• wow dit is nu al mn 2e probleem..!!

    (naja het is wel goed dat ik het er nu ff uitgooi)

    kheb dus een vriendin joanne
    ze is egt heel aardig en spontaan
    maar ze heeft een moeilijke jeugd moeder vader scheiden vader kan kinderen niet opeisen want haar zus LOOG dat hij haar sloeg (dat is niet waar volgens joanne en die vader is ook een goede vriend van mijn ouders en naja hij is niet zo iemand)
    maar haar moeder zat aan de drugs en was spygisch niet helemaal goed
    uiteindelijk kreeg haar vader dus joanne terug alleen haar zus wou bij de moder blijven

    ze mogt (mag nu nog steeds niet maar doet dat stiekem)
    geen contact met haar moeder en zus hebben van haar vader en tantes
    naja hoe dan ook ze heeft foute vrienden NU en altijd al gehad wnt ze woont in een agterstands wijk
    ze zat aan de drugs en heeft gerookt is mee gestopt gelukkig

    maar NU snijd ze zichzelf en ik en een andere vriendin kunnen er nix aan doen ze vind het leuk en je krijgt het niet uit haar gedagte
    ze is absoluut geen emo ze is wel TH fan xD
    maar ze kleed zich als hiphop styl en mode fashion Queen xD
    oke ze ís erg mooi I swear ze is egt niet lelijk ze heeft ook elke week een ander vriendje Oo en ze is in 2 dagen 3x gevraagd!! O__o

    maar ze dealt nu ook weat en het gaat gewoon niet goed en nu gaat ze ook nogverhuisen

    !!!!!

    ik en een vriendin zijn egt bang dat ze in het criminele circuit komt of in de hande van een loverboy ofzow.. hoe dan ook het gat steeds slegter met haar

    Ik ben egt radeloos want ze luisterd voor geen meter!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    kan niemand me helpen ?? (huil)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    nou ik had ook ooit zon vriendin (nog steeds..) maardaar gaat het nu beter mee.. dat mens luisterde voor geen meter !! kan ik je vertellen..
    dus uiteindelijk hebben we haar niet meer kunnen tegenhouden en is ze met ene jongen naar bed gegaan.. nja die jonge dwong haar eig eerst maar ze stemde gwn mee en ze von verder ales ok.. nja daarna had ze spijt.. en het klink ongelovelek gemeen maar ik en mijn vriendin hebben haar toen neit tegen gehouden.. we hebben het zovaak geprobeert zovaak ene grote mond terug gehad zovaak ruzie dus we hadden zoiets van oed doe het maar eens dan.. wij houden je nu niettegen.. dus wij na afloop naar haar toe.. zij helemaal down..
    dus wij zijde zo heel hard van.. en wat heb je hiervan geleert?!!
    nou mooi dat ze nu naar ons luistert!
    het is hard dat weet ik maar soms is het gewoon als je iemand een fout laat maken een echte fout en je gaat haar niet tegen houden dan gaat ze dingen inzien.. en nu gaat het gewoon super goed met die vriendin.. ze luistert heeft meer vertrouwen en nja ze is nu eg gelukkig!
    dus nja maby heb je er wat aan. maby ook niet.. maar ik snap wel wat je bedoelt ;)

    Xxoxx


    A Noble was Born in Chaos

    nou ik had ook ooit zon vriendin (nog steeds..) maardaar gaat het nu beter mee.. dat mens luisterde voor geen meter !! kan ik je vertellen..
    dus uiteindelijk hebben we haar niet meer kunnen tegenhouden en is ze met ene jongen naar bed gegaan.. nja die jonge dwong haar eig eerst maar ze stemde gwn mee en ze von verder ales ok.. nja daarna had ze spijt.. en het klink ongelovelek gemeen maar ik en mijn vriendin hebben haar toen neit tegen gehouden.. we hebben het zovaak geprobeert zovaak ene grote mond terug gehad zovaak ruzie dus we hadden zoiets van oed doe het maar eens dan.. wij houden je nu niettegen.. dus wij na afloop naar haar toe.. zij helemaal down..
    dus wij zijde zo heel hard van.. en wat heb je hiervan geleert?!!
    nou mooi dat ze nu naar ons luistert!
    het is hard dat weet ik maar soms is het gewoon als je iemand een fout laat maken een echte fout en je gaat haar niet tegen houden dan gaat ze dingen inzien.. en nu gaat het gewoon super goed met die vriendin.. ze luistert heeft meer vertrouwen en nja ze is nu eg gelukkig!
    dus nja maby heb je er wat aan. maby ook niet.. maar ik snap wel wat je bedoelt ;)

    Xxoxx


    dat doen we ook Of eigenlijk we kúnnen haar niet tegen houden wantze zit in een heel andere stad op sgool en zien haar amper en daargaat ze dus ook heen verhuizen maar hét gaat steeds slegter


