• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Destina de la Bourse

    "Als je het fijn vind wil ik het best horen" zegt hij dan en ik glimlach, "Dan vertel ik het." Ik ga iets rechter zitten en draai me naar hem om zodat ik zo meteen zijn reactie kan pijlen. "Vorig jaar had ik een hele lange tijd een relatie met Kevin, toch?" Ik keek hem aan en vouwde mijn handen. Ik opende mijn mond en sloot hem weer, hoe zou ik hem dit moeten vertellen? Hoe zou dat ineens moeten? Ik slikte. "Ik raakte zwanger." zei ik toen iets zachter en zuchtte. "Je weet dat ik sowieso als persoon tegen het doden van een kind ben." Ik zuchtte. "Sinds ik klein ben ben ik alleen maar verwend door mijn ouders en waren zij gewoon te druk met werk. Ik had alleen een au pair met wie ik het moest doen en ik was gelukkig erg zelfstandig ingesteld. In ieder geval. Toen mijn ouders het hoorde hebben ze me meteen gedwongen een abortus te plegen. Kevin was er ook op tegen en we hadden liever gehad dat ik het kind meteen zou afstaan dan dat ik het had vermoord. " Ik zuchtte, "Kevin en ik kregen daarom ruzie en we zijn zo uit elkaar gegaan toen hij me tegen de tafel aan smeet." Mompelde ik toen. Ik zuchtte en keek hem twijfelend aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    Ik ga overeind zitten en en luister even naar Destina haar verhaal. Af en toe frons ik even. "dat..." zeg ik even zachtjes maar besef dat ik eigenlijk helemaal niet weet wat ik moet zeggen. "Dat is heel naar voor je Destina" zeg ik zacht en ik kijk haar aan.
    "Ik vind het heel naar dat zoiets je moet overkomen" Ik denk even na. "Ik net zoals Kevin niet willen dat je het zou laten weghalen maar ik zou ook geen ruzie maken erom, en helemaal niet tegen een tafel smijten als je nog zwanger bent" Ik slaak weer een zucht. "Ik ben eerlijk Destina, ik heb geen idee wat ik moet zeggen...Maar ik denk nog steeds hetzelfde over je, misschien wel meer"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Ik raakte weer geïrriteerd, als ik dit uit haar zou moeten krijgen zou ik echt verschrikkelijk ver moeten gaan.
    Ik zuchtte en negeerde haar even. Misschien was het kinderachtig maar ik was moe, geirriteerd en ik had mijn gevoelens deels weer terug voor Zoë.
    Ik zuchtte. 'Weet je Zo, ik wil geen ruzie maar ik wil gewoon dat je eerlijk tegen me bent, we zijn namelijk geen acht meer.'

    Destina de la Bourse

    "Ik ben eerlijk Destina, ik heb geen idee wat ik moet zeggen...Maar ik denk nog steeds hetzelfde over je, misschien wel meer"
    Ik glimlachte en een hele last viel van mijn schouders af.
    "Ik ben blij dat je dit zegt. En ik wil duidelijk maken dat dit niet was zodat je medelijden kreeg, maar dat je het niet achteraf te horen kreeg. Ik ben graag eerlijk tegen je. "
    Ik liet me weer met een zucht achterover vallen en glimlach.
    Calvin was gewoon weg waar perfect.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "Ik ben blij dat je dit zegt. En ik wil duidelijk maken dat dit niet was zodat je medelijden kreeg Maar dat je het niet achteraf te horen kreeg. Ik ben graag eerlijk tegen je" Ze laat zich achterover vallen.
    "Ik vind het erg voor je, maar dat betekend niet dat ik medelijden met je heb" zeg ik. Ik grijns even. "No mercy from my mylady" zeg ik en ik kietel haar even.
    Dan ga ik weer naast haar liggen. "Jij bent de eerste aan wie ik over..." Ik zwijg even. "Over Sierra heb verteld" zeg ik zachjes


