• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 13:14 ]

    [Ghehe, wat zijn we allemaal lekker Off-topic >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( Oke, Des en Art komen eraan )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Okei. Ik heb weer even wat gelezen enzo. Kan Amparo aka Artemis op Steefie reageren? (: )

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:51 ]

    ( Daniel kinkt echt leuk!! En ik heb ook uren van 70 minuten... Ik vind dat echt chill! Je hebt meestal maar vier paar boeken in je tas:) maar ik heb het nu echt de laatste tijd super druk met school enzo dus ik dacht/denk erover om jonah dood te laten gaan... Graag suggesties over of iedereen dat oke vind en wie jonah dan wil uitschakelen!!)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Nee, zoveel tijd kosten we niet! Laat hem gewoon nog eventjes leven?]
    [Dit is eigenlijk gewoon het roddelhoekje van ons groepje geworden...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ( oke, prima dan blijft jonah leven...)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Lida schreef:
    Jonathan walker || district 11
    ' freya, wat was dat?' vraag ik mompelend als ik een kanonschot hoor. Als ik om me heen kijk zie ik dat sommige mensen heel appart reageren op alleen maar een geluid.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Dat wwas de tribuut van district 13,' zuchtte ik pijnlijk. Dit was actie, door deze actie hadden we meer tijd voor een nieuwe ramp, gingen we serieus zo ten onder gaan, stuk na stuk? Waarschijnlijk wel, of er moest een groot gevecht ontstaan, maar door de wapenstilstand leek dat niet erg waarschijnlijk. Wat is er nu leuker dan ze stuk voor stuk zien vallen tijdens rampen? Kuch.

    Risus schreef:
    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Wacht, je moet hem laten gaan, maar laat me eerst die enkel verbinden, okay" Ik heb geen idee waarom ze tegen Noëmi zegt dat ze mij moet laten gaan, maar dat maakt me nu niet uit. Ik heb geen tijd om erover na te denken. Misschien is Destiny wel de volgende waar straks het schot voor zal klinken. Ondanks dat ik nu zo snel mogelijk wil kijken hoe het met haar gaat, weet ik dat mijn enkel zo echt niet beter word, dus laat ik hem verbinden, zoals Freya voorstelde. "Wees voorzichtig, het steunt, maar het is niet genezen." Ik knik even, als teken dat ik het begrijp, werp nog een blik op Noëmi en draai me dan om met mijn rugzak veilig op mijn rug. Op een haalbaar tempo werk ik mezelf, met wat steun aan mijn wandelstok, steeds verder weg van de groep. "Destiny?!" Roep ik luid, terwijl ik doorloop. Als ik geen antwoord krijg, probeer ik het nog eens.


    Ik zuchtte, Luca, hij was niet in orde sinds Lisa's dood. Ik was de enige die haar ook gekend had, afgezien van zijn 'goede vriend' Jonah, eigenlijk zou ik met hem moeten praten, maar ik had geen idee hoe...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Artemis Sapphire Stone || District 7

    Ik zag even een dankbare blik in zijn ogen. Zijn donkere ogen, de ogen waar je weinig van af las maar als je iets las was gaf het je een goed gevoel.
    Wacht. Was dit nou serieus iets wat ík dacht? Ik schudde mijn hoofd meteen en die gedachte erbij. Allemaal uit mijn hoofd. Ik zuchtte en liep met hem de berg op. Ik beet op mijn lip en liep moeilijk door het water heen, het was gestopt met stormen maar het water lag nog steeds tot onder mijn borsten.
    'Steef.' mompelde ik onbewust en ik had gewild dat ik het weer terug kon nemen. Ik klonk angstig en snakte naar hulp. Mijn angst voor water nam met ieder moment toe en ik slikte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (De reddende engel komt eraan!)

