• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [wat heb ik gemist?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [wat heb ik gemist?]


    [Eh, Zoë en Michaël waren weer terug naar de kamer gegaan, maar Zoë wilde Michaël iets niet vertellen en ging toen weg. Nu is Zoë hem achterna gerend. Destina en Calvin slapen dacht ik al, maar dat weer ik niet zeker en de rest is gewoon wat aan het praten met zijn/haar kamergenoot]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Frey schreef:
    (Omg, wat is Evan een lekkerding zeg :') )



    kijk, opvrolijking is wat ik nodig heb nadat mn broertje mijn spekkies op de grond liet vallen en de hele vakantie aan het schreeuwen en aan het 'ik wil' - len is. *whoop whoop* ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    (...)

    kijk, opvrolijking is wat ik nodig heb nadat mn broertje mijn spekkies op de grond liet vallen en de hele vakantie aan het schreeuwen en aan het 'ik wil' - len is. *whoop whoop* ]

    (Ach, de broertjes van tegenwoordig ook.. -same here-
    And, I'm very sorry, but he is just a cutie.
    Exhibit: Met mijn hand rijk ik naar mijn haren. Ze staan omhoog. Snel sprint ik richting de badkamer, open de deur, knip het licht aan en kijk in de spiegel. Even kijk ik raar naar mijn spiegelbeeld, maar dan barst ik in lachen uit. Lachend loop ik de slaapkamer weer in en hou me vast aan een stoel om niet m te vallen. 'Ik heb een blonde afro' Lach ik.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Die blonde afro kwam gewoon in me op xd ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Ik moestdenken aan pokemon. waarom weet ik niet XD ]

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Ik sta al bij de lift en zucht. Ik ga gewoon naar ons oude hotel, schop die bimbo er maar uit en ga gewoon in mijn bed en in mijn kamer slapen.
    Mijn gedachtes worden onderbroken door een gewicht wat me ineens tackelt. Mijn tas vliegt over de grond en ik zit al in de lift. 'Ga alsjeblieft niet alleen omdat ik het niet kan vertellen'. hoor ik Zoë dan en ik moet ergens heel hard lachen. Ik doe het niet maar draai me dan om zodat ze op mijn buik ligt in plaats van mijn rug. 'Zoë, hoe vaak heb ik je al gezegd. Mij niet tackelen als ik boos ben?' Ik grijns even. Ze wist dat ik een zwak voor haar had.
    'Ik wil ook niet weg.' begin ik dan. 'Maar ik wil ook niet dat het aan me blijft knagen.' Ik had heel snel de neiging dat het aan me zou vreten als ik wist dat er iets slechts was gebeurd maar ik het niet wist. Waarom, weet ik niet.
    'Dus je laat me nu eenmaal geen andere keus.'

    [ Ach, koppige koppige Michaël.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Michaël draait zich om waardoor ik op zijn buik lig en niet meer op zijn rug.
    'Zoë, hoe vaak heb ik je al gezegd. Mij niet tackelen als ik boos ben?' grijns hij.
    Mijn ogen worden groot en mijn onderlip begint een beetje te trillen. 'Ben je boos?' vraag ik op een zachte toon.
    'Ik wil ook niet weg,' zegt hij. 'Maar ik wil ook niet dat het aan me blijft knagen. Dus je laat me nu eenmaal geen andere keus'.
    Ik bijt op mijn lip, knik en ga daarna van hem af. Ik hou mijn blik op de grond gericht en haal even diep adem waarna ik begin te praten waarbij ik hem recht in zijn ogen kijk. 'Als je nu weggaat wil ik je niet meer zien'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Haar ogen worden groot en haar onderlip begint een beetje te trillen. 'Ben je boos?' vraagt ze op een zachte toon. Ik slik. Waarom heb je nu ook meteen boos gezegd?
    'Als je nu weggaat wil ik je niet meer zien'. zegt ze ineens en ik knipper even met mijn ogen. 'Wat?!' roep ik dan en kijk haar verward aan. 'Jij bent degene die iets voor me verborgen houdt en dan gebruik je het nu tegen me?' Ik slik. 'Ik wil dit godverdomme helemaal niet. Ik wil niet bij je weg en ik wil al helemaal niet dat ik je niet meer zal zien.' roep ik dan.
    We itten toch in de lift dus ik kan roepen schelden wat ik wil. Ik druk op alle knopjes zodat we nog even door kunnen praten. 'Waarom Zoë, waarom kan je het godverdomme niet zeggen?!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Meeh, moet nu echt gaan. XD! ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Wat?!' roept Michaël verward. 'Jij bent degene die iets voor me verborgen houdt en dan gebruik je het nu tegen me? Ik wil dit godverdomme helemaal niet. Ik wil niet bij je weg en ik wil al helemaal niet dat ik je niet meer zal zien.' roept hij.
    Hij drukt alle knopjes van de lift in.
    'Niet doen! Straks gaat de lift kapot,' zeg ik terwijl ik zijn hand snel bij de knopjes weghaal.
    'Waarom Zoë, waarom kan je het godverdomme niet zeggen?!'
    'Omdat het gewoon niet kan, je zou me waarschijnlijk toch niet geloven dus ik kan het net zo goed niet vertellen. Ga nu alsjeblieft me terug naar de kamer,' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben tot de 25ste op vakantie maar kan als het goed is wel af en toe reageren via mobiel (en misschien laptop)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Niet doen! Straks gaat de lift kapot,' roept ze wanneer ze mijn handen weg haalt. Ik kijk haar aan en zucht.
    'Omdat het gewoon niet kan, je zou me waarschijnlijk toch niet geloven dus ik kan het net zo goed niet vertellen. Ga nu alsjeblieft me terug naar de kamer,' antwoord ze dan en ik kijk haar aan. 'Ik zou je niet geloven? Je weet dat ik alles een kans geef en dat ik het vooral bij jou doet. Ik weet dat als je iets zou zeggen het niet zomaar zou zijn. Dat het zomaar een leugen zou zijn.'
    Ik kijk haar aan en sla even met mijn vuist tegen de liftdeur waardoor we ineens stilstaan. 'Godverdomme.' roep ik dan. 'Als jij het me niet zegt, krijg ik ook geen kans om je te geloven.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner --> Sirens


