• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 13:14 ]

    [Ik zal de volgende week een stuk minder online zijn omdat ik in Frankrijk zal zitten, wifi alleen aan de receptie...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Kun je haar wond schoonmaken, Rowan?' Zwijgend knikte ik alleen maar en zakte door mijn knieën, naast het meisje, als het aan mij lag, míjn meisje. Ik liet mijn hand in het water zakken en veegde eerst over haar hoofd heen om haar wat te laten afkoelen, want ze was warm en koortsig. Daarna boog ik me over Destiny's schouder. Eigenlijk durfde ik niet, bang om haar pijn te doen. Daarom keek ik eerst maar naar Esmee op.
    'En daarna?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Sirens schreef:
    Artemis Sapphire Stone || District 7

    Steef snelt naar Jens toe en alles wat ik zeg gaat langs hem heen. Ik help hem even met zoeken als hij hem heeft gevonden sta ik tot mijn middel in het water en heb mijn hand op Steefs schouder laten rusten.
    Als ik Jens dode lichaam zie gaat er een steef van pijn door mijn hart en ik kijk naar Steef die het vast een stuk moeilijker heeft.
    "We moeten wachten op de hovercraft, totdat ze 'm op komen halen," mompelt hij. Ik slik. "Laten we hem op die stel met stenen leggen. We blijven bij hem tot hij is opgehaald." stel ik hem dan gerust. Ik geef even een bemoedigend kneepje in zijn schouder. Ik bijt op mijn lip, ik had hem gemakkelijk nu ook kunnen dode, dan was ik van ze af, maar dat kon ik niet. Op een één of andere manier kon ik Steef niet doden. Ik slikte en keek naar beide jongens.
    Ik zou dat nooit kunnen.


    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Laten we hem op die stel met stenen leggen. We blijven bij hem tot hij is opgehaald," probeert Artemis me gerust te stellen. Helaas heeft dat nu totaal geen zin.
    Artemis geeft me een klein kneepje in mijn schouder.
    Ik slik mijn tranen weg, til Jens iets hoger op en worstel me door het water heen, richting de stenen. Wanneer ik perongeluk zijn arm aanraak, merk ik dat die al koud begin te worden.
    Er trekt een rilling over mijn ruggengraat en ik leg hem voorzichtig op de stenen neer. Godverdomme.

    Cresseyde schreef:
    Frederick Smith, district 12

    District 13, Alex. Ik ging naast haar zitten en sloeg mijn armen voorzichtig om haar heen. 'Kende je hem goed?' vroeg ik zachtjes.


    {Oke, veel succes op vakantie! :)}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Kendje hem goed?" zei Fred terwijl hij zijn arm om me heen slaat. Ik voel me zo'n verschrikkelijke zeikerd terwijl ik langzaam mijn hoofd schud. "Het was gewoon.. Zeg maar... Mijn districtgenoot... Ik bedoel, het had me leuk geleken hem te leren kennen, dat wou ik graag, maar ik rende het bos in en ik weet niet waar hij was, ik heb er ook niet veel aan gedacht maar... het is gewoon..." Zeikerd, galmt er door mijn hoofd. Ik heb niet het recht om nu verdrietig te zijn vanwege iemand die ik niet ken. Ik wrijf met mijn handen over mijn gezicht. "Laat maar. Het spijt me, ik ben lastig. Vergeet het," zeg ik daarna.


    Tijd voor koffie.

    Frederick Smith, district 13

    'Nee, ik zou praktisch doodgaan moest ik No knijtraken... Slaap wat, je bent moe en de schok is zwaar...' Ik wreef wat onwennig over haar schouder.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Artemis Sapphire Stone || District 7

