ers ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.