• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ /

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

[ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Draco Malfoy

Het puntje van Astoria haar neus wreef over het mijne, een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. Ze sloot haar ogen en beet op haar onderlip en deed haar best om wat weg te drukken, maar niet veel later verliet een harde kreun haar mond en de blos op haar wangen waren nog roder. Astoria deed haar ogen open en keek me aan, iet wat verlegen. Weer sloot ze haar ogen en zag niet dat ik een lieflijke zoen op haar lippen drukten, weer kwam het warme gevoel voorbij en ook bij mij glipte een kreun uit mijn mond, het zou niet lang meer duren dat ook ik een harde kreun niet meer zou kunnen onderdrukken...

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

Astoria Ivaine Greengrass

Astoria streelden zachtjes over Draco zijn rug omhoog waarna ze haar vingers door zijn zachte haar liet glijden. Een tweede warme golf vloeide door haar lichaam...tweede? Echter, wist Astoria niet meer of het een tweede was, misschien al wel een vijfde, of zesde. Ze had geen besef meer van tijd en locatie, het geen dat het meest telde waren Draco en haar. Haar wangen leken te gloeien, maar dit was echter de blos, terwijl kleine zweetdruppeltjes op haar voorhoofd glansden en de bruine plukken van haar haar als een waaier open geslagen lagen op de stenen grond van de grot. Astoria drukten haar lippen weer op die van Draco terwijl ze hem wat dichter naar zich toebracht, mee bewegend op zijn tempo die steeds opvoerden, en de warme golven in haar buik die steeds erger leken te worden.

The expert in anything, was once a beginner.

Kun je hier nog meedoen? (:

Blub.

xhansjee schreef:
    Kun je hier nog meedoen? (:

ja hoor (: bij het rollentopic kan je een rol invullen

MrsBrittain schreef:
    (...)

ja hoor (: bij het rollentopic kan je een rol invullen

Thanks

Blub.

Draco Malfoy

Astoria haar vingers gleden weer door mijn haar, ik beet hard op mijn onderlip, de warme golven waren steeds heviger geworden. Astoria trok me langzamer nog dichter naar zich toe terwijl ik nog wat zwaarder begon te ademen. Ik voerde het tempo nog ietsje op, van het ene moment op het andere nam het warme gevoel me over en niet veel later leek er een kleine bom ontploft in mijn onderbuik, een harde kreun ontsnapte uit mijn mond en ik moest mijn best doen om niet als een pudding in elkaar te zakken.

Astoria wreef door Draco zijn haar terwijl het warme prikkelende gevoel in haar onderbuik haar hele lichaam leek over te nemen. Een harde kreun verliet haar mond, gevolgd door een andere. Zachtjes zette Astoria haar tanden in Draco zijn schouder, om de aankomende kreunen te verminderen. Een zucht verliet haar lippen waarna ze haar hoofd terug plaatsten op de grond, en in de ogen van Draco keek. Astoria legden haar voorhoofd tegen de zijne waarna ze met het puntje van haar neustegen de zijne wreef en een kus op zijn zachte lippen drukten.

Draco Malfoy

Een grote zucht verliet mijn mond en het tempo werd wat langzamer. Astoria keek me aan en ik keek naar haar, ze legde haar voorhoofd tegen de mijne en wreef met het puntje van haar neus over het punt mijn neus. Ze drukte een kus op mijn lippen waarna ik haar aan keek "Ik hou echt veel van je Astoria" een zucht verliet mijn mond, ik verlangde naar het gevoel van net.

[ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 0:38 ]

Ik hou echt veel van je Astoriadit zinnetjes maakte echter dat de blosjes op haar wangen weer rood werden, terwijl ze zojuist waren verminderd een klein en verlegen glimlachje speelde op haar lippen terwijl ze zachtjes met haar vingertoppen figuurtjes in zijn nek maakten. Astoria sloot haar ogen even terwijl ze haar voorhoofd weer tegen die van hem aandrukten, waarna ze hem aankeek en fluisterden: "Ik ook van jou, Draco" en vervolgens een zacht kusje op zijn lippen drukten, terwijl een zuchtjes aan haar lippen ontsnapten.

Draco Malfoy

Haar blos werd nog erger en een glimlach verscheen op haar gezicht terwijl ze met haar vingertoppen figuurtjes tekende in mijn nek, even sloot ze haar ogen en drukten haar voorhoofd tegen de mijne, ze deed haar ogen weer open "Ik ook van jou Draco" na die woorden drukten ze een zacht kusje op mijn lippen waarna een zucht uit haar mond ontsnapten. Een glimlach speelde rond mijn lippen terwijl mijn vingers een weg door haar haar zochten.

Een glimlachje verscheen op Astoria haar lippen terwijl ze Draco dichter tegen zich aanbracht en haar ademhaling weer wat normaler werd. Astoria gleed met het topje van haar vinger over Draco's ruggengraat omhoog, waarna ze haar armen om hem heen klemden, en een kus op zijn zachte lippen drukten. Het was nog niet officieel, dat zij zijn vrienddinnetje was, maar Astoria kon aan zijn woorden horen hoe hij erover dacht, en zo dacht zij ook over hem.

Draco Malfoy

Astoria glimlachte en drukte haar zachte lippen de mijne, ze klemde haar armen om me heen en drukte me nog dichter tegen zich aan. Weer drukten ik een kus op haar lippen terwijl ik langzaam uit haar gleed en snel mijn zwemshort aan deed, maar een grote vraag zat me dwars, waarom was Astoria zo anders? ik wist dat ik verliefd op haar was, in zo'n korte tijd, maar nu pas realiseerde ik me dat ik nog nooit zo iets gevoeld had voor een meisje...zou ik het durven vragen?

Astoria beet zachtjes op haar onderlip toen Draco uit haar gleed, waarna ze naar haar bikini broekje greep en deze terug aan deed samen met haar topje. Ze legden haar hoofd tegen zijn borstkast aan en drukten een kus op zijn kin, merkend dat er iets aan de hand was, maar ze wist niet wat. Astoria legde haar hoofd terug op Draco's borstkast terwijl ze met haar wijsvinger figuurtjes op zijn borst tekende en een beetje in het niets staarden, terwijl de blos op haar wangen langzaam wegtrok. "Wat is er?" Astoria kantelde haar hoofd even en keek Draco aan.

Draco Malfoy

Snel trok Astoria ook haar bikini weer aan waarna ze een kus op mijn kin drukte en haar hoofd weer op mijn borstkas legde. Starend in het niets tekende ze figuurtjes op mijn borst, ik merkte dat ze steeds wat rustiger werd, de stilte werd verbroken door Astoria "Wat is er?" ik draai mijn hoofd en kijk haar aan "..er is niks.." ik wist niet of ik het zou moeten zeggen, het was tenslotte allemaal zo snel gegaan...

Iet wat ongelovig keek Astoria naar Draco. Ze geloofden hem niet. "Draco...ik hoor dat er iets is. Ik wil niet dat je tegen me liegt...H-heb ik iets verkeerds gedaan?" Astoria keek hem nog even aan waarna ze haar hoofd weer terug plaatste op zijn borstkast en figuurtjes maakte met haar wijsvinger, terwijl een stilte viel, het regende niet meer maar Astoria wou alles behalve terug gaan naar Hogwarts.