• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 13:14 ]

    Artemis Sapphire Stone || District 7

    "Het gaat beter dan net, maar warm is anders," zegt hij eerlijk. "Als we straks onze buiken vol hebben, wat gaan we dan doen? Slapen neem ik aan, maar-" Hij pauzeert even. "Gaan we dan op zoek naar de andere tributen?" Hij kijkt naar het vuur en ik zoek even een zin. "Slapen ja, maar ehm.." begin ik dan en kijk ook even naar het vuur. Ik voel weer aan het stuk vlees en het is al een heel stuk krokanter. Ik glimlach even en neem een hap. "Jij kent de tributen, dus zeg maar?" Ik bijt even op mijn lip.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Waarom zijn wij zo... Moeilijk.' Glimlachend schudde ik alleen mijn hoofd even in haar nek, tot ik weer tot de realiteit kwam door een por. Snel stond ik weer recht en keek om me heen. Ohja Esmee.
    'Nou dit is dus Esmee. Destiny, Esmee. Esmee, Destiny.' Zo nu had ik ze voorgesteld. Oeh dit werd echt pijnlijk.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Frederick Smith, district 12

    'Ik ga eens kijken of de regen niet al het eten weggespoeld heeft,' zuchtte ik, ik moest nog levende planten zoeken...


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik knikte. Zuchtend. 'Ik ga met je mee,' zei ik en ik kwam moeizaam overeind. Die stomme klote storm bracht me even uit balans, maar ik wist mijn evenwicht nog net te bewaren.


    Y0L0 schreef:
    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Waarom zijn wij zo... Moeilijk.' Glimlachend schudde ik alleen mijn hoofd even in haar nek, tot ik weer tot de realiteit kwam door een por. Snel stond ik weer recht en keek om me heen. Ohja Esmee.
    'Nou dit is dus Esmee. Destiny, Esmee. Esmee, Destiny.' Zo nu had ik ze voorgesteld. Oeh dit werd echt pijnlijk.


    Esmee McCane || Distrit 4

    Met een gezicht dat ik moeizaam in de plooi hield, greep ik haar hand en schudde het. De woorden 'aangenaam' kwamen maar niet over mijn lippen heen, dus hield ik het maar bij een vrij afstandelijke 'hoi'.



    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    (Musten.. XD! Ik ben een hoed, oké? Je kleineert me. (Ook al is het niet voor mij bedoelt..)


    [whahaha x'D sorry, hoed(a)]

    [Oh, en guys? Heb ik nog iets belangrijks gemist? Ik merk geloof ik dat jullie vakanties zo goed als voorbij zijn, maar ik zit er nog middenin ;D yaaay!]

    [Yeey, nog 2 dagen voor school, ik ben zo blij! NOT!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Eerst was ik wel blij om weer naar school te gaan, maar nu ik eenmaal weet bij wie ik in de klas kom D;]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguéz. || District 1

    Het stelde ons voor en ik schudde even mijn hoofd. 'Ik weet wie het is. Dus je hoeft me ook niet voor te stellen. ' Ik zei het gewoon rustig en op een normale toon.
    Ik verbaasde me toen ze me ineens vastpakte en mijn hand schudde. 'Hoi. ' kwam uit dat mondje en ik knikte.
    Ze klonk afstandelijk, evenals mijn simpele knik. Ik keek naar Rowan. 'Ik ken mijn tegenspelers, vijanden en vrienden. '
    Ze had me aan de verkeerde arm vastgepakt en ik had mijn gezicht mooi in de plooi gehouden, want eigenlijk kon ik wel schreeuwen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Slapen ja, maar ehm.." begint Artemis. "Jij kent de tributen, dus zeg maar?" vraagt ze, nadat ze even aan het vlees heeft gevoeld.
    "Ik ken ze en ze kennen mij, maar volgens mij ben ik niet hun favoriete mede tribuut," zeg ik zacht. "Ik ben nou niet bepaald aardig tegen ze geweest," vervolg ik.
    Wanneer ik aan het vlees voel, trek ik snel mijn hand weg, aangezien het nogal heet is. Ik pak een stukje boomschors, leg dat op de grond, leg daar het konijn op en snij het met een bot stokje open.
    "Volgens mij is het wel gaar," zeg ik om vervolgens een stukje op de eten. Direct eet ik met mijn mond open. "H-het is in ieder geval heet,"