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivy Lotus Xena.
    “Toen mijn ouders dus zijn omgekomen wist ik niet dat de nieuwe mensen niet mijn echte ouders waren,” begon ze rustig en ik knikte als teken dat ik luisterde naar haar verhaal. “Ik kwam daar achter toen ik 13 was.” Ze slikte even en keek me aan. “Ik ben volledig door het lint gegaan en wilde toen mijn echte ouders vinden, ik wilde niet geloven dat ze er niet meer waren.” Ze ging rechtop zitten en schraapte haar keel, waardoor ik kon ontdekken dat het daadwerkelijk erg moeilijk voor haar was. I don’t blame her, ik zou het ook heel moeilijk vinden. “Ik kwam in aanraking met verkeerde meiden en jongens omdat ik zwaar depressief was. Inmiddels was ik 14 geworden en kon niemand iets met me, ik heb antidepressiva gehad en raakte daar aan verslaafd. Toen kwam ik er achter dat het allemaal de verkeerde kant op ging, ik ben afgekickt en nu clean zeg maar.” Nadat ze haar verhaal had gedaan, slikte ze moeilijk en keek me niet meer aan, dat durfde ze vast niet meer na dit verhaal.
    Zwijgzaam kijk ik haar even aan, analyseerde haar en zuchtte, niet echt wetende wat ik moest doen. Hierna ging ik ook rechtop zitten en trok haar tegen me aan in een knuffel, mijn armen om haar heen. Ze was nog steeds een vriendin, volgens mij had iedereen in ons vriendengroepje wel iets. Alleen hierom ga ik haar niet verlaten, dat zou laag zijn en zo ben ik niet. “Je ouders, familie, zijn nu eenmaal heel belangrijk voor jou en iedereen. Ik snap dat je het toen niet meer kon handelen,” begon ik knikkend en wreef even als troost over haar rug, voordat ik verder ging. “Ik laat je echt niet vallen, dit verbeterd de band alleen maar, aight?” Grinnik ik zachtjes en kijk haar voorzichtig aan. “Je hebt ons, je vriendengroepje, mij!” Ik bracht mijn vingers naar haar gezicht en modelleerde haar mond in een glimlach. “SMILE!” glimlachte ik toen en liet haar toen weer los met een serieuze blik. “Nee, echt, Vienna, we don’t let you fall. Believe me.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik veeg de paar tranen die over mijn wangen lopen weg en kijk haar dankbaar aan. 'Ik vond het moeilijk om te vertellen, maar ik wil graag eerlijk zijn' zeg ik zacht. Ik knuffel haar terug en sluit mijn ogen even. Ik zou dit morgen ook aan Calvin vertellen als we gaan praten en ik hoop niet dat hij me daarom niet meer zou willen. Dat zou niet eerlijk zijn. Ik open mijn ogen weer en kijk haar aan. 'Bedankt Iv, je bent echt de meest geweldige vriendin die iemand zich kan wensen.' Ik glimlach even. 'Iedereen van onze groep is geweldig' zeg ik en kijk haar aan. Ik voel dat ik moe begin te worden en gaap even.


    ~