• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ivy Lotus Xena.
    'Ik vond het moeilijk om te vertellen, maar ik wil graag eerlijk zijn.' Ze knuffelde me terug en sloot haar ogen even, waarna ze deze weer opent en me aankijkt. 'Bedankt Iv, je bent echt de meest geweldige vriendin die iemand zich kan wensen. Iedereen van onze groep is geweldig.' Ik ga op het bed staan en doe een expres overdreven buiging, 'dank u, dank u' fluister ik heel zachtjes en wankel op het bed wanneer ik me weer laat vallen.
    Ze gaapt even en ik grinnik, eigenlijk ben ik ook best moe. Hoe laat zal het zijn? Even kijk ik om me heen, maar opeens hoor ik hard gelach en sta op om de radio uit te slaan, waardoor ik begin na te denken. Het is niet ons gelach, van wie..? Dan lijkt het alsof de bliksem me geslagen heeft, van Evan! Hij lacht als bijna de enigste zo hard en, nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat het soms irritant is. Ook alleen maar omdat ik hem waarschijnlijk leuk vind, dan ga je er meer op letten. Ik grinnik duivels en wrijf hierbij in mijn handen waarna ik naar Vienna kijk. "Even een bezoekje brengen.."
    In mijn slaapkleding verlaat ik de slaapkamer weer en kijk de gang door, niemand. Snel ren ik richting de kamer van Evan en Sevastian en begin hard op de deur te kloppen. "Meneer Duncason en Meneer Fjodor, willen jullie de deur open doen?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    "Je hebt daar vast geen zin dus het hoeft niet," antwoord ze.
    Ik schud mijn hoofd. "Een nachtelijke wandeling met een prachtige dame? Dan sla ik natuurlijk niet af," zeg ik met een grijns. "En ik zou het ook niet over mijn hart kunnen krijgen als jou iets overkomt," voeg ik er iets serieuzer aan toe.

    Sevastian

    Evan begint een heel verhaal te houden over hoe hij rijk gaat worden door zijn blonde afro.
    'Het is maar goed dat je dan rijk bent want met dat haar rent elk meisje gillend weg, of ze moet je wel echt leuk vinden,' grinnik ik.
    Net als ik in het bed wil gaan liggen wordt er op de deur geklopt. Ivy vraagt of we open willen doen.
    Ik kom weer overeind, loop naar de deur en doe die open. 'Waar hebben we dit nachtelijk bezoek aan te danken?' Grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pippa

    Een nachtelijke wandeling met een prachtige dame? Dan sla ik natuurlijk niet af,' grijnst hij. 'En ik zou het ook niet over mijn hart kunnen krijgen als jou iets overkomt,' voegt hij er wat serieuzer aan toe.
    Ik glimlach. Het is best wel schattig dat hij niet wil dat ik in mijn eentje naar huis loop.
    'Zullen we maar gaan dan?' Vraag ik. 'Het is al laat'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    Er komt een glimlach op Pippa's gezicht. "Zullen we maar gaan dan?" vraagt ze liefjes. "Het is al laat,"
    "Veel te laat voor een dame zoals jij," zeg ik met een grijns. Ligt het aan mij of voel ik me losjes? Het zal wel door de drank komen.
    Ik loop richting de uitgang, tussen de mensen door naar de uitgang en hou de grote deur voor haar open. "Dames eerst," Nadat Pippa door de deur is gelopen, steek ik mijn hand op naar de klerenkasten die als bewaking naast de deur staan. Als je dat soort jongens aan je kant houdt, weet je tenminste zeker dat je niet door ze in elkaar geslagen wordt.
    Samen slenteren we over de straten in hartje Engeland. "Woon je hier ver vandaan?"

    Ivy Lotus Xena.
    Ik hoor wat gerommel en wanneer de deur open wordt gedaan, zie ik Sevastian met een ontblote borstkas. Ik zucht diep. "Waar hebben we dit nachtelijk bezoek aan te danken?" Grijnst hij, maar ik kijk hem even droog aan waarna ik mijn hand op zijn borstkas leg en hem opzij duw. "Ik kom niet voor jou, Sev, ik kom voor hem," Ik wijs naar Evan met een wenkbrauw opgetrokken. "De blonde afro-man," Ik zucht en loop de kamer in waarna ik op het bed plof. Expres let ik niet op hoe ze eruit zien, zeker Evan niet, en rol dan ook droog mijn ogen. "Je lacht zo hard dat we het in onze kamer konden horen, ik denk dat ik ga klagen, dan wordt je eruit gezet." grinnik ik duivels richting Evan en laat me achterover op het bed vallen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stiles schreef:
    Zoe

    'Je moet geen vragen stellen die je zelf al weet te beantwoorden.' mompelt Michael en hij ramt aan de deur van de lift.
    Ik zucht even. 'Michael, hoe kan ik ooit het antwoord weten?' Vraag ik.
    ''Doe het eens.' gaapt hij dan.
    'Doe eens wat? Aan de deur van de lift rammen? Het is jouw schuld dat we hier vast zitten,' zeg ik botter dan ik het bedoelde en ik mompel er snel een sorry achteraan.
    'Vertel je het me nog?'
    'Je weet het antwoord daarop wel'.


