• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Ze had gelijk, ik moest kalmeren. "Lijkt me een goed plan en met een beetje hulp moeten we die kast zo gevonden hebben. Dan is het alleen een kwestie van uitzoeken hoe het werkt" beantwoorden ze mijn vraag, we stonden op en liepen door de gangen en dacht diep na waar de kamer ook alweer zat "Aileen weet jij waar die kamer is?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Draco...ze dacht dat hij van haar hield, de manier waarop hoe hij haar vasthield en haar kustten. Een traan gleed over haar wang en spatte kapot op de vloer, terwijl ze langzaam knikten. "Ja..." Astoria slikte de brok in haar keel weg, terwijl ze wat aan het Jade armmbandje om haar pols frutte, niet op durven of willen kijken. Astoria stond op van de sofa waarna ze de leerlingekamer uitliep en wat over de gangen begon te dwalen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Snape

    "Mhm bovenste verdieping en volgens mij hangt er een schilderij met iets van trollen er tegenover " zeg ik terwijl we over de gangen lopen. "We moeten alleen even opletten dat niemand ons volg, maar dat moet wel lukken toch?" vraag ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pansy Parkinson

    "Ja..." Astria hield met moeite de tranen binnen en liep langs me de gang op, mijn dag was volmaakt. Ik draaide me om en liep ook de deur uit, ze slofde over de gang niet ver van me vandaag "Is hij ook verder gegaan?" ik deed een paar stapjes naar haar toe "dat heeft hij ook bij mij gedaan, daarna dumpt hij je, net of je niks betekent voor hem" weer deed ik een paar stapjes naar voren.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:45 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Ik kijk Madison met grote ogen aan en begin te hyperventileren. Ik laat het potje zalf zien en kijk met grote ogen naar Madison. Nu ging ik dus dood. Een paar tranen rollen weer over mijn wangen. Madison dacht natuurlijk dat ik het had gezegt tegen George. Ik begin nog erger te hyperventileren en leun even tegen de muur aan omdat ik anders omval.

    (even mijn bericht aangepast)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    "oke, dat valt wel te vinden" mompel ik afwezig, Aileen kijk over haar schouder We moeten alleen even opletten dat niemand ons volg, maar dat moet wel lukken toch?" ze kijkt me weer aan "denk het wel..." ik stop met lopen bij een schilderij met een paar dansende trollen "hier! hier is het" zo snel mogelijk sluit in mijn ogen en denk aan de plek waar we de kast kunnen vinden.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Moonly schreef:
    Ginny

    Ik kijk Madison met grote ogen aan en begin te hyperventileren. Ik laat het potje zalf zien en kijk met grote ogen naar Madison. Nu ging ik dus dood. Een paar tranen rollen weer over mijn wangen. Madison dacht natuurlijk dat ik het had gezegt tegen George. Ik begin nog erger te hyperventileren en leun even tegen de muur aan omdat ik anders omval.

    (even mijn bericht aangepast)


    George Weasley

    'Ginny, sirieus vertel gewoon wat er allemaal aan de hand is en waarom je staat te huilen en hyperverntileren' Zeg ik geiriteerd en tegelijkertijd bezorgt, ik snapte er niets van.


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria beende door de gangen, en stopte echter met lopen toen Pansy voor haar stond. Ze knite schamper. "J-ja..." zei ze zachtjes, terwijl ze haar blik even afwenden naar de grond en Pansy weer aankeek. "Wat erg voor je..." Astoria meenden het, ze had medelijde met Pansy. Maar ook met zichzelf. Ze was blind geweest en had niet eerder ingezien wat voor een klootzak hij was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Snape

    Zodra er een deur tevoorschijn kom kijk ik snel nog een keer rond en loop naar binnen. "Nu ga jij eerst zorgen dat je er met je gedachten bij blijft of je gaat me vertellen wat er is, want zo gaat het ons nooit lukken om onze opdrachten uit te voeren"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    Rustig loop ik door de gang als mijn blik op George, Madison en Ginny valt. "Wat is hier aan de hand ?" vraag ik lichtelijk verbaasd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Snel schud ik mij hoofd. Mijn ogen flitsen van Madison naar George en weer terug. 'Dat... Mag... Ik.... Niet.... Zeggen...' weet ik nog uit te brengen. Langzaam komt mijn adem weer tot rust. Kon George echt niet op iemand anders vallen. Dan komt Fred er aan. Tuurlijk. Nog meer problemen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:59 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik slaakte een zucht.
    ''Laat dat arme kind toch, ze wilt het duidelijk niet vertellen,'' zei ik, en wierp Fred en George even een doordringende blik.
    ''Ze is overstuur, dit is niet het goede moment volgens mij,'' voegde ik er nog aan toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    Ik kijk van Ginny naar Madison en weer terug.
    "Ik weet het maar toch moet ik haar heel dringend spreken" zeg ik. "Goed of geen goed moment, want ik ben de hele dag al naar haar opzoek"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik kijk verbaast naar Fred als hij zegt dat hij me al de hele dag zocht. Waarschijnlijk was dat een leugen en wou hij me gewoon ondervragen over de striem op mijn gezicht. Ik sloot mijn ogen even. Ik zag weer voor me hoe Madison me bijna vermoorde en me bijna liet stikken. Ik zucht even en open mijn ogen weer. 'Waar wou je me over spreken Fred?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    "Nu ga jij eerst zorgen dat je er met je gedachten bij blijft of je gaat me vertellen wat er is, want zo gaat het ons nooit lukken om onze opdrachten uit te voeren" ik keek even verbaast maar herstelde me snel "ik ben er bij met mijn gedachten!" ik kijk haar nors aan, het liefst had ik dat niet gedaan omdat Aileen een goede vriendin was, maar ik had altijd nog mijn ego hoog te houden. Snel liep ik naar de deur en duwde die ruw open, ik stapte een ruimte in vol met troep en oude meubels, een perfecte plaats voor een oude kast.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.