• Viajar del mundo

Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

rollentopic

Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

© Stiles en Cloudbreaker

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Risus schreef:
    [Die klopte niet? >.<
    Stiles zei op 2 aug 2012 - 21:13:

Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    'Was ze aardig? Was ze knap? En misschien nog wel belangrijker, kon ze goed zoenen?' vraagt Evan.
    'Niet elke jongen gaat gelijk met een meisje zoenen, Evan,' grinnik ik.
    'Aha, het was dus liefde op het eerste gezicht?" Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en ga stevig op beide benen staan, waarna ik een raar, maar bijpassende beweging maak. Een gaap kan ik niet forceren. Ik sluit de badkamerdeur en ren naar het bed toe waar ik vervolgens op begin te springen. "Ik moet even mijn overgebleven energie kwijt" Lach ik en blijf door springen, tot dat ik zo'n beetje mijn energie kwijt ben en laat mezelf languit op het bed vallen. ]

[Godver, ik heb het verkeerde stuk verwijderd -_-]

[Heb het aangepast]

Lauren Campbell

Binnen hoorde ik twee meisjes stemmen, maar ik had teveel koppijn om er op te letten. 'Alsjeblieft, waar zijn die verdomde dingen...' Ik zucht en trek het laatste kastje open. Niks. Ik gooi kwaad de badkamer deur open en ga in mijn bed liggen. 'Welterusten,' mompel ik en sluit mijn ogen. Mijn hoofd lijkt uit elkaar te barsten van de pijn. Ik werd helemaal gek. Ik bijt op mijn lip en draai me om. 'Zoë heb jij aspirientjes in je reistas?' Ik kijk haar hoopvol aan en het drong niet tot me door dat ik Zoë en Ivy zou kunnen storen. 'Hoi Ivy,' glimlach ik kort en kijk Zoë dan weer aan.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Destina de la Bourse

"Hoezo moet je Zoë ondervragen?" vraagt hij met een kleine grijns.
    "Wil je weten of ze Sex heeft gehad vanavond?" Hij begint me in mijn zij te kietelen en ik grinnik.
    "of ben je bang dat ze het je niet verteld dat ze sex heeft gehad?" zijn grijns word breder en laat zijn vingertoppen langzaam omhooggaan en mijn buik kietelen.
    Ik begin het uit te gieren en kijk hem aan als ik zijn handen vast heb.
    Ik neem eerst heel diep adem en begin dan met praten. "Nee, ik wou gewoon weten wie die jongens waren gister." zeg ik dan onschuldig en grijns.

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:29 ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Calvin Turner
    Destina pakt mijn handen vast en haal even diep adem. "nee ik wou gewoon weten wie die jongens waren gister" zegt ze. "Die jongens toenet?" zeg ik half vragend, half corrigerend. "Ik zou het niet weten, dan zul je haar inderdaad moeten ondervragen" zeg ik knikkend.
    Ik schuif mijn armen onder het kussen, gaap en leg mijn kin er dan op. "waren britten denk ik. Of misschien niet, misschien waren het ook toeristen" ik haal even mijn wenkbrouwen op. "het boeit me eigenlijk niet zoveel, mijn interesses liggen niet bij jongens" Ik grijns en kijk Destina vanuit mijn ooghoeken aan. "Die hebben niet van die fantastische billen en prachtige borsten die vrouwen wel hebben"

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Ivy Lotus Xena.
    “Ivy,” zucht ze. “Evan zou dat heus niet erg vinden, waarschijnlijk alleen een beetje raar omdat je nooit met hem flirt.” Ze ging naast me op bed zitten en ik keek dankbaar naar haar, omdat ze me advies wilde geven en niet doorging met plagen.
    “Je hoeft ook niet met hem te flirten, als je je best doet dan lukt het heus wel om dat niet te doen en anders help ik je wel herinneren.”
    Haar telefoon maakte een geluid dat ze een sms binnen had gekregen en ik zuchtte, eigenlijk had ik hierna nog wat willen zeggen, maar Lauren liep snel hierop binnen. “Hoi Ivy,” glimlachte ze kort waarna ze Zoë aankeek. Ze had zó geen tact dat ik me er soms kapot aan ergerde, maar dit kwam voornamelijk omdat ze weer dronken was of in ieder geval heel erg aangeschoten. Ik vond dat ze moest minderen, maar ja, wie ben ik om dat te verbieden?
    “Hoi Lauren,” zei ik toen maar, alleen toen het beeld van Lauren en Evan samen weer in mijn gedachten kwam, beet ik even op mijn lip en keek naar Zoë. “Bedankt doll, maar ik denk dat ik maar eens ga slapen. Ik moet uitgerust zijn voor morgen, you know?” glimlachte ik zwakjes, gaf haar een knuffel en liep toen terug naar mijn kamer, waar ik in mijn bed kroop met de deken stevig om me heen.

(Ik wil telkens reageren en ook met Aiden, maar ik word telkens onderbroken. 8D)

Quiet the mind, and the soul will speak.