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik probeerde zo serieus mogelijk te blijven kijken. Eigenlijk was het ook belachelijk geweest om ze aan elkaar te voorstellen. We stonden hier godverdomme in de Arena, dan ging je niet elkaars handen schudden. Daarom knikte ik alleen maar even. Er was echter een probleem, hoe gingen we dit doen. Het zou raar zijn om nu weg te lopen met Destiny en Esmee achter te laten. Haar aanvallen was ook geen optie. Met z'n drieën verder zou vast ook niet goed gaan. En ik wist niet eens eigenlijk of Destiny met me weg wilde, want we hadden het wel een soort van goed gemaakt, maar ze kon altijd hebben bedacht dat ze alleen verder wilde. Ik boog me naar haar toe.
    'Samen het bos invluchtten?'

    [Sorry voor de godverdomme (die ik misschien wel vaker heb gebruikt), sorry als ik er iemand mee kwets]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Fred en Noëmi gaan voedsel zoeken, en ik open mijn tas. Een lege vulfles, twee vuurstenen, gedroogd Maïs, en mijn voedselpakket; 2 kleine broden, 5 rundrepen, 10 rozijnen, 5 crackers, 1 losse watervulfles plus water en een 1 losse vulfles. 25 Pijlen. "Fred, Noëmi?" roep ik ze achterna. Ik sta op en ren naar ze toe. "Ik heb ook nog wat voedsel zeg ik," en ik leg mijn hand om mijn rommelige maag. Met de andere hou ik de tas omhoog. "Ik heb nog bijna niks gebruikt, dus nu is het vast niet erg als we iets opeten," zeg ik met een halve grijns. "Zuinigheid siert, maar een rommelige maag niet," zeg ik grinnikend.


    Tijd voor koffie.

    Frederick Smith, district 12

    'Ik heb ook nog een rugzak, maar als we de kans hebben om het zelf te zoeken, spaar ik dat liever.' Ik liep een klein rondje, hier was er nog wel iets van beplanting over.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Ghehe, waar kan mn Luukje naartoe ?]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:49 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Dit is een foto van Daniel <3
    Klik!
    In het echt issie 1000 keer knapper ;D en dan is zn haar 1 a 2 centimeter langer, lol. Oh, and I consider myself officially in love <3
    En nu zal ik ff een post schrijven!]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 18:45 ]

    Esmee McCane || District 4

    'Ik weet wie het is dus je hoeft me ook niet voor te stellen.'
    Opnieuw hield ik mijn gezicht zorgvuldig in de plooi maar met trillende neusvleugels staarde ik haar strak aan.
    'Samen het bos invluchtten?' vroeg hij plotseling en ik wierp hem een verbaasde blik.


    [trouwens, we zitten nog steeds in de bergen, daar is niet veel bos hihi]


    Noëmi Crowe || District 12

    'Zuinigheid siert, maar een rommelige maag niet,' grinnikte Alex en ik lachte gemoedelijk mee.
    Nog steeds was de pijn in mijn arm niet verdwenen, maar het was iets waar makkelijk mee te leven was. Ik was pijn gewend. Het feit dat Destiny Matt had vermoord, deed me echter verschrikkelijk veel pijn en riep continu wraakgevoelens bij me op die ik moeizaam moest onderdrukken. Daar kwam ook nog eens bij dat ik telkens dacht aan het meisje dat ik met mijn handen vermoord had.
    Ik slikte even, zuchtte gecontroleerd en rechtte mijn rug. Ik hoorde Fred iets zeggen, maar verstond het niet.
    'Wat zei je, Fred?' vroeg ik en ik keek hem aan.


    [stuur Luucje naar ons <3]

    [Oooh, you're a lucky girl and he's a lucky guy! He's gonna be a very populair topic here!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    [Oooh, you're a lucky girl and he's a lucky guy! He's gonna be a very populair topic here!]


    [aaaawwwh thanks ;D <3 echt, hij is zooo lief en sociaal en sportief en knap en daar komt nog eens bij dat zijn lijf echt.. WOW is. Hij kan niet heel erg goed flirten ofzo (al issie wel heel complimenteus), maar dat is ook wel weer schattig hihi <3 vannacht ging ik na een feestje stappen en kwam hij als verrassing naar me toe ;D <3 my love!]