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Ik werp Michaël een geïrriteerde blik toe als hij me negeert en draai hem mijn rug toe, waardoor ik uit het raam kan kijken.
    'Weet je Zo, ik wil geen ruzie maar ik wil gewoon dat je eerlijk tegen me bent, we zijn namelijk geen acht meer,' zucht hij.
    'Denk je dat ik tegen je loog toen ik acht was?' vraag ik terwijl ik hem nog steeds niet aankijk. 'Ik wist toen nog niet eens wat liegen nou precies inhield. En ik vertél je de waarheid, het is echt niks, geloof me nu gewoon'. Ik zucht even en draai me uiteindelijk toch maar weer om. 'Waarom zou je me niet geloven?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destina de la Bourse

    "No mercy from my mylady" zegt hij dan en kietelt me even. Ik lach even en kijk hem geamuseerd aan. "En sinds wanneer ben ik je Lady?"
    "Jij bent de eerste aan wie ik over...Over Sierra heb verteld" zegt hij dan zachtjes. Ik glimlach even en leg mijn hand op die van hem waarna ik er even in knijp. "Zelfs Vienna niet?" Zo ver ik wist waren die twee zulke goede vrienden. Ik glimlach en hou zijn hand goed vast. "Ik ben blij dat je me goed genoeg vertrouwd om het te zeggen." Ik was verbaasd te horen dat hij het niemand en duidelijk ook Vienna nooit heeft verteld nog, ik voelde me deels vereerd.
    Ik ging weer liggen en sloeg de deken weer om ons heen. Ik nieste even.
    Alstublieft, laat me niet ziek worden.

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Waarom zou je me niet geloven?' vraagt ze dan en ik kijk haar aan. 'Omdat ik wéét wanneer je ergens mee zit en ik weet dat het niet zomaar iets is wat ik weer weg zou wuiven. Anders had je er niet zo'n ophef over gemaakt dat ik het niet zou mogen weten.'
    Ik kijk haar aan, 'Je hebt me vroeger altijd alles verteld, waarom dit ineens niet. Het gaat over dezelfde tijd.' mompel ik dan en pak haar hand vast.
    'Wat is er tussen jullie gebeurd Zo?' vraag ik dan zacht en bezorgd. Ik wou weten wat er was gebeurd en zou het weten ook.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "En sinds wanneer ben ik je Lady?" Ik grijns even. "Ik probeerde zo'n brit na te doen" zeg ik grinnikend. Destina legt haar hand op die van mij en knijpt er even in. Ik kijk haar even glimlachend aan. "Zelfs Vienna niet?" Ik schud mijn hoofd.
    Ik ben blij dat je me goed genoeg vertrouwd om het te zeggen." Ik glimlach even. "Tuurlijk" zeg ik dan. Destina niest even zachtjes en ik grinnik. 'Gesundheid" zeg ik met een kleine grijns. "Je moet ook niet zonder jas naar buiten gaan in Londen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy Lotus Xena
    Ze trok me van het bed af en ik lachte waardoor ik wankelde en mijn evenwicht probeerde te bewaren, maar omdat ik zo'n lachbui had, viel ik op de grond neer en Vienna barstte in lachen uit toen ze het matras weer met een plof liet vallen. Ze kroop er weer op en ging als een idioot op een liedje staan dansen. Ik stond op en liet me door haar op het bed trekken, waarna ik met haar mee begon te zingen, al was het meer neuriën, aangezien ik altijd nerveus werd als iemand me hoorde zingen. Nou ja, bijna altijd. Op zich kon ik wel redelijk goed zingen, het was niet vals of zo, maar toch.. Aangezien de muziek hard stond, waagde ik het erop en zong maar mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    Als het liedje is afgelopen laat ik me lang uit op bed vallen. 'Heb jij ooit voor ons groepje verkeerde vrienden gehad en dingen gebruikt?' Vraag ik zacht. Ik hoest even en neem een slok van mijn water. Ik kijk haar aan. Toen ik er achter kwam dat mijn ouders niet mijn echte ouders waren kreeg ik verkeerde vrienden. Ik heb een tijdje aan de antidepressiva gezeten. Ik was er verslaafd aan Niemand wist het van de vriendengroep. Het was mijn grootste geheim. Dat van mijn ouders was niet eens een geheim en dit eigenlijk wel maar mijn vrienden hadden het recht het te weten. Ik weet niet op wat voor plaatsen we allemaal nog komen. Ik was al weer 5 jaar clean maar toch. Ik slik moeilijk en kijk naar Ivy. Ik hoopte niet dat ze boos zou zijn of niet meer mijn beste vriendin wilde zijn.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 11:02 ]


