• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ /

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

[ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Aileen Megan Snape

"Draco Malfoy we weten allebei dat dat niet zo is en je gedrag maakt met alleen nog maar duidelijker" zeg ik en blijf in de deuropening staan. "Ook weten we dat ik net zo lang blijf vragen tot je het toegeeft en het dan ook niet doorvertel aangezien ik wel meer dingen over je weet die verder niemand weet"

Pansy Parkinson

Ik stond nu tegenover Astoria, ze leek echt medelijden te hebben "Je weet hoe de Malfoys zijn" sussend wreef ik met mijn hand over haar rug, van binnen vierde ik een feestje. "Gefeliciteerd, je bent zijn twintigste slachtoffer" het leek vanzelf te gaan, het enige waar ik voor moest zorgen was dat ze me vertrouwde.

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

Fred Weasley

Ik kijk haar aan en zie gewoon dat er iets niet klopt.
    "Ik wil even wat bespreken over de winkel, maar dat bespreek ik liever even alleen met je dus als je even mee wilt lopen maar de leerlingkamer" zeg ik.

Draco Malfoy

"Draco Malfoy we weten allebei dat dat niet zo is en je gedrag maakt met alleen nog maar duidelijker" Ik pakte haar bij de hand en trok haar naar binnen zodat niemand ons kon zien, ik keek geïrriteerd naar Aileen waarna ik me ondraaide om mezelf een houding te geven en deed daarom net of ik zocht, maar Aileen ging verder "Ook weten we dat ik net zo lang blijf vragen tot je het toegeeft en het dan ook niet doorvertel aangezien ik wel meer dingen over je weet die verder niemand weet" een schamper lachje verliet mijn mond en draaide me weer om "O ja?! heb je voorbeelden?"

Ginny

Ik keek hem nog verbaaster aan. De winkel? Als ze maar niet van mij gingen verwachten dat ik iedereen ging dwingen om naar hun winkel toe te gaan! Toen bedacht ik dat het ook een smoes kon zijn. Gewoon, om mij alsnog te kunnen overhoren. Eigenlijk wou ik wel weg bij Madison en George. Ik knikte. 'George, ik geef de zalf zo wel aan Fred.' ik liep trillend met Fred mee. Hopend dat ik niet van achter werd vervloekt door Madison.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Aileen Megan Snape

Eem gemene grijns speelt rond mijn lippen en knik. "Dat heb ik zeker ja, maar laat me dat maar niet zeggen want dan krijg je zulke situaties als dat andere uit de afdeling kregen toen ze er naar vroegen" zeg ik. "Maar zie maar wat je doet met die kast, want als je zo blijft doen mag je het lekker zelf oplossen en zeg ik niets meer" voeg ik eraan toe. "Ruzie zit ik dus echt niet op te wachten en weet dat we elkaar langer kennen dan vandaag"

Draco Malfoy

"Dat heb ik zeker ja, maar laat me dat maar niet zeggen want dan krijg je zulke situaties als dat andere uit de afdeling kregen toen ze er naar vroegen" ik draai me alweer om en kijk haar niet begrijpend aan "Maar zie maar wat je doet met die kast, want als je zo blijft doen mag je het lekker zelf oplossen en zeg ik niets meer" "Ruzie zit ik dus echt niet op te wachten en weet dat we elkaar langer kennen dan vandaag" ik zucht "sorry!" "nou goed" mompel ik er zachtjes achteraan, maar dan wordt ik nieuwschierig "wacht, wat bedoel je met die situaties?"

Astoria Ivaine Greengrass

Astoria knikte schamper. "Ja." was het enige wat haar mond verliet voordat de tranen over haar wangen begonnen te lopen. Astoria draaide zich echter weer om en begon terug te benen. Op zulk soort momenten was ze altijd het liefst alleen, zonder iemand, alleen met haar gedachten en verdriet. Astoria vouwde haar armen in elkaar, terwijl haar blik op de stenen vloer onder haar gericht stond, en ze zich terug naar haar slaapkamer begaf. Haar hand vouwde zich om de klink waarna ze deze dicht deed, en neer plofte op bed, samen met een stuk perkament en een veer.
    Draco,,
    Ik dacht al dat het te mooi was om waar te zijn. Jij en ik. Maar blijkbaar, was dit echter niets meer en minder dan een hopeloze droom.
    Want wat ik voor jou voelde, voelde jij duidelijk niet voor mij.
    En, ga je gang zoals je schreef dat je me nooit meer wou zien. Dan krijg je me ook nooit meer te zien.
    Astoria.

Astoria rolde het stukje perkament op, terwijl het hier en daar wat nat was van haar tranen, waarna ze het terug bond om de uil en deze vervolgens het raam uit liet.

The expert in anything, was once a beginner.

Aileen Megan Snape

"Perfect en probeer er een beetje bij te blijven" zeg ik en kijk de kamer door terwijl ik begin met vertellen.
    "Zoals ik altijd al zeg kunnen mensen over mij een hoop zeggen, maar over mijn vrienden zeggen ze geen woord" zeg ik en mijn gemene grijns veranderd in een onschuldige glimlach. "En aangezien sommige niet luisteren komt het soms wel eens van pas om een paar spreuken te gebruiken"

(ik ga even eten. Ik antwoord zo wel als er gereageerd is op Ginny)

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Pansy Parkinson

"Ja..." was het enige wat ze uit haar mond kreeg, de tranen stroomde als riviertjes over haar wangen. Niet veel later liep ze weg richting de leerlingenkamer, ik keek toe hoe ze de kamer in verdween en begon vals te glimlachen "Pansy wat ben je toch weer goed" mompelde ik in mezelf, ik rechte mijn rug en liep weer verder.

Draco Malfoy

"Perfect en probeer er een beetje bij te blijven" ik snoof verontwaardigd terwijl we allebij begonnen met zoeken, ondertussen begon Aileen te vertellen "Zoals ik altijd al zeg kunnen mensen over mij een hoop zeggen, maar over mijn vrienden zeggen ze geen woord" zeg ik en mijn gemene grijns veranderd in een onschuldige glimlach. "En aangezien sommige niet luisteren komt het soms wel eens van pas om een paar spreuken te gebruiken" ik haal mijn wenkbrauwen allebij op maar dat kan ze niet zien "dus als ik het goed begrijp heb je die leerlingen vervloekt? waar vroegen ze dan naar?" dit was een hele andere kant van Aileen

Astoria Ivaine Greengrass

Met een levelozen blik staarde Astoria naar Draco's uil die zich een weg naar buiten vloog, tot enkel een klein bruin stipje in de horizon nog te zien was, en hij na enkele seconden verdwenen was. Met haar vingertoppen gleed Astoria over haar wangen waarna ze deze droogden en de bruine plukken die aan haar wangen hadden gekleefd uit haar gezicht wreef. Ze slikte de brok die was ontstaan in haar keel weg, en nestelde zich in haar dekens om vervolgens in huilen uit te barsten.

The expert in anything, was once a beginner.

Aileen Megan Snape

"Nee niet vervloekt, maar als ze zo doorgaan kan dat echt nog wel een keer gebeuren en jij hebt dan niets gezien of gehoord" zeg ik grijnzend en kijk rond, niet wetende waar we moeten beginnen met zoeken. "Ze vroegen nergens naar, maar ze liep jou, Blaise en nog iemand uit te schelden en tsja zoiets moet je gewoon niet doen"

[moet eten tot zo!]