• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Risus schreef:
    Ze nemen me in de maling door te zeggen dat we in n hotel overnachten ;00. Gaan we er alleen maar eten --"

    -medelijden met je-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Al een tijdje homie :'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Evan Ferry Duncason

    Wachten op de wekker? Nee hoor, de altijd drukke Evan word zelfs na een nacht als gister wakker voordat zijn wekker is afgegaan.
    Ik rek me uit om me vervolgens nog een keer om te draaien. Maar het heeft geen zin. Dat weet ik zelf ook wel. Als ik eenmaal wakker ben, kan ik me niet zomaar omdraaien en weer verder dromen. Soms is het een groot nadeel, maar de meeste keren is het iets wat ik fijn vind, aangezien ik dan nog een poosje heb voordat ik naar mijn werk moet of andere dingen moet doen. Dan heb ik tenminste nog wat tijd. En in het weekend vind ik het ook niet altijd lastig, aangezien ik dan een langere dag voor de boeg heb. Meestal kan ik zo'n lange dag wel volhouden, dat is een van de voordelen aan ADHD.
    Nadat ik uit mijn bed ben gekropen, ben ik onder de douche gestapt om alles van gister even van me af te spoelen. Ik hoop dat ik vanmiddag bij de stadswandeling weer met de normale Ivy grappen kan maken over allerlei soorten domme, maar lachwekkende dingen. Eerlijk gezegd hoop ik, dat als ze weet wat er gister met haar aan de hand was, het ze me vandaag vertelt. Ik besluit om het voor even los te laten en te genieten van de douche en de ochtendzon die door het piepkleine raam bovenin de muur schijnt.
    Wanneer ik klaar ben met douchen, mezelf afgedroogd heb, mijn kleren aan heb getrokken én klaar ben met mijn haar, loop ik richting Sevastian die nog lekker ligt te pitten. Een speelse grijns siert mijn lippen, waarna ik de dop van mijn flesje water, wat ik net uit mijn rugzak heb gehaald, eraf draai. Ik hou hem schuin boven zijn hoofd, terwijl ik wacht tot het water er langzaam met een klein straaltje uitloopt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik reageer morgen met Sevastian]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Prima :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sevastian

    Ik schrik wakker van iets nats dat op mijn hoofd valt. Gelijk kom ik overeind en zie ik Evan staan met een flesje water in zijn hand. 'Godver, Evan, was dat nu echt nodig?' vraag ik zuchtend. Ik rol het bed uit en kijk naar het kussen die nu deels nat is. Iets wat geïrriteerd haal ik de sloop van de kussen en leg die over de stoel, nu nog hopen dat die vanavond droog is. 'ik ga douchen,' brom ik tegen Evan. Ik pak een schone boxer, douchespul en loop naar de badkamer. Als ik ander de douche sta draai ik de temperatuur een stuk kouder. Koud douchen vind ik fijner dan warm douchen? Zelfs in de winter.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evan Ferry Duncason.

