• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †


    [You're welcome ;3.]

    William Jake O'Donnel

    Net als haar trok ik 1 wenkbrauw op.
    Ik likte even over mijn lippen en keek bedenkelijk.
    "Je lippen smaken naar kiwi" zei ik, verbaasd, maar toch grijnsend.
    Ik sloeg mijn armen niet om haar heen, puur om haar te plagen en boog wat voorover naar haar hals.
    Ik drukte mijn lippen zachtjes tegen hoor huid en zoog het bloed naar boven.
    Na een paar seconden zette ik mijn tanden nog even in haar vel en boog weer achterover alsof er niets was gebeurd.
    Ik keek om me heen toen de geur van eten mijn neus binnendrong maar verbood mezelf nog te eten omdat ik dan meestal leuke momenten verpestte.

    [LOL HOU OP]
    Chàrline
    Ik beet even op mijn onderlip. ''Is dat goed?'' vroeg ik op zachte, maar plagende toon. Ik legde éen van mijn handen op zijn borstkas, en zette zachtjes mijn nagels in zijn vel terwijl ik op mijn tenen ging staan en mijn lippen zachtjes op die van hem drukte. Na een tijdje verbrak ik de kus door op zijn onderlip te bijten, hem weer los te laten en weer recht te staan. Ik hield van plagen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Ik schrijf gewoon ;3 Het is sterker dan mezelf. Wat niet moeilijk is want mijn kracht komt overeen met die van een paard zonder poten.]

    William Jake O'Donnel.

    Ik grijnsde en keek naar haar perfecte witte tanden die zich in haar onderlip hadden genesteld.
    Welke smaak tandpasta zou zij gebruiken ?
    Ik schudde mijn hoofd en knipperde even met mijn ogen, mezelf afvragend welke vraag ik mezelf nu net had gesteld.
    Ik vouwde mijn armen onder haar oksels heen en legde mijn handen op haar schouderbladen.
    Ik drukte een zacht kusje op haar sleutelbeen, en ging zo verder naar haar hals tot ik bij haar oor kwam.
    Ik zette mijn tanden zachtjes in haar oorlel maar liet snel los.
    "Je hebt oorbellen" zei ik, op een toon van; Hoelang heb je die daar al zitten ?

    [Die dingen waar hij aan denkt hè.. *facepalm* x'D]
    Chàrline
    ''Dat klopt,'' grinnikte ik. ''Al zo lang ik me kan herinneren,'' voegde ik er nog aan toe, en kon me dit keer niet inhouden. Ik sloeg mijn armen om hem heen en knuffelde Will.
    Hij was wel te vergelijken met een teddybeer. Mijn eigen, persoonlijke teddybeer!
    Ik grijnsde door mijn eigen gedachten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik proefde wat bloed en zuchtte.
    "Jouw oorbel heeft een gat in mijn lip gestoken" zei ik jammerend waarna ik mijn greep sterker maakte.
    Haar geur drong mijn neusgaten weer binnen waardoor mijn ogen zich genietend sloten.
    "Het is een wonder dat we nog iets kunnen horen, weet je dat ?" vroeg ik opeens.
    Als ze me nu zou slaan, zou ik dat compleet verstaan.
    Zou ik waarschijnlijk ook doen.

    Chàrline
    Ik schoot in de lach. ''Awh,'' zei ik op een medelevend toontje.
    Toen hij iets zei, keek ik op met een opgetrokken wenkbrauw.
    ''Wat bedoel je daarmee?'' vroeg ik hem, een tikkeltje schijnheilig. Hij maakte echt de domste opmerkingen op de raarste momenten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Ik bedoel maar" begon ik, "In je oor heb je een hamer, aanbeeld stijgbeugel, een slakkenhuis. Daar staat overal nog eens haar op, het is echt een wonder hoor" zei ik doodserieus.
    Haar grip was een stukje verslapt waardoor ik mijn grip versterkte, "Blijf me knuffelen !" protesteerde ik.

    Chàrline
    Ik keek hem niet-begrijpend aan.
    ''Jij bent echt..'' begon ik, maar ik besloot mijn zin niet af te maken en hem dichter tegen me aan te trekken om weer te knuffelen.
    ''Idioot,'' prevelde ik, en grinnikte zachtjes toen ik even mijn ogen sloot om van het moment te genieten. Naar deze school gaan was serieus de beste stap die ik heb genomen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Dankje" zei ik zachtjes, met mijn lippen tegen haar oorschelp aan.
    Ik liet haar los en ging rechtstaan. Ik bukte voorover en zette mijn handen op haar middel om haar zo, zonder enige moeite, het zwembad uit te tillen.
    Ik opende mijn mond om te vragen hoe het nu zat met haar ouders, maar besloot het niet te vragen.
    Domme vragen en eten waren 2 dingen waarmee ik leuke momenten kon verpesten.
    Ik nam haar beide handen vast en trok haar zo dichter naar me toe.
    Toen ze bij mij stond, liet ik haar handen nog niet los en drukte een kus op haar lippen, die nogsteeds naar kiwi smaakten.

    [Sorry dat deze later is. Ik ben alleen thuis, heb de deuren opslot gedaan. Moest ik de konijnen nog etengeven, laat een kat me verschieten --'.]

    [Haha, geeft niks! (:]
    Chàrline
    Ik kuste gewillig terug, en nadat ik de kus had verbroken, liet ik zijn handen niet los.
    ''Wat wou je zeggen?'' vroeg ik hem nieuwsgierig, aangezien hij net zijn mond opentrok om te praten. Ik leunde met mijn hoofd op zijn schouder, en zuchtte zachtjes maar gelukkig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Iets stom-", ik kon mijn zin niet afmaken doordat een jongen nogal onsubtiel naar Chàrline haar achterste keek.
    Boos keek ik hem aan, "Blijven lopen jij, ik heb een goede linkse".
    Tot mijn grote verbazing liep hij ook echt weg.
    "Wauw. Over goedgelovige en domme mensen gesproken" zei ik grijnsend.
    Ik liet haar handen los en legde die op haar achterste.
    "Nu kan niemand meer kijken" zei ik trots.

    Chàrline
    Ik keek op toen er een jongen langs liep en overduidelijk naar mijn achterste keek. Oké, dat voelt ongemakkelijk. Will jaagde hem weg, en ik grinnikte toen hij zijn hand op mijn kont legde.
    ''Iets stoms?'' zei ik, terugkomend op zijn antwoord. ''Dat ben ik wel gewend van jou,'' lachte ik, en gaf hem een kusje op zijn wang.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Weer terug van 3 weken Amerika, sorry dat ik geen reacties heb gegeven!]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 22:43 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Met een luide zucht stapte ik de badkamer uit.
    Mijn krullende, blonde haren zaten voor een deel verborgen onder mijn Beanie, die deel uitmaakte van mijn outfit.
    Mijn maag maakte een raar geluidje wat me deed lachen.
    Vrolijk huppelde ik naar beneden, recht de kantine in.

    William Jake O'Donnel

    "Zeg" zei ik beledigd. Ik sloeg plagend op haar bil en keek haar liefjes aan.
    "Nee, ik wil het moment niet verpesten" zei ik glimlachend waarna ik mijn lippen tegen haar wang aandrukte.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik draaide me nog 1 keer om toen ik de wekker hoorde en trok de dekens nog heel even over me heen. Zuchtend stapte ik uiteindelijk toch maar uit bed en kleedde me aan. Een simpele zwarte snapback, joggingbroek en een zwart shirt sierde om mijn lichaam toen ik in de spiegel kijkend mijn tanden poetste. Ik trok mijn zwarte Jordans aan en stapte uit de badkamer. Ik merkte nu pas dat ik best wel honger had en ik griste mijn mobiel van het bed waarna ik naar de kantine beneden liep.
    'Goodmorning gorgeous.' zei ik toen ik Veronica zag staan. Een witte beanie over haar blonde krullen en een roze topje om haar bovenlichaam. 'Lekker geslapen?' fluisterde ik in haar oor toen ik van achter mijn armen om haar heen sloeg.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 22:59 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.