• Ben ik weer:
    Met dit idee:
    Er zyn 2 meiden, BF's.Samen beleven ze de leukste dingen. Totdat ze op een dag ruzie krygen. Om deze ruzie nog eens erger te maken bemoeien de Huppels zich er mee en maken de ruzie groter. De meiden besluiten beide naar een andere school te gaan en nooit meer contact op te nemen. Totdat.. een van de meiden hoort dat haar vroegere BF de vriendin is geworden van Bill Kaulitz! Ze besluit haar ex BF weer op te gaan zoeken en de ruzie by te leggen. Eerst denkt haar ex vriendin dat ze het doet om met een van de TH boys te krygen maar zodra ze zichzelf kan bewyzen leggen ze de oude ruzie by. Na een maand krygen de meiden helaas weer ruzie. Bill en de andere TH boy [WieZegIkNiet] maken het uit totdat de meiden het weer goed maken! Zal het de meiden lukken om het goed te maken en nooit meer ruzie te maken?


    Verassing 1.=CandyQueenx3(Vriendin Georg)
    2.=KimFootball(ONS TOM 2x )
    3.=xNIJNTJE(Huppel1)
    4.=xNoukie(Huppel3)
    5.=xGusxJacQx(Huppel2)
    6.=PersianRose(BF Hoofdrol+Vriendin Bill)
    7.=LOLLIPOPx(1e Vriendin Tom)
    8.=JOYCESTAR(Hoofdrol)
    9.=BILLLICKER (2e Vriendin Tom)
    10.=NOELxLOLLY(Gewone Vriendin van Hoofdrol+ BF Hoofdrol)
    11.=BoHARTtom(Nichtje van Tom en Bill die met Tom wil)
    (INFO!)= Ik kryg nog info van je!


    Rol:
    Wat vind je van het verhaal(EERLYK!)
    Plaatje:
    Tekst:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    verassing 4 of 8.
    Wat vind je van het verhaal(EERLYK!)
    Pakt dat het dikke seks is ofso ö En da verhaal moet er zeker kome en al ö!
    Plaatje:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76669
    Tekst:
    Hi,Ik ben joyce en ben 16.Ik heb niks speciaals aan te merke op mijn leven dus gene shit,danku.Ik kan een bitch zijn en u ergste nachtmerrie.Maar dan moet je al heel erg slecht over komen bij mij want ik ben vooral lief.En nee,een ego heb ik ni dus houw die sjit maar n_n.Mijn vrienden gaan boven alles wat je maar kunt denken,dus raak ze met geen vinger aan,gesnapt?Of dat je dood wilt,dan gaat het wel ;]Voor de rest?Wat is een leven zonder muziek,Yea.iloveit!Ik ben geen wannaB nee,ik ben mijn eigen,danku voor het te begrijpen.Ja ik houw van tokio hotel,en nee daar kun jij niets aan veranderen.Verder?ben ik uitverteld,bye bitches!<3

    Rol:3

    Wat vind je van het verhaal(EERLYK!): ORGINEEL =D

    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ikpo4o&s=4

    Tekst: Hi mensjes ! Deze meid hier heet Raquel en leeft al 16 jaartjes op deze planeet. Vandaar dat het deze afgelopen jaren een beetje onrustig was want dat was mijn schuld ^^ Ik doe altijd lekker waar ik zin in heb en heb schijt aan andere. Ook heb ik totale schijt aan school,maar ik bedoel wie niet ? Dansen en muziek zijn mijn passie's. Ik doe al aan Hiphop sinds me 10e en ik kan geen dag zonder muziek. Verder lieft ik mijn familie en vriendinnen. Ik ben zo echt met ze,ik wil zo nooit meer kwijt. Wat niemand weet is dat ik rook,maar dat mag mijn mam absolúút niet weten. Die gaat me vermoorden als ze erachter komt. Maar ik moet nu hw maken. Byee <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Annelies wil verrassing die jij mag kiezen, 1 of 7 [/Als het maar een goede is] info komt!


    Rol: Verrassing 1 of 7 of een andere maar liefst een goede (A)

    Wat vind je van het verhaal(EERLYK!)
    Eerlijk? IK VIND HEM COOL EN ORIGINEEL!

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76499

    Tekst:
    Haaii pretty's<3

    Mijn naam is zoals je hierboven misschien al gezien had Annelies en ik leef al zo'n 16 jaar op deze planeet. Zoals je ziet heb ik blonde haren en misschien zie je het niet goed maar m'n ogen zijn eigenlijk helder blauw. Tjah, ik en m'n beste vriendin waren ons als deze foto was genomen aan het opmaken en verkleden and that shiit en toen had ik lenzen in gedaan. Donker bruine om het duidelijk te maken. Ach, wat meer over mezelf want eerlijk, jullie willen écht niet dat ik een hele tijd over m'n haar&ogen zit te zeiken hea? Nou, in mijn vrije tijd ga ik erg veel weg met m'n vrienden, ga ik meestl shoppen en doe ik nog van die leuke shiit. Ach what, ik moet eigenlijk gaan want ik ga vandaag uit shoppen en naar een beautycenter enzoo!