    Wanneer Sevastian wakker schrikt kan ik mijn lachen niet inhouden. "Godver, Evan, was dat nu echt nodig?" Vraagt hij zuchtend, waarna hij vervolgens zijn bed uitrolt en de sloop van zijn kussen over de stoel legt, zodat hij kan drogen. "Je had je gezicht moeten zien" Gier ik van het lachen en loop lachend naar mijn bed, zodat ik, als ik val, zacht terecht kom.
    "Ik ga douchen" Bromt hij dan. "Je bent toch al nat" Ik probeer mijn lach weer in te houden, maar door de ontsnapte traan die nu over mijn wang heen loopt is dat onmogelijk.
    "Pfoe" Rolt er over mijn lippen, terwijl ik de laatste traan van mijn lachbui weg veeg en even richting de gesloten badkamer deur kijk. Opnieuw siert een grijns mijn lippen. Wat als ik even in een klopgeest verander?
    "Ik ben even weg" Zeg ik tegen Sev die waarschijnlijk alleen wat gebrabbel hoort door het geluid van de waterdruppels, maar dat maakt me niet uit.
    Wanneer ik buiten op de gang sta, besef ik dat ik straks wat chagrijnige en boze blikken naar me toe geworpen kan krijgen, maar dat maakt me even niet uit. Voordat ik het weet begin ik al op de eerste deur te kloppen, om vervolgens naar de volgende te gaan. Natuurlijk sla ik de kamers over waar andere mensen in verblijven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ivy Lotus Xena.
    Ik was bijna klaar met douchen en zuchtte diep wanneer ik het tijd was de douchekraan dicht te doen. Mijn natte, lange haren plakten aan mijn lichaam en ik deed ze allemaal in een bundel bij elkaar waarna ik mijn haar uitwrong. Hierna pas stapte ik eruit en sloeg een handdoek om mijn lichaam, groot genoeg om het te bedekken. Ik hoorde opeens een hard geklop en ik fronste, wie was dat? Niet Calvin of ik moest er zo lang onder gestaan hebben dat het al tijd was. Toen ik nog een hard geklop hoorde, dit keer bij de mensen naast ons, zuchtte ik. Zeg niet dat Evan dat spel weer doet.. Al zou ik in de eerste instantie graag meehelpen met hem, nu was dat wel een ander verhaal en kon ik enkel chagrijnig zijn. Mijn ogen flitsten naar Vienna wanneer ik weer in de slaapkamer stond en bedacht me dat ik haar beter kon laten slapen, dus liep ik, met de grote handoek stevig om mijn lichaam, naar de deur om deze open te doen. Evan was niet zo ver van me verwijderd en met een chagrijnig gezicht zei ik: "Evan, doe volwassen en klop niet op al de deuren. Ik stond net onder de douche en Vienna slaapt nog," Ik voelde me misselijk en rot omdat ik zo tegen Evan deed. Ik wil dit helemaal niet tegen hem zeggen en al zeker niet doen. Als liefde naar mijn beste vriend zo voelt, wil ik het niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evan Ferry Duncason.

    Het was een plezier om op alle deuren te kloppen, maar één klop op de verkeerde deur, maakt de verkeerde mensen wakker. Een deur vloog open met daarin een vrouw rond de vijftig. Ze had rood geverfd haar met daartussen een paar grijze uitlopers. "Jongeman, dit is zwaar onbeleefd gedrag!" Roept ze door de gangen met een zwaar bekakte stem. "Is het ook onbeleefd om te zeggen dat je grijze haren doorkomen?" Gniffel ik. Haar ogen worden groot en staan op ontploffen, terwijl ze alleen maar wat beledigde tonen uit kan kramen. Met een ruk zwaait ze de deur weer dicht.
    Dit was niet de enige deur die open is gegaan, ook die van Ivy en Vienna gaat nu open. Wanneer Ivy met haar natte haren in de deuropening verschijnt en haar handdoek strak om zich heen geslagen, verschijnt er onwillekeurig een glimlach op mijn gezicht. Het is jammer dat ik bijna alle deuren al voorbij ben geweest, anders had ze nog wel mee kunnen doen.
    Nu pas kijk ik naar hóe ze kijkt. Haar gezicht staat chagrijnig. Zo heb ik haar nog niet eerder gezien. "Evan, doe volwassen en klop niet op al de deuren. Ik stond net onder de douche en Vienna slaapt nog" De glimlach verdwijnt als sneeuw voor de zon en een akelig gevoel kruipt naar binnen. Heb ik Ivy ooit zoiets horen zeggen? Misschien wel tegen anderen, maar niet tegen mij. Dit is nog erger dan gister..
    Ik merk dat ik haar ongelovig aan het aanstaren ben en hou daar dan ook onmiddellijk mee op. Dit is Ivy niet. Dit zijn haar woorden niet. Ik wil niet geloven dat dat net uit Ivy kwam. We zijn al sinds de vriendengroep is ontstaan beste maatjes en nu zegt ze zoiets. Er móét wel iets aan de hand zijn. "Eh, sorry.." Stamel ik. Ik weet niet goed wat te doen. Moet ik naar haar toe gaan en vragen wat er aan de hand is? Nee, dat lijkt me niet zo'n goed plan. Dan krijg ik nog meer van deze afkeuringen naar mijn hoofd geworpen. Ik zal het maar zo moeten laten.. Misschien kan ik straks Vienna of een van de andere meiden te pakken krijgen. Misschien dat hun iets weten?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Ja, het is al de volgende ochtend.)

