• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [dank je:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Cheryllllll? Ben je nu straks als je online bent xd. Wel in de mood om een post met sev te schrijven? ^^. ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zoe

    'Je moet geen vragen stellen die je zelf al weet te beantwoorden.' mompelt Michael en hij ramt aan de deur van de lift.
    Ik zucht even. 'Michael, hoe kan ik ooit het antwoord weten?' Vraag ik.
    ''Doe het eens.' gaapt hij dan.
    'Doe eens wat? Aan de deur van de lift rammen? Het is jouw schuld dat we hier vast zitten,' zeg ik botter dan ik het bedoelde en ik mompel er snel een sorry achteraan.
    'Vertel je het me nog?'
    'Je weet het antwoord daarop wel'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Risus schreef:
    [Cheryllllll? Ben je nu straks als je online bent xd. Wel in de mood om een post met sev te schrijven? ^^. ]


    [Wat is Evans laatste post?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Pippa

    Voordat ik weg kan lopen houdt Max me tegen.
    'Weet je het zeker dat je alleen naar huis gaat lopen? Om-' hij werpt een blik op zijn mobiel. 'Twee uur 's nachts,' vervolgt hij met opgetrokken wenkbrauwen.
    Ik bijt aarzelend op mijn lip. Hoe wel ik in een veilige buurt woon kan er altijd wel iets gebeuren. 'Ik kan mijn broer wel bellen om te vragen of hij me ophaalt,' zeg ik terwijl ik mijn mobiel alvast uit mijn broekzak haal.


    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    "Ik kan mijn broer wel bellen om te vragen of hij me ophaalt," stelt ze voor en haalt haar telefoon uit haar broekzak.
    Eigenlijk was dit niet wat ik bedoelde, maar ik wil in ieder geval dat ze zonder problemen thuis komt.
    "Ik wil je ook wel brengen.." mompel ik. "Maar dat lijkt me geen slim plan, aangezien ik de weg niet weet," voeg ik er aan toe. "Bel je broer maar,"

    Risus schreef:
    Evan Ferry Duncason.

    'Niet elke jongen gaat gelijk met een meisje zoenen, Evan,' Hij grinnikt even, terwijl mijn wenkbrauw even omhoog gaat.
    'Neem alsjeblieft je pilletjes,' grinnikt hij. Ik zucht en laat mijn armenzijwaarts op het bed vallen om ze vervolgens heen en weer over het bed heen te schuiven. 'Ik heb mijn pilletjes vanochtend al genomen' - 'En nee, het was geen liefde op het eerste gezicht,' Lacht hij er dan achteraan. 'Awh, wat jammer nou. Heb je nog iets te vertellen? Ik wil niet slapen.' Glimlach ik, terwijl mijn armen nog steeds over het bed heen glijden. Ik werp even een blik opzij naar mijn armen en zie dat enkele korte haren omhoog zijn gaan staan. Een grijns siert mijn lippen, waarna ik overheind vlieg en mijn hoofdharen over het dekbed veeg. Met mijn hand rijk ik naar mijn haren. Ze staan omhoog. Snel sprint ik richting de badkamer, open de deur, knip het licht aan en kijk in de spiegel. Even kijk ik raar naar mijn spiegelbeeld, maar dan barst ik in lachen uit. Lachend loop ik de slaapkamer weer in en hou me vast aan een stoel om niet m te vallen. 'Ik heb een blonde afro' Lach ik.


    (Volgens mij is dit de laatste post van Evan. (: )

    Pippa

    'Ik wil je ook wel brengen.." mompelt Max. "Maar dat lijkt me geen slim plan, aangezien ik de weg niet weet. Bel je broer maar,' voegt hij er aan toe.
    Ik bijt op mijn lip, knik en zoek het nummer van mijn broer op in mijn mobiel. Ik druk op het groene telefoontje en hou mijn mobiel bij mijn oor maar er wordt niet opgenomen.
    'Hij neemt niet op'. Zucht ik waarna ik mijn mobiel weer in mijn broekzak stop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sevastian

    Met een frons op mijn gezicht kijk ik naar Evan die met zijn haar over het dekbed wrijft en vervolgens overeind springt en naar de badkamer rent.
    Ik grinnik even en trek dan mijn kleren, op mijn boxer na, uit. Net als ik naar de badkamer wil lopen om mijn tanden te poetsen komt Even naar buiten en nmeldt hij dat hij een blonde afro heeft.
    'Ik zie het,' lach ik. 'Erg aantrekkelijk hoor".


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    Een paar minuten gaan voorbij, voordat Pippa zucht. "Hij neemt niet op,"
    Ik kijk haar aan. "Moet ik je dan maar naar huis brengen?" vraag ik aan haar. De rest van mijn vrienden is al weg, waarschijnlijk liggen die allemaal in hun bedje. In het bed & breakfast huis.
    Ook de pub begint nu langzaam leeg te stromen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 15:34 ]

    [Darling, iedereen is al bij het bed and breakfast hotel, alleen Max niet :p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Hoe moet ik dat weten?)

    [Ik zei het alleen maar :/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Ik zei het alleen maar :/]


    (Ik bedoel het niet lullig hoor. Ik ben chagrijnig omdat ik een dikke duim heb en ik niet weet waarvan het komt en daardoor heb ik verband om mijn hand en dan is typen lastig.)

    Pippa

    'Moet ik je dan maar naar huis brengen?' Vraagt Max.
    Ik haal mijn schouders op. 'Je hebt daar vast geen zin dus het hoeft niet,' antwoord ik. Heel vaak loop ik eigenlijk niet in mijn eentje naar huis. Meestal brengt Andrew, Holden of Charlie me terug of blijf ik bij een van hun slapen, gewoon als vrienden natuurlijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evan Ferry Duncason.

    Ik hoor Sevastian vanuit de kamer even grinniken, terwijl ik in de spiegel naar mijn blonde afro kijk. Als ik zeg dat ik een blonde afro heb, begint hij te lachen. "Ik zie het. Erg aantrekkelijk hoor" Ik begin nog harder te lachen. Ik denk door de combinatie van mijn haar, het woord 'aantrekkelijk' - vraag me niet waarom - en de lach van Sev. Ik vraag. Me af of de meiden ons in hun kamer kunnen horen lachen. Ik kan bijna wedden van wel, aangezien de muren niet echt dik zijn en we, of in ieder geval ik, erg hard lachen. "Zie je het al voor je? Grote beeldborden aan de weg met de tekst; "Het hippe haar van morgen!" en een foto van niemand minder dan moi." Ik grinnik even en maak met mijn vingers eengeoot vierkant in de lucht, wat een beeldbord moet voorstellen. "Alle kapperszaken zitten vol, door allerlei mensen die een blonde afro willen. En naar wie gaat al het geld? Naar moi. Dat noem ik nog eens slapend rijk worden" Grijnzend en nog druk pratend over mijn plannen loop ik richting het bed en laat mezelf met mijn rug op het bed vallen, terwijl ik door blijf praten. "Oke, even een korte samenvatting. Ik word rijk"


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'