• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ivy Lotus Xena.
    Hij lachte even door mijn reactie, waar ik blij voor was, want dat betekende dat mijn normale ‘Ivy-act’ dus geholpen heeft. Iets wat me ook deels teleurstelt, aangezien ik gehoopt had dat hij mijn andere vage karakter geaccepteerd had. Ik weet niet wat ik moet doen, behalve dat ik door zal moeten gaan met de normale Ivy die hij kent. Een goede vriendin, meer zal ik nooit worden. Aan de gedachte alleen al doet mijn hart zeer.
    “Geen dank, hoor. Deze dikkerd zegt het met plezier,” Lachend klopt hij even op zijn buik en ik kijk er even met lachende pretoogjes naar. De adem die in mijn keel stokt laat ik maar niet merken, aangezien me nu pas zo goed opvalt dat hij een six-pack heeft, eentje die de eight-pack zeker zal halen. “Eh… Ja, dank je…” Ik kijk weg alsof de bliksem me geraakt heeft en moet mijn hart onder controle proberen te krijgen die steeds harder gaan kloppen is. Nog even en ik dacht zelfs dat de buren mijn hart konden horen kloppen.
    “Wat zei ik nou de vorige keer, Meneertje?” Ik deed de oude Ivy weer na en wiebelde mijn wijsvinger alsof ik hem de les probeerde te lezen en zijn moeder was. “Je moet afvallen, jochie!” Grinnikte ik en liet me weer op het bed neervallen, waarna ik erachter kwam dat dit bed goed was om erop te springen. Ik ging dus op het bed staan en begon erop te springen, waarbij ik soms het dieprode nachtjurkje wat naar beneden hield, omdat deze anders omhoog ging.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Okee, ik doe maar gewoon dat Sev inslaap is gevallen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Okee, ik doe maar gewoon dat Sev inslaap is gevallen]


    [Sev mag wel bij Vienna komen:) Ik verveel me]


    ~

    Evan Ferry Duncason.

    Ikkan een pachje niet forceren als ze met lachende pretoogjes naar mijn buik kijkt. "Eh,,, Ja, dank je..." Het lijkt erop alsof mijn buik haar even van stuk heeft gebracht. Ik kijkvan mijn buik naar Ivy. Ik dacht dat zij het wel wist? Ik ben niet echt een opschepper of zo als het gaat om gespierd zijn, maar ik draag meestal wel van die strakke shirts. Een raar gevoel dringt naar binnen als ze snel weg kijkt. Iets wat ik niet vaak voel. Ik weet niet waardoor het komt. Het is zo'n gevoel dat je iemand niet begrijpt. Het gevoel dat iemand iets verzwijgt, achterwege laat, anders doet. Oftewelniet eerlijk is.
    “Wat zei ik nou de vorige keer, Meneertje?”
    Het is raar, want meestal blijft het gevoel hevig zitten, maar nu ze weer de 'normale' Ivy is, kruipt het gevoel naar de achtergrond en voelt het nog vervelender. Alsof er niet een keer hevig, maar meerdere malen zwak, tegen dezelfde ppek op je arm word gestompt. Ze wiebelt even met haar wijsvinger. “Je moet afvallen, jochie!” Grinnikt ze en laat zich weer achterover op het bed vallen. "Tja, ik dacht dat dat na al dat dansen toch wel eens zou gaan gebeuren" Een onhoorbare zucht verlaat mijn mond, terwijl ik het vervelende gevoel probeer te negeren. "Zo gaat je haar overeind staan" Ik dwing mezelf om niets te laten merken en grinnik even. Wanneer ze erop begint te spring, sta ik op om vervolgens ook ophet bed te gaan springen. Misschien stopt dit mijn gedachte even en kan ik gewoon wat lol maken op deze late uurtjes, ondanks hetvrare gevoel van binnen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Dat is niet heel handig aangezien er dan nog nminder mensen in hun eigen bed liggen en het dan nog langer duurt tot de volgende dag]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Evan gaat zo ook slapen I think, maar dat kan ik morgen pasnposten. kruip nu lekker mn bed in]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Stiles schreef:
    [Dat is niet heel handig aangezien er dan nog nminder mensen in hun eigen bed liggen en het dan nog langer duurt tot de volgende dag]


    [Oke best:)]