    Ivy Lotus Xena.
    Er stond een glimlach op Evan zijn gezicht wanneer hij naar mij keek, mijn hart sloeg over, maar ik dwong mijzelf de chagrijnige blik op mijn gezicht te houden. Wanneer hij deze echter ook had opgemerkt, verdween zijn glimlach als sneeuw voor de zon. Gelijk had ik spijt ervan dat ik het had gezegd, dat ik zo tegen hem deed.
          Ik deed rot tegen hem terwijl hij het helemaal niet had verdient, hij is altijd heel lief tegen mij geweest. Misschien dat ik hem ook daarom leuk begon te vinden, maar ik snap niet dat mijn houding nu zo nodig is. Hij kijkt me ongelovig aan en ik wil bijna alles terugnemen wat ik heb gezegd als zijn blik veranderd en “Eh, sorry…” stamelt. Voor een kleine seconde was er verdriet in mijn ogen te zien maar dat veranderde al heel snel en ik deed mijn haren allemaal aan een kant over mijn schouder. Er druppelde water van mijn haren op de handdoek en nerveus keek ik heen weer. Verdomme. Ik wilde niet dat hij ook maar iets merkte, maar ik kon het niet langer aan.
          “Het eh, is goed. Denk er gewoon de volgende keer aan.” Ik wist niet meer wat ik moest zeggen of doen, ik wilde de oude Ivy terug en Evan zeker weten ook. Aan de blik op zijn gezicht te zien snapte hij er nog steeds vrij weinig van. Ik keek van hem weg omdat ik hem niet meer durfde aan te kijken door mijn actie. Mijn slanke, bleke vingers hadden hun grip verstevigd op mijn handdoek terwijl mijn andere arm hulpeloos naast mijn lichaam hing.
          Hij wist helemaal niet waardoor het kwam dat ik zo deed en ik vroeg me af waarom ik het in hemelsnaam niet tegen hem kon zeggen. Ik vertelde hem alles, behalve dan over mijn ouders, behalve dat weet hij echt alles van mij. En nu dit, dit stomme geheim. Ik voelde me slecht en wist dat ik dit vast zou houden, last had voor zeker weken als ik het hem niet eerlijk vertelde of in ieder geval er met iemand anders over praatte. En diegene was Zoë.
          “Ik kan er niet meer tegen,” zei ik abrupt, mijn blik nog steeds afgewend en ik kneep mijn ogen hard dicht, waarna ik opkeek naar Evan, “Ik ben er klaar mee.” Het volgende gebeurde heel snel, want ik draaide me om zonder Evan nog een blik te gunnen, liep de kamer in en gooide de deur dicht waardoor het leek alsof ik onze vriendschap of zo beëindigde, terwijl dat helemaal niet zo was. Het leek zo omdat mijn stem vlak, kil en emotieloos was, mijn blik vastberaden toen ik de deur dichtgooide. Ik was klaar met het gevoel en het feit dat ik Evan ermee pijn deed. We zouden gewoon beste vrienden blijven, dat is beter.
          Met razendsnelle passen liep ik naar de badkamer, droogde me goed af en trok zwarte lingerie aan, waarna ik de slaapkamer in beende en een zwarte hotpants tevoorschijn haalde, een shirt met zwaluwen erop en hoge hakken. Dit deed ik allemaal snel aan, waarna ik ook oorbellen indeed en mijn lange, donkere haar föhnde, echter had ik er niet echt geduld voor – typisch Ivy – en halverwege stopte ik dan ook. Nu had ik nog haar dat half nat was, maar het deerde me niet, ik wilde gewoon snel met Zoë praten, tegen haar zeggen dat ik er niet meer tegen kon. Een haarborstel haalde ik erdoor en ik bundelde het weer samen om deze over één schouder te draperen, waarna ik zuchtte en alleen met een glos, mascara en ooglijntje boven mijn oog de deur uitliep.
          Eenmaal bij Zoë haar kamer, klopte ik luid en duidelijk erop, aangezien ik best gehaast was. Nou ja, dat en ik werd gek, letterlijk gek. “Zoë, ben je daar? Ik moet echt even met je praten, open up!” riep ik door de deur en hoopte dat deze snel geopend werd.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 18:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [wat heb ok gemist? En is het al volgende ochtend?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zoë

