• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik kneep even mijn ogen samen, maar na een tijdje verloste ik haar van de touwen.
    ''Dit is niet gebeurd.'' zei ik, en keek Ginny doordringend aan.
    Op een gegeven moment liep ik de gang uit, maar hield mijn oren gespitst en mijn wand in de aanslag op een eventuele, waardeloze poging van haar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria staarde Draco aan in zijn ogen, ze wist niet wat het was maar ze kon niet wegkijken, en dit maakten echter dat de blosjes feller werden. Astoria liet haar handen over zijn borstkast naar beneden glijden, en klemden haar vingers om de rand van zijn short, waarna ze deze langzaam naar beneden trok.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny

    Ik knik en ze kijkt mij doordringend aan. Dan loopt ze weg en ik blijf nog een tijdje op de grond liggen. Ik ga zitten en bekijk de striemen. De meeste zijn erg duidelijk. Ik kan natuurlijk niet naar madam Plijster, en zelf kon ik het ook niet. Dit viel wel heel erg op. Wat moet ik nu doen? Hiermee rondlopen? Dan ging iedereen er naar vragen. Uhhh, even een smoesje bedenken. Ik... Ik had straf van Vilder gekregen! Nee, dan werd hij ontslagen. Ik verzon later wel iets. Ik stond op. 'Reparo. ' de vaas, die Madison had stuk gemaakt met de vloek des doods was weer heel. Ik zette hem weer rechtop en liep naar buiten. Even wat frisse lucht. De tranen lopen nogsteeds over mijn wangen. Ik ging zitten en sloeg mijn armen om me heen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    Even staarde we elkaar aan en voelde ik haar handennaar beneden glijden naar mijn short, haar vingers trokken mijn short voorzichtig naar beneden. Even sloot ik mijn ogen en werd mijn ademhaling zwaarder, mijn handen volgde haar zandloperfiguur ik kwam uit bij haar handen, ik legde mijn handen om,die van Astoria en trok in een beweging mijn short uit. Snel drukte ik een zoen op haar lippen.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:16 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    De blos op Astoria haar wangen werd echter roder toen Draco ineens zijn short uittrok en zijn gehele lengte zichtbaar was. Astoria plaatsten haar lippen op de zachte van Draco terwijl ze haar handen langs zijn lichaam omhoog liet glijden en door zijn zachte haar streek. Astoria liet een hand uit Draco's haar glijden waarna ze over zijn schouder en over zijn borstkast naar beneden streelden met haar hand, waarna ze zachtjes met haar vingertoppen over de donshaartjes onder zijn navel streek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Even liet ze haar handen weer door mijn haren gaan maar al snel waren haar vingers al opweg naar mijn schouders en van mijn schouders naar mijn navel. Ik beet op mijn onderlip, en mijn ademhaling was nog zwaarder geworden,van het ene op het andere moment voelde me erg opgewonen en ontweek ik de blik van Astoria, ik keek haar weer aan "weet je het zeker?" een kleine blos verscheen ook op mijn wangen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Ook Astoria haar ademhaling verzwaarden wat, en de blosjes op haar wangen zaten tegen een vuurrode kleur aan. Ze beet even zachtjes op haar onderlip terwijl ze knikte en hem aankeek. "Ja, Draco" Astoria drukten haar lippen weer in zijn nek waarna ze even iets lager gleed met haar vingertoppen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ook Astoria begon zwaarder te ademen en ze beet op haar onderlip terwijl ze knikte "Ja draco" ik drukte haar nog dichter tegen me aan en drukte mijn lippen nog een keer tegen me aan terwijl ik langzaam bij haar naar binnen gleed, een zucht verliet mijn mond waarna ik op mijn lip beet...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (oké mensen, ik ga zo rijden. Tot over een weekje! Xxx)


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria beet zachtjes op haar onderlip en sloot haar ogen toen Draco zich in haar begroef. Ze drukte haar lippen weer in zijn nek waar ze een spoor van kusjes achterliet, terwijl ze haar benen wat meer uit elkaar zetten en deze vervolgens om zijn middel klemden. Astoria zette haar nagels zachtjes in Draco zijn rug, waarna ze haar lippen uit zijn nek haalden en hem aan keek in zijn ogen en een kus op zijn lippen drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Astoria liet een spoor van kusjes achter in mijn nek terwijl ze haar benen wat meer uit elkaar deed en die om mijn middel klemde, haar nagels voelde ik in mijn rug, ik deed mijn ogen open en keek in de groene ogen van Astoria terwijl ze een kus op mijn lippen drukten. Ik ging mee in de zoen terwijl ik langzaam begon te stoten, nu was ik degene die een spoor van kusjes in haar nek achterliet.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Rider schreef:
    (oké mensen, ik ga zo rijden. Tot over een weekje! Xxx)


    (tot over een week:()


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    Ik stond op. Ik kon hier natuurlijk niet eeuwig blijven zitten. Toen bedacht ik me dat ik nog niet eens gekeken had of er een striem in mijn gezicht zat. Ik had wel touw daar gevoeld, maar je wist het nooit zeker. Ik liep langzaam naar binnen en veegde ruw de tranen van mijn wangen. Ik liep naar de leerlingenkamer en pakte een spiegel. Er zat een dikke striem op mijn gezicht. Vanaf mijn linker oor, over mijn neus, naar mijn kin. Ik besloot eerst iets met lange mouwen aan te doen. Ik pakte mijn vest en een lange broek en kleedde me om. Oke, het was bloedheet en heel raar om in september lange mouwen aan te doen. Alhoewel, het had de laatste dagen wel veel geregend. Ik keek even uit het raam. Het was droog. Ik zocht naar iets om de striemen op mijn gezicht en handen te verbergen. Ik zag mijn handschoenen en zuchtte. Die kon ik toch niet aan gaan doen? Ik liet ze maar liggen en liep weer naar beneden. Ik plofte neer op een stoel voor de haard en staarde naar het vuur.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria legde haar hoofd wat in haar nek, terwijl ze haar ogen sloot en op haar onderlip beet toen Draco begon met stoten. Ze liet haar handen zachtjes over zijn rug omhoog glijden, en plaatsten deze op zijn schouders terwijl een kleine en zachte kreun haar mond verliet. Ze keek Draco even aan die een spoor van kusjes achterliet in zijn nek, waarna ze even een kus op zijn wang drukten terwijl een andere kreun over haar lippen naar. Uiten rolden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (iemand die wilt praten? Ik verveel meXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!