    ~

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Wat?' Vraagt ze dan verbaasd. Haar hoofd die ze op haar knieen had gelegd schiet omhoog. 'Wil je zeggen dat je mij leuk vindt?' Vraagt ze dan op zachte toon. Ik kijk haar aan. 'Maar Sierra dan?' Haar stem is zachtjes en ik bijt op mijn lip.
    Ik had die verdomde trek gewoon van haar overgenomen.
    'Sierra vond mij leuk, al sinds we klein waren. Toen jij weg was ben ik bevriend met haar geraakt. Ik vond je toen al leuk en ik bleef aan je denken. Toen ik 17 was had ik een punt erachter gezet en dacht dat ik je gewoon nooit meer zou zien. Sierra vond mij leuk, het was toen een leuke meid en ik probeerde het. Ik heb altijd wel met meisjes geflirt om niet meer aan je te denken, maar uiteindelijk bleef je vast zitten in mijn hoofd. Sierra was mijn eerste échte relatie en ook meteen mijn laatste. En nu, vanavond dat ik je weer zie zijn die gevoelens en gedachte die ik lang geleden had weggestopt en dacht nooit meer terug te komen toch nog teruggekomen.'
    Ik keek van haar naar de liftdeur.
    'Als ik jou en Sierra vergelijk betekende het niks, ik wist en weet nog steeds niet wat houden van een persoon is. Als ik dat zou weten zou dat een hele opluchting zijn, maar voor nu denk ik dat ik dat voor jou voel..'
    De beet op mijn lip was erger geworden waardoor ik de ijzeren smaak van bloed proefde.
    Dat is dan eruit.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:55 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoe

    'Sierra vond mij leuk, al sinds we klein waren. Toen jij weg was ben ik bevriend met haar geraakt. Ik vond je toen al leuk en ik bleef aan je denken. Toen ik 17 was had ik een punt erachter gezet en dacht dat ik je gewoon nooit meer zou zien. Sierra vond mij leuk, het was toen een leuke meid en ik probeerde het. Ik heb altijd wel met meisjes geflirt om niet meer aan je te denken, maar uiteindelijk bleef je vast zitten in mijn hoofd. Sierra was mijn eerste échte relatie en ook meteen mijn laatste. En nu, vanavond dat ik je weer zie zijn die gevoelens en gedachte die ik lang geleden had weggestopt en dacht nooit meer terug te komen toch nog teruggekomen.
    Als ik jou en Sierra vergelijk betekende het niks, ik wist en weet nog steeds niet wat houden van een persoon is. Als ik dat zou weten zou dat een hele opluchting zijn, maar voor nu denk ik dat ik dat voor jou voel..,' zegt Michael.
    Ik kijk hem met grote ogen aan en weet niet goed wat ik moet zeggen. Dat ik vroeger Nathan leuker vond lijkt me niet zo handig om te zeggen.
    Als de lift ineens weer begint te bewegen schrik ik op en bedenk ik me dat ik nog steeds moet reageren op wat Michael zei. 'Michael,' begin ik op een zachte toon. 'Ik vind je echt lief en aardig maar ik weet niet,' vervolg ik aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Als de lift ineens weer begint te bewegen schrikken we op en wacht ik op haar reactie, ik zou niet veel verwachten. Een afwijzing ik weet het niet maar ik had zo een "het zal wel " gevoel. 'Michael,' begint ze op een zachte toon. 'Ik vind je echt lief en aardig maar ik weet niet,' Vervolgt ze, aarzeling is in haar stem te horen en ik sta op. Ik had geen zin om de avond ze af te sluiten. Ik had geen zin om zo te gaan lopen piekeren of wat dan ook, ik wou alleen nu nog weten wat ze over Sierra te zeggen had. De rest zou wel vanzelf komen.
    'Zeg maar verder niks, ik had niet eens gevraagd om een antwoord erop. Het enige wat ik vroeg was wat je over Sierra wou zeggen.' mompel ik dan en krab op mijn hoofd. Ik was moe en gaapte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoe