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguéz || District 1

    'Het komt goed. Beloofd.' hoorde ik Rowan zeggen, meerdere geruststellende woorden kwamen langs en ik werd rustig terwijl ik mijn ogen sloot. Luca depte de laatste bladeren op mijn wond en ik zuchtte opgelucht. 'Dankje.' zei ik en keek naar de wond. Het groene spul was bedekt met paars spul en het zag er niet uit. 'Het moet opnieuw verbonden worden.' zuchtte ik en ik ging rechtop tegen Rowan aanzitten. Ik keek Esmee aan, dat domme wicht bleef maar zitten maar toch moest ik haar bedanken. Ik liet een glimlach zien die als bedankje moest voorstellen en keek naar Luca. Ik kneep even in zijn hand. 'Je hebt mijn leven gered.' Ik stond voor altijd en eeuwig bij hem in het krijt, het zou moeilijk worden dat ooit nog los te laten. 'Waarom doe je dit toch.' mompelde ik en liet zijn hand los.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Ghehe )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Artemis loopt voor me uit, door het water heen. Plotseling schiet me te binnen dat Artemis doodsbang voor water is. En wat er in mijn hoofd al rondging, klopt weer eens. Artemis draait zich naar me om. Op haar gezicht is pure angst te lezen.
    "Steef," mompelt ze.
    "Ja?" antwoord ik vragend, maar eerlijk gezegd weet ik waar ze heen wilt.
    Ik loop een stukje naar haar toe pak haar haar hand voorzichtig, onder water, vast. "Je mag wel op mijn rug, als je wilt," zeg ik tegen haar. "Of zal ik je dragen zoals ze in een film dat altijd doen?" voeg ik er met een grijns aan toe.
    Ik weet niet waar ik mee bezig ben, maar partnerschap in een spel waarin je eigenlijk de rest moet uitschakelen kan toch geen kwaad?

    ( Ach, wat is steef toch een gentleman. )

    Artemis Saphire Stone. || District 7

    "Ja?" antwoordt hij vragend en ik bijt op mijn lip. Als ik een stel vingers die van mij voel omringen kijk ik hem een beetje dankbaar aan. Ik knijp erin. "Je mag wel op mijn rug, als je wilt, Of zal ik je dragen zoals ze in een film dat altijd doen?" vraagt hij dan met een grijns en ik liet een lachje ontsnappen.
    We stonden stil en ik keek hem aan. Ik vond het zo vaag om ja te zeggen en op zijn rug te springen of zo.
    Toen kregen we ineens een golf over ons heen en ik klampte me meteen aan hem vast toen we even onderwater waren. Bang om hem kwijt te raken en net zo als Jens te eindigen.
    Toen de golf over ons heen was keek ik hem angstig aan. 'Ja.' kwam er snel uit mijn mond en ik hoestte al het water uit mijn longen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Steef || 2.

    Artemis kijkt me aan. Haar blik is bedenkelijk.
    Op dit soort momenten lijkt het me wel handig om iemand's gedachten te kunnen lezen. Zoals je altijd op tv ziet. En dan niet om haar geheimen te achterhalen en haar privacy te schenden, maar gewoon om te weten wat ze denkt. Misschien kan ik haar dan helpen, want het lijkt wel alsof haar iets dwars zit..
    Plotseling blaast de wind in zee en krijgen wij een golf over ons heen.
    Ik voel hoe Artemis zich aan me vastklampt. Ik leg een arm om haar schouders en hou haar vast tot de golf verdwenen is.
    Wanneer Artemis vervolgens begint te hoesten, klop ik zachtjes op haar rug. Daarna draai ik mijn rug naar haar toe, buk zo ver mogelijk en help Artemis mijn rug op. Dat noem je nog eens letterlijk; 'Je kan m'n rug op,'
    "Zit je goed zo?" vraag ik aan haar voordat ik ga me door het water heen ga worstelen.

    Artemis Sapphire Stone || District 7

    Ik voel hoe hij zijn arm stevig om me heen slaat en even voel ik een golf van veiligheid in me opkomen. Vervolgens helpt hij me zijn rug op. "Zit je goed zo?" vraagt hij en ik knik. "Dankjewel." zeg ik nog zachtjes en sla mijn arm om zijn nek. "Weet je dit zeker?" mompel ik dan zachtjes.
    Ik zuchtte en kon mezelf wel voor m'n kop slaan. Ik leek zwak, had vage gedachte die opkwamen en ik had een samenzwering met Steef.
    De jongen die ik op dit moment het verst bij me uit de buurt wou hebben, maar op een één of andere manier ook het dichts bij me.
    Ik kuchte nog even, ik zou nu vast geen 61 kilo meer wegen, ik was hier zeker wel 7 kilo afgevallen, daar had hij geluk mee. Ik beet op mijn lip en zuchtte. "Echt zeker?"


    The duty of youth, is to challenge corruption.