• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moonly schreef:
    Ginny

    Ik keek hem nog verbaaster aan. De winkel? Als ze maar niet van mij gingen verwachten dat ik iedereen ging dwingen om naar hun winkel toe te gaan! Toen bedacht ik dat het ook een smoes kon zijn. Gewoon, om mij alsnog te kunnen overhoren. Eigenlijk wou ik wel weg bij Madison en George. Ik knikte. 'George, ik geef de zalf zo wel aan Fred.' ik liep trillend met Fred mee. Hopend dat ik niet van achter werd vervloekt door Madison.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    "Nee niet vervloekt, maar als ze zo doorgaan kan dat echt nog wel een keer gebeuren en jij hebt dan niets gezien of gehoord" allebij krijgen we een grijns op ons gezicht "Ze vroegen nergens naar, maar ze liep jou, Blaise en nog iemand uit te schelden en tsja zoiets moet je gewoon niet doen" ik begin te lachen "Het die ze misschien Pansy?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    "Hoe weet je dat?" vraag ik zo serieus mogelijk, maar schiet al snel weer in de lach. "Soms snap ik haar echt niet" zeg ik en haal een doek van een nog onbekend iets af. "Het ene moment is ze niet bij je weg te slaan en het andere moment hangt ze huilend ondersteboven in de lucht en krijst ze dat ze niet in je ziet". Het doek gooi ik ondertussen op de grond en een kast word zichtbaar. "Ze bezorgt mensen hoofdpijn en Draco stop maar met zoeken, want volgens mij is die het gene wat we zoeken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    "Kom we gaan naar de leerlingenkamer" zeg ik en loop de trappen op. "Die zalf geef ik dalijk wel weer terug als ik hem tegenkom". Eenmaal bij het portret zeg ik het wachtwoord en loop naar binnen. "Je had zeker al door dat het niet echt over de winkel gaat hé?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik knik somber. Ik plof neer in een stoel. 'Ik... Ik ben gewoon... Gevallen... Oke?' ik begon weer rood te worden. Waarom moest ik zo slecht in liegen zijn? Als ik het vertelde dan werd ik vermoord en als ik het niet vertelde werd ik gek. Wat moest ik doen!?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    "Lief zusje de blik in je ogen zegt genoeg" zeg ik en ga op de bank zitten en kijk haar aan. "Je bent doodsbang en ik weet ookal voor wie dus vertel gewoon het verhaal en ik zal je proberen om te helpen" voeg ik eraan toe. "Niemand zal het verder te weten komen, maar jij zit niet meer met alle problemen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Ik stop gelijk met zoeken als Aileen zegt dat ze de kast gevonden heeft, ik draai me om en kijk naar de reusachtige kast. "Ja I know, het is een vervelend rotkind, ze was zo van slag omdat ik haar dumpte" ik schud mijn hoofd en begin te lachen "wacht hing ze in de lucht?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    "Ze wou tegenover de hele school zeggen dat ze niets meer voor je voelt, maar hoeveel mensen zullen dat geloven en misschien betekent het dat je geen last meer van haar zult hebben" zeg ik. "Trouwens vervloekingen kunnen ook heel goed werken". Een onschuldige glimlach verschijnt op mijn gezicht "Ja eigenlijk wel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik zucht. Ik kon hier ook niet eeuwig mee rond lopen. 'Murmelio.' fluister ik op de overige mensen in de kamer. Ik slik en zeg 'Als je het ooit doorverteld wat ik nu tegen je zeg dan ga ik waarschijnlijk dood.' ik wacht even en begin te vertellen. 'Ik zei tegen Madison dat ik me niet meer met haar en George relatie ging bemoeien. Tenzij ze George of iemand anders iets aan deed. Ze werd boos en zei dat ik kon oprotten in de hel. Dat trok ik niet want ik wou alleen maar aardig zijn. Ik trok mijn toverstok alleen maar om te dreigen en zij ontwapende mij. Ze zei dat het haar niet eens zoveel moeite zou kosten om mij te vermoorden. Ik geloofde haar niet. Wie durft er nou een onvergefelijke vloek uit te spreken? Ik pakte mijn stok weer en zij vuurde de vloek des doods op me. Hij miste me op een haar na...' ik sloeg mijn handen voor mijn ogen. Ik zag het nogsteeds voor me. Die groene flits... 'Snel liet ik haar tanden groeien met een spreuk en zij wurgde me half met touwen. Daar komen die striemen vandaan.' ik stroopte mijn mouwen op en liet nog meer striemen zien. 'ze zei dat me ze zou vermoorden als ik dit ooit tegen iemand zou zeggen...' ik begon weer te trillen en ik snikte weer even. 'Zeg het alsjeblieft niet tegen George..'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pansy Parkinson

    Het weer was lekker dus besloot ik maar om naar buiten te gaan. Eenmaal buiten zag ik Sylver tegen de boom zitten "Hey hoe is het?" vroeg ik vrolijk terwijl ik naast haar ging zitten.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    Weer lach ik schamper en schud mijn hoofd "dat kind is gewoon gestoord" weer kijk ik naar de kast "heb jij nog die appel?" alleen moesten we er nu achter zien te komen hoe we dat ding lieten werken...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel. "Ik zal niets tegen George zeggen en ik laat haar je echt niet vermoorden" zeg ik en kijk naar de striemen op haar arm. Ik pak een potje zalf van de tafel. "Hier moeten die striemen ook wel mee weg gaan en zal niemand meer vragen stellen, maar als er weer iets aan de hand kom alsjeblieft dan naar mij, want ik wil niet dat ze je straks echt vermoord"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Snape

    "Eindelijk een keer iemand die het me me eens is" zeg ik lachend en haal een appel tevoorschijn. "Ja die heb ik hier en de spreuk die bij die kast hoort ook, maar of het werkt is nog afwachten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Ik pak de appel aan en doe de deur open en leg de appel erin. Nog een keer kijk ik naar de kast, zag er erg oud en hier en daar was het hout aangetast. Ik kijk naar Aileen "ga je gang, jij weet de spreuk"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    Ik kijk naar Draco en haal mijn toverstok uit de zak van mijn gewaad. Voor een moment sluit ik mijn ogen en verzet al mijn gedachten. Zodra ik alleen nog aan de opdracht denk richt ik mijn stok op de kast. 'Harmonea Nectere Passus' zeg ik zonder enige twijfeling in mijn stem.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer