• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †


    William Jake O'Donnel

    "Leuke short" zei ze, nadat ze een kusje op mijn neus had gedrukt.
    Toen ze ook nog een zachte kus op mijn lippen had gegeven zwom ze van me weg.
    Grijnsend stond ik aan de rand en schudde mijn hoofd, "Je hebt geen idee" lachte ik zachtjes, denkend aan mijn short.
    Ik draaide me om en ging op de rand zitten.

    Charline
    "Wat?" Mompelde ik, nadat ik Will iets heb horen zeggen.
    Ik streek de natte haarplukjes uit mijn gezicht nadat ik boven water was gekomen, en draaide me om zodat ik Will aankeek.
    Ik was blij met Will. Hij was aardig, lief, en zag er goed uit; en zijn lichaam..! Ik mocht mezelf gelukkig prijzen dat hij zo gek was om voor een gesprekspartner in de meisjesslaapzaal ging zoeken.
    Ik lachte zachtjes bij de herinnering.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Ik ga, sorry. Moet morgen vroeg op bedenk ik me net ;o]


    William Jake O'Donnel

    "Hmm wat ?" vroeg ik, spelend alsof ik niet wist waar ze het over had.
    Ik ging dus echt niet zeggen dat ik nog halfnaakt was toen zij binnenkwam waardoor ik een vluchtduik moest maken.
    Ze stond stom te grijnsen toen ze me aankeek.
    Met samengeknepen ogen keek ik naar beneden, maar zag niets speciaals.
    "Wat heb je gedaan ?" vroeg ik langzaam en gespeeld achterdochtig.

    [Haha is goed, slaap lekker!]
    Charline
    Ik zwom langzaam naar hem toe, en stopte pas toen er slechts enkele centimeters ruimte tussen ons was.
    "Niks, ik dacht gewoon even aan jou en hoe gek je bent," zei ik zachtjes, maar met een uitdagende ondertoon.
    Ik verstrengelde mijn vingers met de zijne.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik zie dat ze knikt "Ja, ik weet het zeker. Heel zeker" ik zie hoe ze glimlacht en haar stem klinkt vastbesloten, ik lach even kort en maak dan de knoop los en trek haar broek uit en gooi hem ergens in mijn kamer. Ik kuste haar lippen en toen haar nek en gleed weer zachtjes naar beneden, mijn handen zaten om haar middel geslagen en zette mijn tanden even zacht in haar huid. Ik maakte alvast mijn eigen broek los en trok hem uit, en daar lagen we dan ik lag boven op Alice met alleen mijn zwarte boxer en Alice in haar slipje. Ik was een beetje bang om haar pijn te doen of dat ze het eng zou vinden ik kuste haar nog een keer zachtjes en keek haar toen aan "Vind je het eng" vroeg ik en keek haar aan.


    Alice 'Ally' Parker
    Hij doet mijn broek knoop open en trekt dan mijn broek uit. Die verdwijnt ergens in een willekeurige hoek die ik niet zie. Want ik zie alleen Cam. Hij kust me en daarna mijn nek, een aangename rilling, Hij gaat verder naar beneden, zijn handen zitten om mijn middel geslagen en hij bijt zachtjes in mijn huid. Ik glimlach terwijl Cam zijn broek uittrekt. Cam ligt boven op me. Ik in mijn slipje, hij in zijn boxer. Hij kust me nog een keer zachtjes. 'Vindt je het eng?' en hij kijkt me aan. Ik schud nee en kus hem dan zachtjes verder. Ik ga met mijn hand over zijn borstkas. Ik ben er klaar voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Alice schud haar hoofd van niet en kust me zachtjes verder, ik voel haar hand langs mijn borstkas en ik laat mijn handen naar beneden glijden en zet ze tegen haar heupen aan. Ik laat mijn duimen over haar heupbotten strijken en ga langzaam met mijn duimen.onder het elastiek van haar slip en laat mijn lippen naar beneden glijden en kus haar borsten.zachtjes en voorzichtig "Als ik je pijn doe of je het niet fijn vind moet je het zeggen oke." murmel ik tegen haar huid aan en kus haar weer. Ik strijk even over de huid onder haar slip en trek hem langzaam naar beneden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Zijn handen glijden naar beneden en hij zet ze tegen mijn heupen aan. Zijn duimen strijken over mijn heupbot. Een aangename trilling trekt door me. Dan gaan zijn duimen langzaam onder het elastiek van mijn slip. Zijn lippen glijden naar beneden, ze bereiken mijn borsten en kussen die zacht. Voorzichtig en teder. 'Als ik je pijn die of je het niet fijn vindt moet je het zeggen oke.' zegt hij tegen mijn huid en kust me dan weer. Zijn duimen strelen even de huid onder mijn slip en dan trekt hij hem langzaam naar beneden. Misschien dat hij me de kans wil geven om me nog terug te trekken. Maar dat wil ik niet. Ik wacht gewoon af en druk mijn lippen even zacht in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Alice geeft verder geen antwoord en ik voel alleen haar lippen in mijn nek, het zou echt een ramp zijn als mijn ouders opeens naar binnen zouden stappen. Ik grinnik even kort niet at het de eerste keer zou zijn dat ze binnen zouden lopen terwijl ik nouja bezig was, maar het was anders nu ik hier met Alice was. Nouja ze zouden vast niet thuis konen opeens midden op de dag. Ik liet haar slip naast mijn bed op de grond vallen en ik kon het niet laten om even te glimlachen dat Alice naakt op mijn bed lag en.ik haar eerste keer zou zijn. Ik keek even naar haar en kuste haar heel lieflijk en ik liet mijn hand tussen haar benen glijden.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 10:41 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik zie Cam glimlachen wanneer ik helemaal naakt voor hem op zijn bed lig. Mijn slip heeft hij naast het bed op de grond laten vallen. Hij kijkt even naar me. En dan kust hij me lieflijk, en dan glijdt zijn handen tussen mijn benen. Ik ben niet bang of wat dan ook, ik ben er helemaal klaar voor. Ik kus hem terug en ik wacht af op wat hij gaat doen. Hoe het zal voelen, ik hoop eigenlijk vooral dat het geen pijn gaat doen. Maar een beetje pijn is wel te doen. En misschien dat het wel helemaal geen pijn gaat doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ze kust me terug en ik glimlach heel even tegen haar lippen aan voordat ik haar wee kus en met mijn tong langs haar onderlip strijk, ik wou zo graag dat ik haar geen pijn zou doen. Ik wrijf met mijn duim langs haar clitoris en ik leg mijn andere hand tegen haar taille aan waar mijn vingers zich een beetje spreiden en ik met mijn vingertoppen langs haar huid strijk. Na een tijdje gewacht te hebben trek ik mijn boxer uit en lat hem bijAlice haar slip naast mijn bed vallen.

    *ik vind dat we de rest wel kunnen overslaan :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins -> Pineapples


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik voel Cam glimlachen voordat hij me terug kust en hij kust me ook terug, lief. Zijn tong strijkt langs mijn onderlip en ok open mijn mond en laat hem toe. Dan wrijft hij met zijn duim langs mijn clitoris en ik kreun zachtjes. Ik had niet verwacht dat dat zó goed zou voelen. Het voelt namelijk heerlijk. Zijn andere hand ligt tegen mijn taille aan waar zijn vingers gespreid langs mijn huid struiken. Ik kreun af en toe en na even trekt Cam ook zijn boxer uit. Ik kijk niet naar zijn kruis, anders ga ik dadelijk nog zenuwachtig lachen ofzo. Ik ben een zenuwen lacher. Zijn boxer laat hij naast mijn slipje vallen. En ik kijk even naar Cam. Ik kus hem dan verder, en ik ben afwachtend.

    *Thsjaa, wat jij wilt ^^*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeh, wilt Jaimy nu wel? -wbw- Ashley heeft je virtueel ontmaagd, toch? x'D -oké, oké, ik hou me er buiten. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *Jaa nee ik ga dat niet helemaal schrijven,, te awkward... x___x ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.