• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Daar zou je niet aan moeten twijfelen,' zegt hij zacht. 'Anders waren we elkaar niet tegengekomen op de eerste plaats.'
    Hij drukt een kus op mijn slaa[
    'Echt niet,' zegt hij nog en hij geeft een kneepje in mijn schouder.
    'Ik weet dat ik het al vaak heb gezegd maar ik heb je echt gemist,' glimlach ik terwijl ik mijn benen over zijn schoot heen leg en met mijn hoofd nog steeds tegen borstkas rust. Mijn blik valt op een getatoeëerd kroontje op zijn borstkas en ik strijk er lichtjes met mijn vingers overheen. 'Mooi,' zeg ik zacht.

    [ik ga zo slapen]

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 1:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jeej, ik ga op vakantie ^^ Ik ga jullie wel missen hoowr ;oo]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Prisoner schreef:
    Destina de la Bourse

    "Daar hangen wat voorwaarden aan" zegt hij dan en ik zucht. "Verschrikkelijk." zucht ik dramatisch en grijns. "Oke, kom maar op. "
    "Dan moet je nu gaan slapen, zodat ik nog even naar je kan kijken als ik slaap, dan kan ik daarna ook slapen" Hij drukt als laatst nog een kus op mijn wangen. "Dan word ik je prive zanger" Hij grijnst naar me en ik kijk hem aan met open mond. "Dat is echt gemeen eikel." Grinnik ik dan en geef hem een zacht duwtje. Toch glimlach ik, "Omdat jij het bent." Grijns ik en druk nog een kus op zijn mond waarna ik goed tegen hem aan ga liggen en sluit mijn ogen.


    Calvin Turner
    "Dat is gemeen eikel" grinnikt Destina en ze geeft me een zacht duwtje. "Omdat jij het bent" zegt ze vervolgens met een grijns. Ze geeft me een kus en gaat tegen me aanliggen en sluit haar ogen.
    Ik verplaats mijn ene arm onder mijn hoofd en leg mijn andere over haar heen. "Slaap lekker" fluister ik.
    Ik kijk even naar Destina en glimlach. Ik heb er altijd wel van gehouden om te kijken naar iemand als die sliep. Dat heb ik al 100den malen bij mijn zusje en broertje gedaan. Het geeft zoveel rust af. Mijn gedachte dwalen ook af naar Vienna. Ze weet toch zelf ook wel dat als ik zeg dat ik moet denken dat ze de heletijd moet smsen? dat dat juist averechts werkt?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ Sorry was in slaap gevallen xd]

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Ik weet dat ik het al vaak heb gezegd maar ik heb je echt gemist,' Glimlacht ze dan terwijl ze haar benen op mijn schoot legt en haar hoofd nog steeds op mijn borstkas rust.
    Ze strijkt over mijn kroon en ik glimlach even. 'Mooi,' zegt ze zachtjes. 'Dankje.' zeg ik dan en glimlach. 'Nathaniël heeft 't op zijn rug getatoeerd en Chiara op haar pols.'
    Ik glimlach even als ik eraan dacht. Ik had hem als eerste, toen Nathan en toen stond Chiara erop om het ook te hebben.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 13:10 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Dankje,' glimlacht Michaël. 'Nathaniël heeft 't op zijn rug getatoeerd en Chiara op haar pols'.
    'Betekent het ook nog iets?' vraag ik terwijl ik er nog even overheen strijk met mijn vingers en mijn hand dan weer weg haal.
    'Leuk dat Nathan en Chiara dezelfde hebben,' glimlach ik. 'Zo lijkt het alsof Chiara altijd een beetje bij jullie zal zijn,' voeg ik er zacht aan toe.
    Mijn woede voor Nathan is al grotendeels weggezakt maar dat betekent nog niet dat ik hem er morgen niet op aan spreek.

    [ik ben even boodschappen doen]

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 13:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destina de la Bourse.