    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Michael, hoe kan ik ooit het antwoord weten?' vraagt ze dan en ik raak geirriteerd en boos, boos dat ik na al die jaren toch nog een gevoel heb voor Zoë. Het is tien jaar later, ik dacht dat het gewoon kleuter liefde was. 'Zoë, je bedekent meer voor me, meer dan dat Sierra ooit voor me heeft betekent.'
    Ik kijk haar aan en zucht waarna ik ga zitten. 'Doe eens wat? Aan de deur van de lift rammen? Het is jouw schuld dat we hier vast zitten,' zegt ze bot. Ik kijk haar aan, maar ze mompelt al een sorry. Verder zei iker niks over. 'Ik heb je altijd al leuk gevonden.' mompelde ik toen zacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pippa

    'Woon je hier ver vandaan?' Vraagt Max terwijl we door de straten lopen.
    Ik schud mijn hoofd. 'Niet echt, het is ongeveer een kwartiertje lopen denk ik,' antwoord ik en ik pak hem even vast aan zijn hand om hem het goede zijstraatje in te trekken waarna ik zijn hand weer los laat.
    'Kan je de weg terug denk je wel vinden?' Vraag ik.

    Zoe

    Ik reageer niet op wat Michael zt over Sierra. 'Ik heb je altijd al leuk gevonden,' mompelt hij dan.
    'Wat?' Vraag ik verbaasd. Mijn hoofd die ik op mijn knieen had gelegd schiet omhoog. 'Wil je 2ggen dat je mij leuk vindt?' Vraag ik op een zachte toon. 'Maar Sierra dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evan Ferry Duncason.

    "Het is maar goed dat je rijk bent, want met dat haar rent elk meisje gillend voor je weg. Of ze moet je wel echt heel leuk vinden" grinnikt hij. "Meneer Duncason en Meneer Fjodor, willen jullie de deur open doen?" Vraagt een maar al te bekende stem. Ik heb haar na de dans van ons in de karaokebar alleen nog gezien in de kamer van Zoë, maar toen werd ik weg gestuurd. Toch blijf ik op het bed liggen, aangezien Sev het dichtst bij de deur staat. "ik kom niet voor jou Sev, ik kom voor hem" Zegt ze als Sevastian vraagt waar hij dit nachtelijk bezoek aan te danken heefft. "kijk, zij rent niet gillend weg" grijns ik naar Sevastian. 'of ze moet je wel echt leuk vinden' gaat er even door mijn hoofd heen, maar ik schud de gedachte weg. "De blonde afro-man" Ze zucht even en loopt vervolgens de kamer in om naast mij op het bed te ploffen. "Je lacht zo hard dat we het in onze kamer konden horen, ik denk dat ik ga klagen, dan word je eruit gestuurd" Ik shud even afkeurend minjn hoofd, terwijl ik omhoog kom. "Als ik straks rijk ben door mijn blonde afro boek ik gewoon een luxer hotel. Zonder kinderachtige kinderen." ik maak een 'puh' geluid en kijk haar even aan. Ze grinnikt duivels en laat zich achterover op het bed vallen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ivy Lotus Xena.
    Evan schud even afkeurend zijn hoofd, terwijl hij omhoog komt en ik me juist op het bed heb laten vallen. “Als ik straks rijk ben door een blonde afro boek ik gewoon een luxer hotel. Zonder kinderachtige kinderen,” Hij maakte een ‘puh’ geluid en kijkt mij even aan, maar ik grinnikte alleen duivels en rolde mijn ogen even.
    “Dan kan je dus geen een hotel boeken, want kinderachtige kinderen laten ze er toch niet in?” Ik steek mijn tong plagerig naar hem uit. “En trouwens, niemand wilt dat stomme boek van jou lezen,” Ik ga rechtop zitten en steek arrogant mijn neus in de lucht terwijl ik mijn armen over elkaar sla alsof ik een klein kind ben waarvan het koekje net van gejat is.
    Hierna kijk ik vanuit mijn ooghoeken terug naar Evan en zucht dan vervolgens. Waarom doe ik opeens zo stom? Het lijkt wel alsof ik me zwaarder neem wat Evan zegt dan iemand anders, want als Sevastian het zou zeggen, zou het me helemaal niet kunnen schelen. Ik kuch kort en druk Evan op het bed terwijl ik op zijn schoot ging zitten en hem bij zijn schouders houd.
    “So, here is the deal: ik krijg 75% van al jou inkomsten en dan laat ik je met rust, oké?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evan Ferry Duncason.