Destina de la Bourse

Normaal had ik hem geslagen als hij zo begon te praten maar ik moest lachen.
    Just blame it on the alcohol.
    'Ik heb hun accent gehoord en dat was totaal níet Brits én ze kende ze al dus ja, I wanna know.' zeg ik dan zeer onschuldig.
    Ik draai me ook op mijn buik en leg mijn ene arm onder mijn hoofd.
    'Wat een dag.' gaap ik dan en zet alles op een rijtje. Ik was vertrokken uit huis en had mijn ouders alleen een brief geschreven. Ze hadden het duidelijk te druk om het te lezen óf ze wisten gewoon dat ik veilig was. In ieder geval geen belletje ik zucht en dacht na, de enige voor wie ik iets kon komen was..niemand. Iedereen was hier.
    'Ik ben zo terug, ik ga even naar de wc.' mompelde ik en stond op waarna ik naar de badkamer liep.
    Ik gooide wat water in mijn haar en zag dat ik er helemaal kapot uitzag. Ik droogde mijn gezicht af en liep terug, ik glimlachte naar Calvin en kroop weer tegen hem aan.

[Sorry...]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Demi1309 schreef:
    [Sorry...]

(Waarom zeg je sorry?)

Quiet the mind, and the soul will speak.

Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Voordat Ivy nog kan antwoorden komt Lauren de badkamer uitgelopen. 'Zoë heb jij aspirientjes in je reistas?' vraagt ze. 'Hoi Ivy,' zegt ze daarna.
    Ik knik, kom overeind, loop naar mijn koffer en gooi het doosje met aspirientjes naar haar toe.
    'Hoi Lauren,' zeg Ivy. Dan bijt ze op haar lip waarna ze naar mij kijkt. 'Bedankt doll, maar ik denk dat ik maar eens ga slapen. Ik moet uitgerust zijn voor morgen, you know?' glimlacht ze zwakjes. Ze geeft me nog een knuffel en loopt daarna de kamer uit.
    'Ik ga even opzoek naar Michaël,' zeg ik tegen Lauren terwijl ik een korte zwarte shorts aan trek. Ik kan lastig in mijn onderbroek door het hotel lopen. Nadat ik de dunne deken uit Michaël's tas heb gehaald loop ik ook de kamer uit, richting het dak. Als ik hem bij de rand zie staan grijns ik even en doe ik mijn handen voor zijn ogen. 'Rara wie ben ik?' vraag ik lachend.

Vienna Milrna Castanovo

'Hee' zeg ik als Ivy weer binnen komt en meteen in bed kruipt. Ik had haar echt willen helpen. 'Sorry dat ik dacht dat je Evan leuk vond, maar zo kwam het over.' Ik draai me om en ga zitten. 'Ik hoop dat je met Zoe hebt kunnen praten'zeg ik dan. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik moest zeggen. Was ze boos of was dat nep boos zoals ze me wel vaker plaagde. Ik pak mijn flesje met water en neem een paar slokken. 'Je bent niet boos toch?' Vraag ik aarzelend en prik even in haar zij wat ze door de dikke deken waarschijnlijk toch niet voelt. Ik ga weer recht zitten en zet mijn flesje weer neer. Ik pak mijn mobiel om de tijd even te bekijken en leg die dan ook weer weg.

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:57 ]

~

Calvin Turner
    "Ik heb hun accent gehoord en dat was totaal níet Brits én ze kende ze al dus ja, I wanna know." Ik grinnik even. "then you gotta ask" antwoord ik. Dan Draait Destina zich ook op haar buik. "Wat een dag" gaapt ze, waardoor ik ook moet gapen. "Ik ben zo terug, ik ga even naar de wc"
    Ze stapt uit bed en ik staar even voor me uit. Ja...wat een dag. Het begon heel leuk. Dan ineens vind mijn beste vriendin mij leuk en stalkt ze me zowat de rest van de avond én vind het meisje waar ik al heel lang een crush op heb me ook leuk en ligt ze nu naast me in bed! Ik zucht even.
    Destina kruipt terug in bed, glimlacht en kruipt dan tegen me aan. Ik glimlach ook even en leg mijn hoofd even tegen haar aan en sluit mijn ogen voor een paar tellen.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

'Rara wie ben ik?' Hoor ik Zoë vragen als ze haar handen voor mijn ogen doet. Ik grijns. 'Hmm, Sierra?' vraag ik dan en plaag. Ze had vroeger altijd een bloedhekel aan Sierra gehad. Waarom? Ik weet het nog steeds niet. Sierra rende alleen altijd achter me aan en stalkte me.
    Ik glimlach en draai me naar haar om. 'Dankje. Dat je het hebt meegenomen.' zeg ik dan en pak de deken over en leg die op het dak. Het was een plat dak waar je gemakkelijk op kon liggen.
    Het weer was gewoon lekker, niet al te koud. 'Ging het goed?' vraag ik dan en doel op Ivy.

Destina de la Bourse

Ik glimlach en draai me naar hem om. Ik kijk hem even aan en glimlach waarna ik ook voor even mijn ogen sluit.
    Ik open mijn ogen weer en het was een bevestiging dat het niet gewoon één grote droom was. Ik was wel naar London gegaan, had het wel aan Calvin bekende en lag hier nu wel naast hem in bed.
    Ik gaapte diep. 'Ben helemaal kapot.' mompelde ik toen.

Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Hmmm, Sierra?' vraagt hij plagend.
    Als hij zich omdraait sla ik hem tegen zijn arm. 'Waag het niet om dat ooit nog te zeggen,' zeg ik, half dreigend en half lachend.
    'Dankje dat je het hebt meegenomen'. Hij neemt de deken over en legt die op het platte dak.
    Ik glimlach even en loop dan naar de rand van het dak. Het uitzicht hier is echt mooi.
    'Ging het goed?' '
    'Oh, eh, jawel hoor,' antwoord ik. 'Gewoon wat meidendingen, je hoeft je geen zorgen te maken'.