• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    Vaag hoor ik hoe ze opspringt en naast me gaat zitten, voel hoe ze haar arm rond mijn schouders slaat. “Hij heeft je toch niet iets gedaan?” vroeg ze voorzichtig, en ik wilde gelijk ‘nee’ schudden, maar stopte toen ik me bedacht dat hij me wel degelijk iets gedaan had. Niet in de slechte zin, of nou, het was niet slecht, right?
    “Ik zweer je, als hij iets heeft aangedaan, dan gooi ik hem persoonlijk van het gebouw af.” Een zwak glimlachje komt er op mijn lippen te staan en ik kijk haar aan. “Je bent ook echt lekker tactvol hé, Zoë?” grijns ik vaagjes, waarna ik even diep zuchtte en vervolgde, “Dank je, maar… ik weet niet of hij me iets gedaan heeft,” begon ik nogal raar, aangezien het niet een duidelijk antwoord op haar vraag was.
    Abrupt kwam er een hele nieuwsgierige blik in mijn donkere ogen te staan terwijl ik haar weer aankeek, “Hoe voel jij je als je verliefd bent?” Ik ben nog nooit verliefd geweest, nog nooit echt iemand leuk gevonden, ik voel me zo verward. Eigenlijk hoopte ik dat ze niet de connectie maakte tussen het verliefd-zijn en Evan, aangezien dat twee verschillende dingen waren?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia > Frey.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Je bent ook echt lekker tactvol hé, Zoë?' zegt Ivy met een hele lichte grijns. 'Dank je, maar… ik weet niet of hij me iets gedaan heeft,' begint ze vaag. 'Hoe voel jij je als je verliefd bent?' vraagt ze dan ineens.
    Ik kijk haar verward aan. Dat is wel ineens een hele andere vraag. Ik haal mijn schouders op. 'Het is nogal lastig uit te leggen,' zeg ik. 'Je wilt gewoon graag bij de persoon die je leuk vindt, maar als je bij die persoon bent heb je het gevoel dat je alleen maar onzinnige dingen kan zeggen en doen. Je hart gaat sneller kloppen als je hem ziet-' ik stop met praten als het kwartje valt. 'Oh. Mijn. God. Ivy,' zeg ik langzaam. 'Je vindt Evan leuk, dat is het!' zeg ik met een brede grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Frey schreef:
    Morticia > Frey.


    [Ik had mijne ook al door gegeven maar hier nog een keer:) Khedira -> Dictionary]


    ~

    Ivy Lotus Xena.
    Verward kijkt ze me terug aan en als ik nu ook niet verward was, zou ik erom grinniken, aangezien haar gezicht nu best grappig is. Ze haalt haar schouders op, maar antwoord toch. “Het is nogal lastig uit te leggen. Je wilt gewoon graag bij de persoon zijn die je leuk vindt, maar als je bij die persoon bent, heb je het gevoel dat je alleen maar onzinnige dingen kan zeggen en doen. Je hart gaat sneller kloppen als je hem ziet–”
    Abrupt stopt ze opeens met praten en aangezien ik lichtjes knikte als teken dat ik het probeerde te snappen, stopte ik en keek haar verbaasd aan. Waarom stopt ze opeens? Dan word het me duidelijk. “Oh. Mijn. God. Ivy,” zegt ze langzaam en ik krijg een gezicht van: ‘zeg het niet, zeg het niet!’ Alleen mocht dat niet baten, want ze zegt het toch, met een brede grijns. “Je vindt Evan leuk, dat is het!”
    Toch worden mijn ogen weer groot, net zoals bij Vienna, en ik voel weer een lichte blos op mijn wangen komen, maar dit keer schieten mijn handen naar Zoë haar mond toe om deze te snoeren en spastisch kijk ik om me heen. “Sssst, straks heeft Evan het gehoord!” sis ik zachtjes naar haar en zucht even, terwijl ik mijn handen weer langzaamaan en voorzichtig naast me laat en haar aan kijk. “En nee, ik vind hem níet leuk.” Grom ik, “ik vroeg alleen hoe het voelt als je verliefd bent.” Vervolg ik koppig, waarna ik mijn hoofd van haar afwend met mijn neus in de lucht, waardoor het een beetje arrogant lijkt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natasha Fabiënne Parker.