    “Dan kan je dus geen een hotel boeken, want kinderachtige kinderen laten ze er toch niet in?” Ze steekt haar tong uit en ik lach even sarcastisch. "haha, ja, heel grappig" - “En trouwens, niemand wilt dat stomme boek van jou lezen," Ik wil tegensputteren, maar hou me in. wanneer ze weer rechtop zit steekt ze arrogant haar neus in de lucht, terwijl ze haar armen over elkaar heen slaat. Om eerlijk te zijn ken ik deze Ivy niet echt goed. Meestal neemt ze alles wat ik zeg met een schepje zout, maar nu reageert ze feller en speelt ze het spelletje niet mee - wat ze vaak wel doet. Ik besluit me er niet teveel van aan te trekken. Misschien heeft ze haar dag niet? Of een avondhumeur? Weet ik veel.
    Ze kucht kort en drukt me vervolgens naar achter zodat ik weer op het bed lig en gaat op mijn schoot zitten. Ze pakt mijn schouders vast en ik grijns even lichtjes. Ik voel me niet vaak ongemakkelijk bij Ivy, laten we zeggen nooit. Maar nu is het anders.. Zo ken ik haar niet. “So, here is the deal: ik krijg 75% van al jou inkomsten en dan laat ik je met rust, oké?”Ik knik even en ga dan weer overeind zitten met nog steeds Ivy op mijn schoot. "Prima, maar echt álmijn inkomsten of alleen dat van mijn toekomstige afro trend?" Vraag ik dan met een glimlach. Als ik doorheb hoe we er nu bij zitten, kijk ik even met een schuin oog naar Sev. Ik zit hier meteen ontbloot bovenlichaam met alleen mijn boxer aan en zij zit op mijn schoot met haar slaapkleding.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ivy Lotus Xena.
    Evan grijns lichtjes, maar ik let er niet veel op. Sowieso weet ik niet hoe ik me nu in zijn bijzijn moet gedragen, alsof telkens iemand anders me overneemt. Zoë zei dat het raar zou zijn als ik met hem zou flirten, omdat we goede vrienden zijn en hij het misschien ook wel heel raar zou vinden, maar dat doe ik nu eenmaal. Nog nooit heb ik echt iemand leuk gevonden, maar ik weet hoe het voelt als je interesse in iemand hebt, en dan ga ik altijd raar doen en met diegene flirten om ze zo van me af te duwen. Zodat ik dan niet zou hoeven zeggen dat ik hem leuk vind.
    Hij knikt even op mijn vraag en gaat dan weer overeind zitten, met mij nog steeds op zijn schoot. “Prima, maar echt ál mijn inkomsten of alleen dat van mijn toekomstige afro trend?” vraagt hij met een glimlach en ik merk hoe hij met een schuin oog richting Sev kijkt. Ik kijk echter niet naar hem en analyseer even Evan zijn gezicht.
    We zitten nu niet alleen dicht bij elkaar zodat ik zijn gezicht kan zien, ik zit ook nog op zijn schoot en als ik me nu niet kon inhouden, zou ik hierbij zitten met een rood hoofd. Gelukkig is het nog niet op het punt gekomen dat, dat gebeurd. “Al je inkomsten natuurlijk,” grijns ik, al had ik het eerst alleen nog maar over zijn afro trend gehad. Dat wist hij niet.
    Ik legde mijn armen achter zijn nek en verstrengelde mijn vingers met elkaar, terwijl ik mijn hart wat harder voelde kloppen. “Dan stoor ik je de rest van je leven niet meer en heb je geen last meer van me,” grijns ik groots en kijk hem even doordringend aan. Eigenlijk zat ik wel goed zo en wilde dus ook niet zo snel van zijn schoot af, maar dat ga ik hem niet zeggen of laten merken. Dan ben ik straks echt toast… hmm, toast.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evan Ferry Duncason.

