• Inspringen kan/mag altijd! We verzinnen wel iets, geven je korte samenvatting en helpen je natuurlijk ook met in de RPG komen (;

    Lang geleden was er een kapitein, zo barbaars en zo harteloos, dat zelfs de stoerste mannen hem uit de weg gingen. Kapitein Olivier Dalton, hij had zijn eigen schip, de Medusa, en zijn eigen bemanning die hij als grof vuil behandelde, maar ze bleven, bang voor wat er zou gebeuren als ze vertrokken. Ze kregen bijna niks en als ze niet luisterden konden ze beter maken dat ze wegkwamen, want Olivier stond bekend om zijn gruwelijke straffen. Zweepslagen, kielhalen, laten vechten om leven en dood tegen een ander bemanningslid voor zijn vermaak, ze voor schut zetten door ze op te dragen vrouwenkleren aan te trekken en dergelijke. Cameron Sand, kapitein van de Posideon's Mermaid kon hem niet uitstaan, was ziedend van jaloezie en ze werden rivalen. Nooit gingen ze elkaar uit de weg, gingen juist altijd de strijd met elkaar aan, toch won er nooit iemand. Op een dag veranderde alles, Olivier zag wat hij aanrichtte met zijn harteloosheid. Huilende vrouwen die hun kleine kinderen probeerde te sussen, de stoerste mannen die hem smeekte om genade. Van de een op de andere dag zag hij het in, het achtervolgde hem in zijn slaap, maar hij dacht dat het wel weg zou gaan, het schuldgevoel. Het nare gevoel bleef, de nachtmerries gingen niet weg dus nam hij een noodzakelijk besluit. Hij stuurde zijn bemanning weg, vastberaden een nieuwe start te maken, hij liet zijn aartsrivaal achter. Er was één ding dat hij niet achter liet, hetgeen wat wel tegen zijn barbaarsheid kon en hem niet zou laten vallen, zijn schip de Medusa. Hij zocht een nieuwe bemanning en was milder dan ooit te voren, misschien zelfs té soft.

    Hij ontdekte dat een van zijn bemanningsleden geen man was, maar een vrouw. Hij liet haar blijven. Niet veel later werd hij verliefd op haar, maar het was niet wederzijds, toch bleef hij vriendelijk. De vrouw van zijn dromen werd verliefd op een ander, liet hem in de kou staan en vanaf dat moment kwamen zijn slechte kanten weer omhoog. Hij werd jaloers en verbande de man waar ze verliefd op was van het schip en het deed hem niks toen hij zag hoe stuk zij daar van was. Later kwam de man, door wat je een wonder kan noemen, toch weer aan boord. Olivier liet hem deze keer toch blijven, maar hij was niet meer zo aardig als hij geweest was. Zelfs tegen de vrouw waar hij verliefd op was geweest deed hij vreselijk, hij was weer net zoals vroeger. Snauwde zijn bemanning af, was weer een echte piraat en kende geen genade meer.

    Nu, met zijn nieuwe bemanning en weer zijn oude karakter terug, is hij op zoek naar een schat. Hij weet niet precies wat het is of hoe het eruit ziet, maar het blijkt geweldig te zijn en te liggen op een onbewoond, geheimzinnig eiland midden in de oceaan. Hij is vastberaden de schat te vinden, zijn aartsrivaal Cameron Sand voor te zijn. Toch zijn er kleine dingen die hij over het hoofd ziet.
    Hij gaat er namelijk niet vanuit dat er toch een volk blijkt te wonen op het eiland, verwacht niet dat er een verrader in zijn bemanning zit en dat zijn aartsrivaal het juiste moment om toe te slaan afwacht.


    De verhaallijn in het kort.
    Het gaat over de bemanningsleden en kapitein, Oliver Dalton, van de Medusa die op zoek zijn naar een schat. Eén van de bemanningsleden is een verrader (Tristan Wright) in dienst van aartsrivaal Sygmund Yakov Engel. Hij houdt zijn opdrachtgever op de hoogte met een postduif, stuurt hem berichten over de koers en informatie over wat er gaande is op de Medusa. Als ze eenmaal op het eiland aankomen, waarvan ze dachten dat het onbewoond zou zijn, blijkt hun een verrassing te wachten. Er woont een vreemd volk dat hun niet vertrouwd, de bemanningsleden moeten hun vertrouwen zien te winnen, maar hoe gaan ze dat doen als blijkt dat Yakov Engel, samen met zijn bemanning, al eerder op het eiland is aangekomen en het vreemde volk al helemaal voor zich gewonnen heeft?

