• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 13:14 ]

    ( True. En ik noem het even een het moet weten dat saartje en ik erg nieuwsgierig zijn :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Nu is er nog een nieuwsgierige bij; Ikkuh! ;d)

    [haha:D hij is awesome ;D het is een hij, lol x'D hij heet Daniel, is 21, is echt SUPER knap en VET mooi gespierd, hij woont in een ander dorp maar heeft een rijbewijs dus dat is awesome, hij doet fysiotherapie op het HBO, hij is echt super lief en slim en hij praat veel (soms téveel muwhaha). En hij heeft de afgelopen dagen steeds bij me geslapen(a)]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 11:32 ]

    ( Oeehh. Klinkt super Jess! Ben echt blij voor je! Eindelijk eens iets leuks beleefd in dit topic Ghehe !)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 11:35 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    Artemis Sapphire Stone || District 7

    Ik hoor hem zijn tranen wegslikken en bijt op mijn lip. Ik was hier altijd zo slecht in, maar had toch het gevoel dat ik er goed aan deed.
    Ik liep naar ze toe en mijn hand pakte die van Jens.
    'Het komt goed, het is beter dan dat hij is vermoord.' zeg ik dan zachtjes.
    Ik proef langzaam de ijzere smaak van bloed op mijn lippen en kijk Steef aan. Als ik zijn dode lichaam zie gaat er ook een traan langs mijn wang. Ik keek naar Steef die het véél moeilijker zou hebben. Hij kende Jens beter.


    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Het komt goed, het is beter dan dat hij is vermoord," zegt Artemis zachtjes.
    Ik weet dat ze het goed bedoelt, maar zelfs deze woorden klinken nu vreselijk. Het is niet beter dan dat hij vermoord zou zijn, het is vreselijk dat hij dood is!
    Ik zucht, werp een laatste blik op Jens en wendt dan mijn hoofd af. Ik kan het niet. Ik kan niet langer naar hem kijken. Dat doet me teveel pijn.
    "Gelukkig is het gestopt met regenen," mompel ik zacht. Mijn stem klinkt gebroken..

    (Gosh.. Ik heb medelijden met Steefie.)

    Jessiiicaa schreef:
    [haha:D hij is awesome ;D het is een hij, lol x'D hij heet Daniel, is 21, is echt SUPER knap en VET mooi gespierd, hij woont in een ander dorp maar heeft een rijbewijs dus dat is awesome, hij doet fysiotherapie op het HBO, hij is echt super lief en slim en hij praat veel (soms téveel muwhaha). En hij heeft de afgelopen dagen steeds bij me geslapen(a)]


    (Omgosh! Hij klinkt echt super a. Natuurlijk ben ik ook super blij voor je! (: )

    ( Ja en Artemis kan niet veel doen XD. ik krijg neiging om Matthew tot leven te wekken. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ghehe, nu wil ik em zien >.< Echt topp meid !! Ligt vast lekker, tegen 'n gespierd lichaam aan slapen, ghehe]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Ghehe, nu wil ik em zien >.< Echt topp meid !! Ligt vast lekker, tegen 'n gespierd lichaam aan slapen, ghehe]


    [gosh, je wil niet weten hóé fijn! En aangezien we elke nacht naakt in slaap zijn gevallen is het nog fijner ^^ (mag ik dat zeggen?(zip)

    En aawh thaanks! <3 we hebben ook vet veel gemeen, dus dat is ook nice!]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 11:38 ]

    [Oew, >.< Sexy hoowr ^^]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sirens schreef:
    ( Ja en Artemis kan niet veel doen XD. ik krijg neiging om Matthew tot leven te wekken. )


    [muwhahaha that would be quite awesome :P]



    Risus schreef:
    [Oew, >.< Sexy hoowr ^^]


    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 11:41 ]

    ( Ghehe kan dat ? :3 )

    Hahah awkward. Your dad!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 11:43 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [muwhahaha that would be quite awesome :P]


    [NEIN. Geen goed idee, guys. Luca mag niet forever alone zijn >.< Ook al heeft hij eigenlijk nog met Freya ;pp en weet Luca zelf nog niet eens dat hij iets voor No voelt xd.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    (...)

    [NEIN. Geen goed idee, guys. Luca mag niet forever alone zijn >.< Ook al heeft hij eigenlijk nog met Freya ;pp en weet Luca zelf nog niet eens dat hij iets voor No voelt xd.]


    [whahaha het kan ook niet! ;P zo steekt deze wereld niet in elkaar, dat past er niet bij. En dat zou het voor No nog ingewikkelder maken aangeien zij ook iets voor Luca voelt én ze ooit een fling had voor Matt!]

    (Ahahahah ah. Komt Joshie ook weer :3 ik heb moeten janken toen hij dood ging. :X. Ik voelde echt met Des mee :()


    The duty of youth, is to challenge corruption.