    Wanneer hij de naam van het hotel heeft opgenoemd, begint er een belletje te rinkelen. Het hotel is niet erg luxe en kost niet veel, maar dat is juist wat het leuk maakt in een stad zoals Londen. De meeste hotels in Londen zijn erg duur en dan hoeft het nog niet eens zo luxe te zijn. Dit is vrijwel het enigste hotel in de buurt, wat nog redelijk goedkoop is. "Ik denk alleen niet dat we erg vroeg wakker zullen zijn," Grinnikt hij, waardoor ik een spontane glimlach op mijn gezicht krijg. "Het wordt sowieso niet eerder dan 10 uur denk ik. Anders spreken we rond een uur of half 12 af?" stelt hij dan voor, waarna hij zijn Baco opdrinkt. Ik knik even. "Het zelfde hier. Ik heb geen idee wat Joey hier in heeft gedaan, maar het valt erg zwaar" Ik kijk even naar mijn lege glas. "Maar hij was wel lekker" Grinnik ik en richt me weer op Sevastian. "Dan moet ik alleen wel nu gaan wil ik morgen wakker willen worden," Grijnst hij. "I get It. Ik loop met je mee naar buiten. Het heeft vast geen zin om Valerie daar weg te krijgen" Ik spring op, zeg gedag tegen Joey en loop alvast naar de deur waar ik geduldig op hem wacht.

    [Ik heb mn internet gekocht :'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    Natasha Fabiënne Parker.


    [Ik heb mn internet gekocht :'D.]


    Yeah. :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Ivy's ogen worden groot en haar wangen worden rood. Haar handen schieten naar mijn mond en als ze spastisch om zich heen kijkt schiet ik in de lach. 'Sssst, straks heeft Evan het gehoord! sist ze. 'En nee, ik vind hem níet leuk,' gromt ze. 'Ik vroeg alleen hoe het voelt als je verliefd bent'. Ze wendt haar hoofd af en steekt haar neus in de lucht wat er nogal arrogant uit ziet, maar dat maakt niet uit want de grijns blijft op mijn gezicht staan.
    'Oh, echt wel,' zeg ik terwijl ik overeind kom. 'Als je hem niet leuk zou vinden zou het je niks uitmaken of hij het zou horen maar aangezien je het wel erg vindt...' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen. 'Je vindt hem gewoon leuk!' vervolg ik opgewekt. 'Wat schattig, Ievje en Evje,' grijns ik.

    [Wil je misschien reageren met Aiden C: ?]

    Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    'I get It. Ik loop met je mee naar buiten. Het heeft vast geen zin om Valerie daar weg te krijgen,' zegt Natasha en nadat ze de barman gedag heeft gezegd springt ze van haar kruk af en loopt ze naar de deur.
    Ik loop achter haar aan en doe als een echte heer de deur open om haar vervolgens voor te laten gaan. Als we buiten staan kijk ik haar glimlachend aan. 'Tot morgen dan maar'. Ik steek mijn hand op en begin richting het hotel te lopen. Bij het hotel aangekomen ga ik verder naar de kamer die ik deel met Evan. Dan bedenk ik me dat Evan de sleutels heeft. Nu alleen nog hopen dat hij er is en dat hij er niet vandoor ik gegaan met Lauren. Ik grinnik zachtjes bij het idee.
    Als ik bij de kamer kom klop ik op de deur. 'Evan! Doe eens open!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ievje en Evje, serieus Cherylina? Ja voortaan noem ik je zo :3 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Ievje en Evje, serieus Cherylina? Ja voortaan noem ik je zo :3 ]


    [Ik moet toch iets verzinnen. Hun shipname wordt Ivan of Evy, hehe]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Gheheh dat klinkt geweldig :3 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Destina de la Bourse

    "OK waar was ik" Roept hij dan geirriteerd en ik laat een korte grinnik horen. "Oohja, als jij me nou eens laat weten hoe lief ik ben" zegt hij dan en hij wiebelt met zijn wenkbrauwen.
    Ik schiet in de lach en grijns.
    'Nou,' begin ik dan en geef hem een kus in zijn hals. 'Je, bent héél lief.' zeg vervolg door een pad van kusjes af te leggen naar zijn mond waar ik hem een lange zoen geef. Ik bijt even op zijn onderlip en grijns. 'Verteld dit genoeg?' zeg ik dan met een grijnsje.


