• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Astoria ging pal voor me staan en ik keek haar verbaast aan "Draco..."Begon ze Er is echt iets dat je dwars zit, is het niet?" een diepe zucht verliet mijn mond "Ja...het is die vervloekte opdracht" ik keek naar de hemel die inmiddels weer blauw gekleurd was.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek Draco aan terwijl deze zijn hoofd ten hemel richten en naar de blauwe lucht keek. Een klein zuchtjes verliet Astoria haar mond waarna ze haar armen om Draco heen sloeg en hem knuffelden terwijl ze zachtjes en kalmerend met haar hand over zijn rug wreef. "Het komt wel goed, Dat beloof ik je..." fluisterden Astoria.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Het komt wel goed, Dat beloof ik je..." fluisterden ze, ze sloeg haar armen om me heen en ik deed hetzelfde "ik hoop het" mompelde ik vaag. Uiteindelijk liet ik haar los en liepen we weer richting Hogwarts, waar helaas onze wegen schijden tussen de jongenszaal en de meisjes zaal. Ik staarde naar de grond "Ik zie je nog wel...denk ik" even keek ik haar weer aan en drukte een zoen op haar wang waarna ik snel richting de jongenszaal liep om me om te kleden, misschien was het een beetje bot of snel maar het enige wat ik nu even moest doen was naar Aileen... Toen ik me had omgekleed pakte ik een stukje perkament en begon te schrijven, ik wist goed wat ik wou zeggen en was daardoor snel klaar, ik snelde me naar mijn uil en deed het briefje aan zijn poot "je weet voor wie het is he?" ik zou vanzelf wel merken als Astoria het briefje had ontvangen met de vraag... Mijn uil was al lang uit zicht toen ik me weer realiseerde dat ik naar Aileen moest.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    Iets in me zij dat ik in de Great Hall moest gaan zoeken, zo snel als ik kom liep ik naar de Great Hall, aan de tafel zat Aileen een beetje voor zich uit te staren. Ik liep naar haar toe en plofte naast haar neer "en weet je al wat meer?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    Mijn gedachten worden verstoord door iemand die naast me komt zitten en gelijk wat vraagt. Even kijk ik opzij en zie Draco zitten. "Ook hallo Draco en wat wil je weten aangezien ik niet weet wat jij al weet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (iemand die wilt praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (iemand die wilt praten?)

    [is er niemand waar je personage naar toe kan????]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {Ik heb George Voor je?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Ik rol met mijn ogen "Ik bedoel de kast, weet je wat meer over de kast?" onbewust werd ik wat zenuwachtiger, maar wie verwachten dan ook van twee zestienjarige leerlingen om een oeroude magische kast te repareren zonder gevaar?...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria staarde even naar de grond onder haar voeten, terwijl ze knikte en voelde hoe Draco een kus op haar wang planten, en vervolgens luisterden naar zijn voetstappen die zich een weg naar boven beenden. Een klein maar gelukkig glimlachje speelde op haar lippen toen de afgelopen uren aan haar ogen voorbij schoten, ze draaiden zich om en liep richting haar eigen kamer om zich vervolgens op te frissen en zich om te kleden. Astoria liet zich uiteindelijk op haar rug neer ploffen terwijl ze haar ogen sloot en zich nestelden in den zachte deken terwijl een gelukzalig zuchtje haar mond verliet. Ze was verliefd, op Draco, en ze hield van hem, maar...was dat ook wederzijds? Astoria opende haar ogen weer terwijl ze naar het plafond staarden, maar haar aandacht werd getrokken door een getik op het raam, waar een uil voor zat. Draco's uil wist ze, ze had deze uil vaka genoeg zien landen aan de Slytherin tafel als Draco iets nieuws kreeg van zijn vader. Astoria stond op waarna ze het raam opende en de uil binnen liet, die plaats nam op het kleine bureautje. Astoria gaf hem een koekje, terwijl ze het stukje perkament van zijn poot haalden en weer neer ploften op haar bed. Twijfelend keek ze naar het briefje waar ze haar slanke vingers om heen had gevouwd, Astoria sloeg een zucht maar vouwden echter toch het perkament open. Waarna haar ogen over de regels lagen en de tranen in haar oegn stonden. Ik wil je nooit meer zien Astoria...nooit meer.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Snape

    "Ik snap dat je de kast bedoelt, maar wat wil je erover weten en wat weet je allemaal al" zeg ik terwijl ik een hap neem van de appel die ik nog in mijn handen heb en Draco bedenkelijk aankijk. "Over de kast zijn namelijk genoeg dingen te vertellen"

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 15:19 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    {Ik heb George Voor je?}


    (oke, Ginny komt er aan:))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    Ik liep naar de gang toe en hield een doek voor mijn gezicht. Het zou nog beter geweest zijn als ik Harry's ontzichtbaarheidsmantel mocht lenen, maar ik durfde dat niet te vragen. Ik zag George en liep naar hem toe. Ik liet de doek zakken en hoopte dat hij niks over de striemen zou vragen. 'Hoi George. Heb je misschien iets tegen...' ja, wat moest ik zeggen? 'Verwondingen?' ik wees even op de striemen van Madisons touwen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Deze helpt vast wel' Zei ik waarna ik een potje met zelf uit mijn zak haalde, ik had er een in mijn zak gehad en Fred ook, zo te zien had ik die van mij nog. 'Hoe komt dat?' Vroeg ik doelend op de striemen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Pansy Parkinson

    Met een gelukzalig gevoel liep ik de meisjeszaal uit waar ik net Draco's uil had onderschept en het briefje een andere draai had gegeven. Langzaam deed ik de deur open en zag Astoria snikkend staan, een gemeen grijsje verscheen op mijn gezicht maar het leek me verstandiger om een pokkerface op te zetten, ik liep richting de deur van de leerlingenkamer maar toen draaide ik me om "Astoria wat is er?" vroeg ik doodnormaal.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.