    "Slaap lekker" fluistert hij en ik glimlach terwijl ik mijn ogen dicht heb.
    "Jij ook voor zometeen." zeg ik dan met een lachje en concentreer me op zijn ademhaling en hartslag.
    Het maakte me tot rust en ik vond het fijn.
    Langzaam voelde ik me al in slaap komen.
    Ik voelde me kapot en zette de dag nog even op een rijtje, er was echt veel gebeurd binnen één dag. Ik zuchtte en liet me in Calvins armen in slaapvallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Isgoed, ik ga ff klaarmaken en dan kom ik weer op mijn tel ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oke, internet heb ik dus alleen in Nederland xd. Lekker slim. Ik zit nu in frankrijk met een paar gratia minuten wifi. Sorry ;S


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Dan moet je uitkijken dat je er niet overheen gaat. D: Wel jammer dat je het niet in Frankrijk heb, maar het komt wel goed lol. Hoe lang verblijf je daar?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Ik glimlachte en leunde met mijn kin op haar hoofd en denk na.
    'Ik was de gene die hem als eerste heeft laten zetten. Het stond voor ons drie. Nate Chiaar en ik. ' zeg ik dan en zucht. 'Daarna hebben Nathan en Chiara het ook laten zetten.' Zeg ik dan en knik even als bevestiging.
    Ik kijk naar het uitzicht voor ons.
    Ik gaap even en als er een koud briesje langs ons waait.
    Als ik naar haar kijk glimlach ik. 'Wil je naar beneden?' Vraag ik terwijl ik over haar armen wreef.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Michaël glimlacht en leunt met zijn kin op mijn hoofd. 'Ik was de gene die hem als eerste heeft laten zetten. Het stond voor ons drie. Nate Chiaar en ik,' legt hij uit. 'Daarna hebben Nathan en Chiara het ook laten zetten,' voegt hij er aan toe.
    'Mooie betekenis,' glimlach ik.
    'Wil je naar beneden?' vraagt hij terwijl hij met zijn warme handen over mijn armen wrijft.
    Ik haal mijn schouders op. 'Mij maakt het niet uit,' antwoord ik glimlachend. 'Kies jij maar'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Ze haalt haar schouders op. 'Mij maakt het niet uit,' Glimlacht ze 'Kies jij maar'.
    Ik glimlach, 'Als je moe bent kunnen we naar beneden gaan en als je nog wat wilt praten kunnen we boven blijven.' zeg ik met dezelfde glimlach.
    Mij maakte het niks uit, buiten binnen het boeide me nu niet ik was blij dat ik weer met Zoë kon zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Als je moe bent kunnen we naar beneden gaan en als je nog wat wilt praten kunnen we boven blijven,' glimlacht Michaël.
    'Laten we nog even praten,' antwoord ik. 'Vertel eens over je eerste dag op High School, je eerste liefde, je eerste kus, je eerste onvoldoende. Alles. Ik ben nieuwsgierig,' glimlach ik. 'Als je het wil vertellen tenminste,' voeg ik er snel aan toe. Ik glimlach nog even naar hem waarna ik over de rand van het dak heen naar het uitzicht kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Ik grinnik. 'Mijn eerste dag op High school was spannend, maar het viel erg mee.' zei ik toen en glimlachte.
    'Dat kwam deels doordat Nathaniël mijn broer was, bij leraren en leerlingen viel hij altijd goed in de smaak, wat het voor mij makkelijk maakte.'
    Ik glimlachte, 'Ik deed mee aan de try outs voor 't football team en was ook gelijk in.' Ik keek haar aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dictionary schreef:
    Vienna Milrna Castanovo

    'Hee' zeg ik als Ivy weer binnen komt en meteen in bed kruipt. Ik had haar echt willen helpen. 'Sorry dat ik dacht dat je Evan leuk vond, maar zo kwam het over.' Ik draai me om en ga zitten. 'Ik hoop dat je met Zoe hebt kunnen praten'zeg ik dan. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik moest zeggen. Was ze boos of was dat nep boos zoals ze me wel vaker plaagde. Ik pak mijn flesje met water en neem een paar slokken. 'Je bent niet boos toch?' Vraag ik aarzelend en prik even in haar zij wat ze door de dikke deken waarschijnlijk toch niet voelt. Ik ga weer recht zitten en zet mijn flesje weer neer. Ik pak mijn mobiel om de tijd even te bekijken en leg die dan ook weer weg.


    ~