    “Al je inkomsten natuurlijk,” grijnst ze. "Ja, poep" ik steek mijn tong even naar haar uit "Vind zelf maar een baan en trouwens, wie zegt dat ik wil dat je me met rust laat?" Ze legt haar armen achter mijn nek. Dit deed ze in de karaokebar ook, maar toen was het anders. Dat kwam omdat we de jongens aan de bar jaloers wouden maken. Of zat er nog een andere reden achter? Ik wet het niet. Bij mij denk ik niet. Ik heber eigenlijk nog nooit zo over nagedacht. Misschien deed ze het niet alleen om de jongens jaloers te maken. Ze komt trouwens ook niet zo maar hierheen. Ik bedoel, er zullen er vast wel meer zijn die mijn gelach hebben gehoord, maar die staan nu ook niet inndeze kamer of wel soms?
    “Dan stoor ik je de rest van je leven niet meer en heb je geen last meer van me,” grijnst ze en kijkt me even doordringend aan. "Ik heb geen last van jou. Meer van je gewicht" Ik grinnik even en til haardan zonder enige moeite op om haar vervolgens naast mee neer te zetten. Ik weet dat het meestal niet verstandig is om meiden met hun gewicht te confronteren, maar als dit de Ivy is die ík ken zal ze dit met een schepje zout nemen. Als dat niet zo is, is er duidelijk iets aan de hand en wil ik weten wat er is. Ookal denk ikdat ik daar dan beter morgen over kan beginnen als we optijd op willen staan voor de wandelingvan morgen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ivy Lotus Xena.
    "Ja, poep," Hij steekt zijn tong even naar me uit. "Vind zelf maar een baan en trouwens, wie zegt dat ik wil dat je me met rust laat?" Ik had mijn armen achter in zijn nek gelegd en ik vroeg me af of het wel een goed idee was. Straks wilde hij helemaal niets meer met me te maken hebben, alleen omdat ik zo raar deed en niet eerlijk naar hem kon zijn. "Ik heb geen last van jou. Meer van je gewicht," Beledigd open ik mijn mond, maar bedenk me dan dat ik gewoon zoals altijd moet doen en ik mee moet spelen. Protesteren en roepen dat hij zelf een zwaar gewicht heeft zal dus niet werken en eveneens voor het zeggen dat je geen grapjes mag maken over een vrouw haar gewicht. Hij grinnikt even en tilt me dan zonder enige moeite op om me vervolgens naast hem neer te zetten. Shit, bedacht ik me alleen maar, misschien kan hij wel gedachten lezen en weet hij wat ik ervan dacht. Ik moest mezelf dus weer omslaan naar de Ivy die hij kent. Ik laat mezelf zuchtend en steunend achter vallen op het bed en sluit mijn ogen voor een paar seconden. Dit bezorgt me hoofdpijn. Pruilend kijk ik hem dan aan met puppyoogjes. "Meen je dat?" Toen grinnikte ik en begon te lachen. "Dat vind ik echt heel lief van je, want dat betekend dat ik ben aangekomen!" Ik grinnikte kinderlijk en iets speels en kwam vervolgens weer overeind om hem een kusje op zijn wang te geven. Eigenlijk niet echt iets dat bij de act hoorde, maar ik kon het niet laten, dus deed ik alsof dat erbij hoorde. "Bedankt voor het compliment!" Grinnikend als een klein kind liet ik me weer achterover vallen maar ik voelde me vanbinnen echt rot.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evan Fery Duncason.

    Beledigd opent ze haar mond en ik wacht rustig, maar toch best nieuwsgierig, af op haar reactie. Zal het de reactie zijn die ik van haar verwacht? Maar in plaats van een reactie van woorden laat ze zichzelf zuchtend achterover vallen. Ik volg haar ogen en wanneer ze ze voor een moment sluit, laat ik mijnogen wat gedetaileerder over haar lichaam gaan. We mogen dan erg goede vrienden zijn, ik heb haar bijna, of helemaal nooit in haar slaapkleding gezien. En anders kan ik het me niet meer herinneren. Wat ik wél weet is dat ze mij nog nooit zo heeft gezien. Toch reageert ze vrij neutraal op twee halfnaakte jongens. Pruilend kijkt ze me dan met puppyogen aan."Meen je dat?" zlZe grinnikt even en begint dan te lachen. "Dat vind ik echt heel lief van je, want dat betekend dat ik ben aangekomen!" ik lach even. Dit was wel zo ongeveer de reactie die ik had verwacht als de Ivy die ik ken. Ze grinnikt kinderlijk en wat speels en komt vervolgens overeind om een kusje op mijn wang te planten. Ik kaneen glimlach niet forceren en kijk op naar de klok die boven de deur hangt. "Bedankt voor het compliment!" Grinnikt ze. "Geen dank hoor. Deze dikkerd zegt het met plezier" lachend klop ik even op mijn buik. Als je dit een buik kunt noemen. Door het actieve dansen en het freerunnen met Max bheb ik toch wel een aardige six-pack weten te krijgen. Een aardige six-pack die de eight-pack bijna haalt.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 19:30 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'