• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylver Riddle

    Sylver had zich buiten in het gras tegen een boom aangezet, terwijl ze voor zich uitstaarden, en na dacht over verschillende dingen en haar gedachten op een rijtje zette. Echter werd haar rust verstoort door Pansy, Sylver keek omhoog waarna een schamper glimlachje op haar lippen verscheen. "Goed hoor, met jou?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Even kijk te me aan en pakt haar toverstok uit haar gewaad en sluit haar ogen, het is doodstil in de kamer. 'Harmonea Nectere Passus' na die woorden zonder enige twijfel te hebben uitgesproken doe ik een stap dichter bij de kast en doe zenuwachtig de deur open...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Ik glimlach even. 'Dankje, dat had ik even nodig.' ik pak de zalf en schroef de dop eraf. Ik smeerde wat op mijn armen. Bijna meteen begonnen ze te genezen. 'ow, Fred, ik ben zo bang voor haar. Ik denk dat ze iemand van de familie wat gaat aan doen! Bill of Charlie. Of Percy of Ron. Of jou en George. Of pap en mam. Of Zeur. Alhoewel Zeur...' ik grinnik even en tover een spiegel tevoorschijn. Ik smeer wat zalf op mijn gezicht. Die striem verdween nu ook langzaam. 'Hoe bedenken jullie dat soort dingen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pansy Parkinson

    "Goed hoor, met jou?" ik kijk voor me uit als ik naast Sylver zit "Uitstekend" vandaag was een van mijn beste dagen, een tevreden zucht verliet mijn mond en keek naar een vogeltje dat voorbij vladderde.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 10:15 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    Ik ga op de leuning van de stoel zitten en sla een arm om haar heen. "Het is graag gedaan zusje en wees maar niet bang" zeg ik. "George doet ze echt niets aan en Percy, Bill,Charlie, Zeur en onze ouders redden het echt wel net als ik" zeg ik en glimlach even. "Over Ron hoef je ook niet in te zitten en jou doet ze ook niet, want daar ga ik ook alles aandoen goed?"
    Even werp ik een blik op de striemen die langzaam verdwijnen. "Kwestie van oefenen vandaar dat we nu ook een winkel kunnen openen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Lockwood

    Even kijk ik over zijn schouder mee en er lijkt niet veranderd. "Dit gaat nog een lastig worden" mompel ik en sluit mijn ogen even om alles op een rij te zetten. "Laten we die spreuk anders samen eens proberen"

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:15 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [sorry dat ik zo laat reageer maar ik voel me echt slecht -,- dus ik ga eerder...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    [sorry dat ik zo laat reageer maar ik voel me echt slecht -,- dus ik ga eerder...]


    [ Maak niet uit en beterschap (: (flower)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Als ik de deur open doe zie ik dat de appel nog steeds roerloos in de kast ligt, een zucht ontsnapt uit mijn mond. "Dit gaat nog een latig worden" ik knik "Laten we die spreuk anders samen eens proberen" "hopelijk lukt het dan wel..." en ik haal mijn toverstok tevoorzijn.

    [Pfiewww deze kon ik nog schrijven voordat mijn pc echt flipte...maar ik ga nu wel -,- droedels
    thank you!
    (flower) tot morgen]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [tot morgen (flower)]

    Aileen Megan Snape

    "Kom Draco beetje vertrouwen anders lukt het nooit" zeg ik en kijk rond waarna ik mijn aandacht weer op de kast richt. Het ziet eruit alsof alles me niets doet, maar vanbinnen ben ik echt doodsbang. "Op drie?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik glimlach even. 'Wanneer gaat jullie winkel open?' vraag ik belangstellend. 'Ik heb echt zin om weer eens lekker te lachen. Mochten jullie nog iemand nodig hebben die mam afleid terwijl jullie nieuwe dingen uitvinden, ik bied me graag aan.' ik glimlach weer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    "We hebben vanmiddag de sleutels gehaald en mensen gezocht die alles aan het inrichten zijn dus ik denk dat dat niet heel lang meer gaat duren" zeg ik en een grijns verschijnt weer rond mijn lippen. "Heel lief van je en als je dat wilt doen heel graag, want we zijn al naar huis geweest toen we de helft kwijt waren en zijn erachter gekomen dat mam dat heeft weggegooid. Vandaar ook dat we gelijk alles naar de winkel hebben gebracht"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Ik ga er alles aan doen om mam uit de buurt te houden! En ik wil naar de opening!' ik grinnik even. 'Hoe staat het met jouw liefdesleven eigenlijk? Ik bedoel Percy heeft zijn baas en Charlie zijn draken. Op wie val jij?'Ik kijk heb grijnzend aan


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    "Alleen zit er een kans in dat we deze vakantie niet thuis zullen zijn, maar zeg alsjeblieft niets tegen mam en tuurlijk je bent welkom bij de opening" zeg ik grijnzend en kijk haar aan. "Geef me een goede reden waarom zou ik mijn liefdesleven met mijn kleine zusje zou bespreken en dat je nieuwsgierig bent telt niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Omdat... Jij nu ook een geheim van mij weet. Dan mag ik er ook een van jou weten. En ik ben je kleine zusje. En ik zou je wat vertellen over mijn liefdesleven. Al weet heel de school het waarschijnlijk al.' zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht. Ik moest het te weten komen! En ik ga het te weten komen!

    (sorry, gister viel het internet uit:()

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 8:26 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!