    Michael loopt de badkamer in en niet veel later hoor ik het water stromen.
    Als er op de deur geklopt wordt controleer ik snel of de zuigzoen niet te zien is.
    'Zoë, ben je daar? Ik moet echt even met je praten, open up!' hoor ik Ivy roepen. Ik doe de deur open en gebaar naar Ivy dat ze binnen kan komen. 'Whats the problem babe?' vraag ik terwijl ik op mijn bed ga zitten eb Ivy afwachtend aankijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    Zoë doet de deur open na een paar enkele minuten en ik kijk even de gang door, waarna ik terug naar haar kijk en merk dat ze gebaart dat ik binnen mag komen.
    "Whats the problem babe?" vraagt ze terwijl ze op het bed gaat zitten en mij afwachtend aankijkt. Ik zucht eventjes, haal een hand door mijn nog half natte haren en laat deze weer over één schouder.
    "Ik kan het niet meer aan, Zoë." Ik schudde mijn hoofd hulpeloos en keek haar verslagen aan. "Ik doe hem pijn en hij weet niet eens waardoor het komt, wat er met mij is. Wat moet ik nu doen?"
    Met een vragende blik in mijn ogen keek ik haar aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zoë-Claire Welling
    'Ik kan het niet meer aan, Zoë'. Ivy schudt hulpeloos met haar hoofd en kijkt me verslagen aan, 'Ik doe hem pijn en hij weet niet eens waardoor het komt, wat er met mij is. Wat moet ik nu doen?'
    Ik bijt aarzelend op mijn lip. 'Kan je het hem niet gewoon zeggen?' stel ik voor. 'Dan heb je het er tenminste uitgegooid en dan weet hij ook waardoor het komt dat je anders doet. Misschien vindt hij jou ook wel leuk en als hij dat niet vindt is hij gek in zijn hoofd'. Ik kom overeind om Ivy een knuffel te geven. 'En als hij zich als een eikel gaat gedragen krijgt hij met mij te maken'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    Aarzelend beet ze op haar lip. "kan je het hem niet gewoon zeggen?" Gelijk schudde ik mijn hoofd, want dat kon ik echt niet aan nu.
    "Dan heb je het er tenminste uitgegooid en dan weet hij ook waardoor het komt dat je anders doet. Misschien vindt hij jou ook wel leuk en als hij dat niet vindt is hij gek in zijn hoofd." Ze komt overeind om mij een knuffel te geven. "En als hij zich als een eikel gaat gedragen krijgt hij met mij te maken,"
    Ik bijt hard op mijn lip, geef haar een knuffel terug, maar zak dan neer op de grond tegen de muur aan. Ik speel iets met ongemakkelijk met mijn vingers en kijk naar de grond, omdat ik niet op durf te kijken. "Dat gaat niet, ik wil niet dat onze vriendschap weird wordt door dit. Evan is mijn beste mannelijke vriend, zie je, je al voor je dat we samen gaan?" Verslagen schud ik mijn hoofd.
    "Het zal niet meer worden, nooit, en daarom is dat precies de reden dat ik de normale Ivy weer wordt en mijn gevoelens afsluit." verzuchtte ik, een beetje verdrietig met duidelijk een brok in mijn keel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.