    Lijst
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Rol+rang: (Bemanning Medusa, kok. Avaloniër, krijger etc.)
    Extra:
    (Je mag er zelf dingen bij verzinnen zoals verleden enzo)

    Persones (Als je vragen hebt hierover, stel ze dan gerust)
    Bemanning Medusa
    Kapitein Medusa: Vluuv – Olivir Dalton – 24
    Rechterhand Oliver: Frey - Asilah Layla Salomn - 21
    Endure – Abby (Abigail Rosaline Valence) – 19
    Leave - Genesis Elisabeth Thrown - 20 (ontvoerd door Ace)

    Sid - Natambu Mmba - 25
    C18 - Ace Franklin Johnson -24


    Bemanning Poseindon's Mermaid
    Kapitein: C18 - Sygmund Yakov Engel - 28
    Verrader: Sid – Tristan Wright – 22
    Sid - Leopold Smiths - 24
    Vluuv - Bee - 19
    Nenuphar - Nerissa Dyce - 18


    De Aveloniërs
    Stamhoofd: Benefit - Chaluwen Chestio - 26
    Zusje stamhoofd: Endure - Ayiana Kateri Chestio - 21
    Leave - Nivera Izil Mazi - 19
    Peyrac - Noémielle Dian Dewi - 19

    Goldenwing - Gavin Sloan Honiahaka - 22

    And remember...
    - Doe je best met schrijven, met drie regels nemen we geen genoegen.
    - Stoppen met de RPG? Meld het duidelijk.
    - Dagelijks posten is niet nodig.
    - Don’t be scared. Stuur je personage gewoon op anderen af, bekijk desnoods de RPG Handleiding site voor tips. Weet je nog steeds niks? PB mij of een ander dan om te vragen waar zijn personage is en of die naar jouw personage kan gaan.
    - Verhaal kwijt? Vraag even om een korte samenvatting.
    - Je mag gerust meerdere personages aanmaken, graag zelfs.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat ongetwijfeld maar ja, Gavin is wel haar man. x')


    Stand up when it's all crashing down.

    Haha ohja, nouja, verloofde he ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat is waar, man in spe. x)


    Stand up when it's all crashing down.

    1) Op welk schip gaan ze straks varen?
    De Medusa, het lijkt me wel leuk als Oliver voor de verandering in zijn eigen cellen zit. Dat geeft een extra dimentie voor als Tristan hem eens komt bezoeken hehe
    2) Wie wordt de kapitein? En waarom?
    Maakt me niet uit, wie wil. Oliver hoeft voor mijn part niet in de cel, die conflicten onder zijn bewind brachten leven in de brouwerij.
    Zou Ace trouwens geen hilarische kapitein zijn? (:
    3) Wie willen hun personages straks behouden? En wie niet en hoe 'verdwijnen' die dan?
    Ik wil behouden en niet behouden.
    Tristan en Nate zou ik graag houden, Leo niet echt. Tenzij iemand hem zou missen (: Allé, ik heb hem destijds eigenlijk vooral aangemaakt om Sygmunds crew te vergroten en ik vind hem wel leuk, maar 3 personages vind ik nogal vermoeiend en Nate is net iets slechter dan hem en daarom denk ik iets meer wat we nodig hebben. Maar ik wil hem wel een leuk einde geven, ik zal er nog eens over nadenken.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 22:40 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ALs ik het goed heb blijven Ace en Tristan over als kandidaat voor kapitein dus? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    LOLOLOL Ace als kapitein :'D. Hahaha ik zou me doodlachen x'D Als Tristan niet wil, dan lijkt me dat uberepic!


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    LOLOLOL Ace als kapitein :'D. Hahaha ik zou me doodlachen x'D Als Tristan niet wil, dan lijkt me dat uberepic!

    Tristan wil niet :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hahaha waarom wil Tristan niet? :P Maar ik vind Ace als kapitein prima, lijkt me wel hilarisch ja ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Hahaha waarom wil Tristan niet? :P Maar ik vind Ace als kapitein prima, lijkt me wel hilarisch ja ^^

    Hij en ik hebben daar lang over gediscussieerd en... Nee, niet waar. Ik zou vooral niet weten wat te doen als kapitein. Btw, Syggy mag ook kapitein worden van mij, ik was hem een beetje vergeten :$


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ohja, haha, sorry, ik ook. Sygmund mag ook wat mij betreft. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nvm (:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 15:42 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik wou Sygmund juist af laten treden als kapitein x'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, dat mag ook. 't Is mij om 't even


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Haha, dat mag ook. 't Is mij om 't even


    Mee eens :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!