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    jah oke das niet goed... uhm.. tja ook niet lullig bedoelt maar er zit volgens mij echt ene grote fout voor haar aan te komen.. maar ik denk dat je haar gewoon nog zo goed mogelijk in de gaten moet houden.. zo veel en goed mogelijk laten zien dat je om haar geeft en dat dit niet goed is.. en stel dat er dan iets gebeurt.. gewoon klaar blijven staan hoe moe je er ook van word..
    in deze situatie is het maby niet zo makelijk maar ze zal het in gaan zien.. nisschien niet nu misschien pas over kweetniet hoelang.. maar dan weet ze dat ze fout zat.. en dan weetze waarom jij haar probeerde te stoppen omdat jij om haar geeft!
    het is niet veel wat je zo kan doen maargoed je kan haar moeilijk opsluiten in een kamertje van
    bij 3..


    A Noble was Born in Chaos

    ja... maar ik als er iets gebeurt ga ik zo'n schuld gevoel hebbe hea!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ja dat weet ik en dat heb ik ook zon 10 duizeld keer gehad maar uiteindelijk is het alemaal goed gekomen! en nu mag je best gaan zeggen van ja uiteindelek tja maar nu dan.. mja als ze verder weg woont is er niet veel aan te doen en zo te horen is ze eigenwijzer dan mijn vriendin.. maar geloof ma uiteindelijk en of je nou heeel veel of heel wieng moet doorstaan met of zonder schuldgevoel ales komt wel goed!! heb daar gewoon vertrouwen in! vecht dit samen door met haar want zij weet ook wel dat dit niet oke is.. ze will het gewon niet toegeven!! daar durf ik eig wel om te wedden.. ik bedoel ze zal vast dingen doen waarvan ze denkt hier voel ik mij beter door maar het enige wat al die dingen doen is haar eventjes aan iets anders doen denken.. jij moet haar gewoon helpen alles te accepteren haar erdoorheen helpen.. en nee dat is niet makelijk maar je zult zien jullie komen er wel uit.. ik heb ook vaak voor een dood einde gestaan maar dan keer je gewoon om en ga je een ander pas op net zo lang tot je bij het goede eind zit ;)
    heb daar gewoon vertrouwen in ;)


    A Noble was Born in Chaos

    ja dat weet ik en dat heb ik ook zon 10 duizeld keer gehad maar uiteindelijk is het alemaal goed gekomen! en nu mag je best gaan zeggen van ja uiteindelek tja maar nu dan.. mja als ze verder weg woont is er niet veel aan te doen en zo te horen is ze eigenwijzer dan mijn vriendin.. maar geloof ma uiteindelijk en of je nou heeel veel of heel wieng moet doorstaan met of zonder schuldgevoel ales komt wel goed!! heb daar gewoon vertrouwen in! vecht dit samen door met haar want zij weet ook wel dat dit niet oke is.. ze will het gewon niet toegeven!! daar durf ik eig wel om te wedden.. ik bedoel ze zal vast dingen doen waarvan ze denkt hier voel ik mij beter door maar het enige wat al die dingen doen is haar eventjes aan iets anders doen denken.. jij moet haar gewoon helpen alles te accepteren haar erdoorheen helpen.. en nee dat is niet makelijk maar je zult zien jullie komen er wel uit.. ik heb ook vaak voor een dood einde gestaan maar dan keer je gewoon om en ga je een ander pas op net zo lang tot je bij het goede eind zit ;)
    heb daar gewoon vertrouwen in ;)


    dankje kzal proberen!
    ze was vandaag weer bij mij sinds (3 maanden ofzow) en haar hele arm zatvol wonden en lidtekens :S maarjah ..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    mag ik jou ene geheimpje vertellen.. (en nja ik weet dat iedereen het eig ook kan lezen hier maar annyway) ik heb dat ook ooit gedaan.. dat rippen maar weetje ik ben er vanaf gekomen en ja het ziet er eng uit maar nu zijn mijn lidtekens bijna weg (:
    dus nja ik snap haar eig ook wle ene beedje maar jou helemaal want jij bent het lichtje in haar duisterniss alleen weet ze het waarschijnllek nog niet ;)


    A Noble was Born in Chaos

    hmm ja dat zou kunne... ze is neit dom ofzow
    maar ze gelooft je egt heel snel.. zeg maar
    als ik nu zou zegge dat linkin park dr mee kapt zo ze dat meteen aannemen


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    maarik ga nu trusten


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ten eerste: Jij bent er niet verantwoordelijk voor. Het is haar leven en jij leeft jouw leven.

    Als je het erg vind moet je erover praten.
    Verder kan je er niks tegen doen, omdat zij het bepaalt

    ja maar ze wéét niet wat ze doet!!
    ze kent de risico's niet!! en ze wil ze niet weten oowk!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Damt! Dis egt wel een groot probleem!
    Ik denk dat het beter is als je het aan haar vader verteld dit is egt te groot om zelf op te lossen daar heeft ze egt profesionele hulp voor nodig.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?