    KiSsEz <3

    Info is er =]
    en euhm..is het plaatje goed ?
    x3

    Info is er ^^
    Dankje <3
    Ik nù al willen weten welke rol ik krijg (A)

    Info is er =]
    en euhm..is het plaatje goed ?
    x3
    Tuurlyk ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Verassing 2,of waar ik iets met Tom of Gustav krijg xD

    Wat vind je van het verhaal(EERLYK!): Ik denk wat langdradig maar wel orgineel

    Plaatje: Kijk maar in fotoboek

    Tekst: Hoii,ik ben dus Kim en heb lichtblond haar dat tot me kont ongeveer komt. Ik ben erg lang en dat komt door me benen want die ijn vooral erg lang en ik ben ook heel erg dun en eet ook niet voldoende maarja ik heb der geen last van. Ik hou van voetballen en skaten en verder gewoon lekker roddelen over iedereen enzo en volgens mij scheld ik erlke dag minstens wel 100 keer maarja boeiend ik zeg: DOEI!!

    Meer?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    YEES IK HEB 2!!!! Mag ik misschien ene pb met myn rol er in? (A)

    More? ;)
    Over 10 minuten worden deze rollen alvast bekend gemaakt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: maakt nie uit jij mag kiezen ^^

    Wat vind je van het verhaal(EERLYK!); vet hip !

    Plaatje:komt nog ^^ ff zoeken

    Tekst: hoi mensen op Aarde ! ik ben een vaag wezen zoals niemand dat ooit heeft gezien x33 je herkent mij aan me kledingstyle, mijn gang van zaken en mijn gedrach ^^ want ik ben altyd melig, en hou van aparte dingen ^^ ik hoop dat ik ook een beetje beter op school kan gaan doen $:
    xx- my


    when words fail, music speaks.

    Rol: Maakt helemaal niks uit.. ;p

    Wat vind je van het verhaal(EERLYK!) SUPERIDEE !

    Plaatje:http://i65.photobucket.com/albums/h203/comicbase/fotoliz2.jpg

    Tekst: HAA ! Ik ben Anouk, de naam vind ik niet dom ofzo, maar ik ben er ook niet echt heel tevreden mee. Ik ben al (***) jaartje op deze SUPAA planeet. Ik ben best aardig en een enorme flapuit. Alleen geheimen kan ik bewaren. Ik haat peopel die zóoo de baas spelen, daar kan ik echt niet tegen. Ik heb blond haar maar op de foto heb ik het met mijn vriendin rood laten verven. (Niet voor lang hoor ;3 gewoon, voor een weekje) Ik hou ook veel van ijsjes, daar ben ik verslaafd aan. Aan oorbellen, vind ik ook supergaaf. Hoedjes liggen ook veel in mijn kast. Ik shop heeeeeel vaak met mijn FRIENDS. Dat vind ik enorrúm chill (H). Oké als je mijn vriendinnen aanraakt. Dan kom je ook aan mij ;p.

    KISSES


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Rol: Mag jij kiezen

    Wat vind je van het verhaal(EERLYK!) Nice !!

    Plaatje:

    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Tekst:

    He mensen.. Ik ben Jacqueline en woon op me zelf, wil je mijn rede weten waarom ik op me zelf woon?

    De rede is.. Omdat ik vele rokjes en topjes met inkijk draag, m'n ouders vonden dat enorm overdreven.. En ben ik dus weg gelopen. Eigelijk mis ik de oude beurt wel, maar hier in Berlijn is het ook wel leuk, aleen wel vreemd.. Ik heb nog geen leuke jongens gezien, maar wel op een foldertje hier in Duitsland.. De jongen droeg petjes met een bandje en had dreads, hij droeg xxl kleding.. en had een lippiercing, het foldertje heb ik meegenomen, hij was wel enorm sexy !! Maar oke even terug bij m'n leven..

    Ik speel gitaar sinds 2jaartjes ik kan het best goed! Ik ben ook bijna 4jaar fotomodel, van dat werk geniet ik ook.. Ik m'n vrije tijd doe ik eigelijk niet veel.. Jaa shoppen !!.. Ik hou van het konijntje Nijntje en Hello kitty <3 !! Oke dit is wel genoeg info denk ik?
    Owjaa ! Ik ben een bitch en kan wel arrogant zijn, maar verdriet hebben kan ik ook

    Bye dude. -XoXo-

    (***) Is dat je zelf mag weten, wat uitkomt in de serie


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    yaay !! Tnx voor de rol je krijgt nog een plaatje van me hoor ^^


    when words fail, music speaks.