    ~

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Omdat ik wéét wanneer je ergens mee zit en ik weet dat het niet zomaar iets is wat ik weer weg zou wuiven. Anders had je er niet zo'n ophef over gemaakt dat ik het niet zou mogen weten,' zegt Michaël.
    'Ik zit er niet echt mee,' zucht ik. Eigenlijk wel maar als ik dat zeg wil hij het al helemaal weten.
    'Je hebt me vroeger altijd alles verteld, waarom dit ineens niet. Het gaat over dezelfde tijd.' mompelt hij en hij pakt mijn hand vast. 'Wat is er tussen jullie gebeurd Zo?'
    'Dat was vroeger ja,' zeg ik. 'Het is tien jaar later, we zijn allebei tien jaar ouder. Is het dan zo raar dat ik niet vertel wat er is?' Ik kan mezelf wel slaan als ik merk dat ik me heb versproken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Woow mijn topic. Watheb ik gemist?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ivy Lotus Xena.
    Als het liedje afgelopen is, laat ze zich op het bed vallen en ik kijk even naar haar voordat ik het ook doe. “Heb jij ooit voor ons groepje verkeerde vrienden gehad en dingen gebruikt?” Ik zuchtte diep, nee, helemaal niet.
    Ten eerste, haat ik drugs, roken etcetera, en ten tweede, iedereen vond me raar en pestte me vanwege mijn ‘rare’ muzieksmaak. De eerste die enigszins normaal tegen me deed was Evan, de rest zag me eerst niet eens staan. Nou ja, ze praatte wel tegen me, deden aardig, maar Evan was de eerste jongen die me snapte en Zoë de eerste die me bij het vriendengroepje betrok.
    “Nee.” Was mijn wel heel korte antwoord, en toen ik dit door had, keek ik haar aan. “Waarom die vraag?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Destina de la Bourse

    "Dankjewel." zeg ik dan en zucht. "Je moet ook niet zonder jas naar buiten gaan in Londen" Ik kijk hem verontwaardigt aan ook al wist ik dat hij gelijk had. "Ik had mijn vest aan én het begon te stortregenen en te onweren toen ik al buiten was." Ik lachte en en uiteindelijk gaf ik hem toch gelijk. "Je hebt gelijk." mompelde ik toen en ging wat dieper onder de dekens liggen. "Hopelijk wordt ik niet ziek." mompelde ik toen en nieste nog een keer. Ik gromde. "Laten we hopen dat dat door mijn stof allergie komt."


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Ik kijk haar aan. 'Je zegt het zelf Zoë, je kan niet eens normaal meer liegen.'
    Ik keek recht in haar ogen. 'Wat is er zo erg dat je het me niet wilt vertellen.'
    Ik keek van het plafond naar haar en ik snapte het niet, ik snapte niet waarom ze zo moeilijk deed. Ik heb haar alles gezegd wat er tot nu toe is gebeurd, ze wou het weten maar zij kan me niet eens iets waar ik naar vraag vertellen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    Ik trek Destina dichter naar me toe. "Het komt gewoon door je stof allergie" zeg ik met een lichte grijns voor ik mijn hoofd weer op mijn kussen leg. "laten we het daar maar op houden niet?"
    Ik kijk even naar het plafond. Ik vraag me af en toe nog wel af wat Sierra nu doet. Zou ze naar me kijken? als ze naar me kijkt zou ze me dan uitlachen? waarschijnlijk wel. Ze lachte me altijd uit, om alles. Was een van haar grootste hobby's. weet nog steeds niet waarom...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]