    'Zeg maar verder niks, ik had niet eens gevraagd om een antwoord erop. Het enige wat ik vroeg was wat je over Sierra wou zeggen,' mompelt Michael nadat hij is opgestaan.
    Ik kom zonder iets te zeggen overeind en wacht totdat de lift stopt bij de begane grond waarna ik naar Michael kijk.
    'Ik kan je niet vertellen over Sierra,' zeg ik op een zachte toon. 'Maar ik wil echt dat je blijft,' voeg ik er aan toe. 'Maar als je wilt gaan, ga dan maar. Ik kan je toch niet tegen houden'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Ik heb je verteld wat ik verborgen hield. Dus waarom kan je dat van jou niet zeggen?' Vraag ik dan.
    Ik loop dwingen lift uit en loop naar een stoel in de lobby. Ik ga erop zitten en kijk haar aan.
    'Ik wil ook niet gaan. ' mompel ik dan.
    Ik sta op. 'Ik geef je wel gewoon j e zin. ' mompelde ik toen geïrriteerd en liep weer naar delde liften. 'Kom je?' Mompel ik dan en gaap.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoe

    'Ik heb je verteld wat ik verborgen hield. Dus waarom kan je dat van jou niet zeggen?' Vraagt Michael
    Ik geef geen antwoord en loop hem achterna naar de lobby.
    'Ik wil ook niet gaan. ' mompelt hij waarna hij weer op staat. 'Ik geef je wel gewoon j e zin,' zegt hij geirriteerd terwijl hij weer naar de lift loop 'Kom je?'
    Ik knik en als ik bij hem sta pak ik zijn hand vast. 'Misschien vertel ik het je nog wel maar nu nog niet. Ik wil eerst zien hoe het gaat'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dictionary -> Stuttgart]


    ~

    Ivy Lotus Xena.
    “Tja, ik dacht dat, dat na al dat dansen toch wel eens zou gebeuren,” hoor ik zijn stem en ik zucht grinnikend. Mijn gedachten waren nog bij zijn gespierde buik en alhoewel ik het heus wel eerder had gezien, bijvoorbeeld als we gingen zwemmen of zo, ik betrap mezelf er nu pas op dat het me nu veel meer doet dan eerst. Wat totaal slecht is, echt heel slecht, want hij is een goede vriend. Van de jongens zelfs wel mijn beste vriend, wat hij vast ook wist. Wij twee konden nooit wat worden, waar ik gelijk weer deels verdrietig van werd.
    “Zo gaat je haar overeind staan,” Hij grinnikt even en wanneer ik op het bed ga springen, doet hij mee. Ik lach eventjes en kijk dan naar Sev die ligt te slapen, waardoor ik automatisch weer stop. Maar op het moment dat ik dat wil doen, wankel ik iets en omdat ik houvast wil vinden, bots ik tegen Evan aan, waardoor we even samen wankelen. Hij blijft echter rechtop staan en mijn armen zitten stevig om hem heen, ons gezicht niet meer dan een kleine centimeter van elkaar verwijderd.
    Het gevoel dat mijn hart straks mijn borstkas uitklopt komt weer en mijn adem stokt duidelijk in mijn keel wanneer ik hem in zijn ogen kijk. Ik probeer mijn adem weer onder controle te krijgen, maar dit wilt niet lukken en na een akelig, ongemakkelijk moment voor mij zo te staan, laat ik hem snel los, waardoor ik achterover struikel op het bed en op mijn kont beland. Ik zucht diep en sta snel op om vervolgens naar Evan te draaien. “Het dikkertje gaat toch mooi nog met me mee in de London Eye, ik weet dat je hoogtevrees hebt, ukkie, maar eronderuit komen doe je niet hoor!” Grinnikte ik en wiebelde mijn vinger weer op een moederlijke manier, waarna ik snel omdraai en richting de deur loop.
    Toen ik echter daar aankwam, draaide ik me iets twijfelend weer om. “Sweet dreams, Evan…” Ongemakkelijk, misschien zelfs een beetje verslagen zochten mijn ogen die van hem, maar wendde deze toen af wanneer ik twijfelachtig mijn volle lippen op elkaar wreef en de kamer uitliep om deze vervolgens dicht te doen en me tegen de muur aan te laten zakken. Ik voelde me nu slechter als tevoren, misschien moest ik toch niet zoals de oude Ivy doen en even niet meer met hem omgaan? Een verdrietig gevoel kwam bij me naar boven en ik stond op om langzaam in gedachten mijn eigen kamer in te lopen en me op het bed te laten zakken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.