    Ik hoor hem zijn tranen wegslikken en bijt op mijn lip. Ik was hier altijd zo slecht in, maar had toch het gevoel dat ik er goed aan deed.
    Ik liep naar ze toe en mijn hand pakte die van Jens.
    'Het komt goed, het is beter dan dat hij is vermoord.' zeg ik dan zachtjes.
    Ik proef langzaam de ijzere smaak van bloed op mijn lippen en kijk Steef aan. Als ik zijn dode lichaam zie gaat er ook een traan langs mijn wang. Ik keek naar Steef die het véél moeilijker zou hebben. Hij kende Jens beter.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan walker || district 11
    ' freya, wat was dat?' vraag ik mompelend als ik een kanonschot hoor. Als ik om me heen kijk zie ik dat sommige mensen heel appart reageren op alleen maar een geluid.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [ik vroeg dus... wat is er allemaal gebeurd?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    ( Nou, Noëmi en Destiny hadden een wapenstilstand tot Noëmi erachter kwam dat Destiny, Noëmi's secret love Matthew had vermoord. (Twee van mijn personages ) Toen schoten ze elkaar met Destiny's vergiftigde pijlen, de zelfde reden hoe Matthew stierf.
    Noëmi kreeg hulp van Freya en de boel en Luca heeft bladeren bewaard voor Des, hij wil haar nu gaan zoeken, maar iedereen houdt hem iedere keer tegen.
    Destiny viel bewusteloos door de wond en toen vond Rowan haar, terwijl ze daarvoor ruzie hadden gehad en het eigenlijk over was tussen die twee, Rowan dacht dat hij alweer over Des heen was en wou gaan flikflooien met Esmee, tot Rowan Destiny hoorde gillen en meteen op haar afging.
    Het stormt nog steeds en Artemis ( Timbers district genoot ) heeft Steef en Jens geholpen. Artemis verdronk bijna, maar Steef kon haar nog net redden. Toen liepen ze door en is Jens van de bomen af gepleurd en nu is hij dood. Artemis en Steef wachten op de hovercraft. ( Artemis krijgt stiekem gevoelens voor Steef. ) Verder heb je nog Fred en Alex waar er wat tussen speelt en dan heb je Noëmi's die nog niet helemaal over Matthew heen is, maar Luca iets meer dan vrienden vindt. GELOOF IK. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Nu ben ik trots op mijn samenvatting. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Homieeeeee. <3']


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sirens schreef:
    ( Nou, Noëmi en Destiny hadden een wapenstilstand tot Noëmi erachter kwam dat Destiny, Noëmi's secret love Matthew had vermoord. (Twee van mijn personages ) Toen schoten ze elkaar met Destiny's vergiftigde pijlen, de zelfde reden hoe Matthew stierf.
    Noëmi kreeg hulp van Freya en de boel en Luca heeft bladeren bewaard voor Des, hij wil haar nu gaan zoeken, maar iedereen houdt hem iedere keer tegen.
    Destiny viel bewusteloos door de wond en toen vond Rowan haar, terwijl ze daarvoor ruzie hadden gehad en het eigenlijk over was tussen die twee, Rowan dacht dat hij alweer over Des heen was en wou gaan flikflooien met Esmee, tot Rowan Destiny hoorde gillen en meteen op haar afging.
    Het stormt nog steeds en Artemis ( Timbers district genoot ) heeft Steef en Jens geholpen. Artemis verdronk bijna, maar Steef kon haar nog net redden. Toen liepen ze door en is Jens van de bomen af gepleurd en nu is hij dood. Artemis en Steef wachten op de hovercraft. ( Artemis krijgt stiekem gevoelens voor Steef. ) Verder heb je nog Fred en Alex waar er wat tussen speelt en dan heb je Noëmi's die nog niet helemaal over Matthew heen is, maar Luca iets meer dan vrienden vindt. GELOOF IK. )


    [Jeah buddy. Luca komt wel twee keer voorbij ^^ En wees maar lekker trots op je post hoor, aapie ;pp]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hahaha als ik Luca Steef en Rowan te vaak erin voor liet komen leek het een beetje te stalkerig.


    cause i have a secret love. Three.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [;00. You can't have a secret love. It's just not fair..
    But, I don't mind ^^ 'Cause you are one of my beautiful monkey's ^^]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Wacht, je moet hem laten gaan, maar laat me eerst die enkel verbinden, okay" Ik heb geen idee waarom ze tegen Noëmi zegt dat ze mij moet laten gaan, maar dat maakt me nu niet uit. Ik heb geen tijd om erover na te denken. Misschien is Destiny wel de volgende waar straks het schot voor zal klinken. Ondanks dat ik nu zo snel mogelijk wil kijken hoe het met haar gaat, weet ik dat mijn enkel zo echt niet beter word, dus laat ik hem verbinden, zoals Freya voorstelde. "Wees voorzichtig, het steunt, maar het is niet genezen." Ik knik even, als teken dat ik het begrijp, werp nog een blik op Noëmi en draai me dan om met mijn rugzak veilig op mijn rug. Op een haalbaar tempo werk ik mezelf, met wat steun aan mijn wandelstok, steeds verder weg van de groep. "Destiny?!" Roep ik luid, terwijl ik doorloop. Als ik geen antwoord krijg, probeer ik het nog eens.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'