    Calvin Turner
    "Nou" zegt Destina en drukt een kus in mijn hals. "je bent héél lief" Ze maakt een spoor van kusjes van mijn hals naar mijn mond en geeft me een lange zoen vervolgt door een beetje in mijn onderlip. Ze grijnst. "Verteld dit genoeg?"
    Ik Grijns even breed. "Nouu komt wel in de buurt ja" antwoord ik met een grijns. Ik was haar maar aan het plagen, maar hey, het was niet verkeerd. Al is het wat minder dat ze meteen al mijn zwakke plek heeft gevonden. Ik trek Destina wat dichter naar me toe. "Zal ik dan ook maar eens vertellen hoe lief ik jou vind?" vraag ik met een mysterieuse stem.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy Lotus Xena.
    “Oh, echt wel,” zegt ze terwijl ze overeind komt en ik open mijn mond weer om te protesteren, maar Zoë is me voor. “Als je hem niet leuk zou vinden, zou het je niks uitmaken of hij het zou horen, maar aangezien je het wel erg vindt…” Mijn ogen worden weer groot en de woorden lijken in mijn keel te stokken, waardoor ik even niet weet wat ik moet zeggen of doen dan naar haar te kijken alsof ze gek is.
    Zoë wiebelde echter enkel met haar wenkbrauwen, waardoor ik weer gromde. “Je vindt hem gewoon leuk!” vervolgde ze opgewekt en ik schudde mijn hoofd weer spastisch. “Nee, doe normaal! Dat is niet zo!” Ik sloeg om me heen alsof een mug me probeerde te steken en viel Zoë vervolgens weer aan, maar ze was alweer eerder. “Wat schattig, Ievje en Evja,” grijnsde ze, waardoor ik stopte en een dodelijke blik op mijn gezicht kreeg.
    “Kidding me?” stelde ik haar droog, mijn gezicht hetzelfde als mijn stem. “Zoë, ik zit er echt mee, je moet me helpen, want ik weet echt niet… hoe liefde voelt…” bloos ik en kijk dan de andere kant op. “En niets tegen Evan zeggen, want ik weet het niet eens zeker.” Mompelde ik.

    (Is goed, ik wilde dat eigenlijk gisteravond doen, maar toen begon het zo onwijs hard te onweren, dus sloot ik mijn laptop maar af.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natasha Fabiënne Parker.

    Wanneer hij bij me is komen staan, houd hij de deur voor me open en staat erop dat ik voor ga. Dit keer ben ik verstandig en hou ik mijn adem even in, voordat ik door de rook walm loop en op straat terecht kom. "Tot morgen dan maar" Glimlacht hij en steekt zijn hand even op om vervolgens richting het hotel te lopen. "Tot morgen! Wees op tijd!" Roep ik nog lachend, aangezien ik wel meerdere jongens ken zoals hem, die meestal te laat komen. Ik wacht tot hij de hoek om is en loop dan richting mijn geparkeerde auto. Val kan haar spullen morgen wel bij mijn ouders thuis ophalen. Ik heb geen zin om ze te brengen, dus doe ik dat ook helemaal niet. Ze heeft het er zelf naar gemaakt. Stiekem ben ik wel blij dat ze naar haar 'vrienden' ging. Daardoor heb ik Sevastian leren kennen en ga ik nu waarschijnlijk, met wild vreemde op wereldreis. Kansen zijn er om te grijpen en als ik deze niet greep, zou ik er later zeker spijt van gaan krijgen. Met die gedachte start ik de auto en rijd ik richting mijn huis.

    Evan Ferry Duncason.

    Terwijl de koude stralen over mijn lichaam heen glijden, denk ik na over de komende dagen. Of er ruzie's zouden komen en waarover die dan zouden kunnen gaan. In principe hebben we alles al voor de reis afgesproken en afgestemd, maar je weet maar nooit hoe het afloopt. Misschien willen sommige wel langer in een bepaalde stad blijven. Eerlijk gezegd, maakt het me allemaal niet zo veel uit. Als ik maar naar mijn steden of bepaalde landen kan gaan, vind ik het prima. Zacht getik of geklop klinkt er, tussen het spatten van de druppels water op de tegels door. "Evan! Doe eens open!" Hoor ik duidelijker, aangezien ik de kraan wat zachter heb gedraaid om te horen wat er aan de hand is. "Wacht even! Ik droog me even snel af!" Roep ik terug, waarna ik de kraan helemaal uit draai en een witte handdoek van een rekje af pak om me vervolgens snel af te drogen. Ik haal de schone onderbroek van het haakje af en trek hem aan. Vervolgens stap ik uit de badkamer en haal de deur van het slot af. "Ivy en Zoë hebben me weg gestuurd" Ik trek even een pruillipje en ren dan als een gek terug naar de badkamer, om het droog te maken en mijn kleding van de grond af te rapen die ik vervolgens in mijn tas prop. "Heb je nog iets leuks gedaan?" Vraag ik nieuwsgierig aan hem, terwijl ik de borstel door mijn haar heen haal, zodat ik er morgen meteen gel in kan doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destina de la Bourse

    "Zal ik dan ook maar eens vertellen hoe lief ik jou vind?" vraagt hij met een mysterieuse stem.
    Ik grijns en knik.
    'Dat klinkt veel belovend.' zeg ik dan onschuldig en kijk hem aan.
    Ik laat mijn hand op zijn borst rusten terwijl ik nog een stukje boven hem hang.
    "Ben benieuwd." grijns ik dan en teken iets op zijn borst.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 20:36 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.