• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is avond en Charlie en Lise hebben ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:27 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    'Saai? Ik ben een mutant hoor!' lach ik. Ik knijp zachtjes in zijn hand en schud mijn hoofd. 'Je bent zelf vreemd! En nou hup, terug in bed,' dwing ik terwijl ik hem aan zijn hand het bed in trek en mezelf opnieuw in zijn armen nestel.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 1:25 ]


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik kruip dicht tegen haar aan. 'Knuffelen mag wel toch? ' mompel ik en druk een vlugge zachte kus op haar wang. Ze maakte me gelukkig en compleet. Misschien vreemd om te zeggen op mijn 23ste maar het was echt zo. Ik wil haar vertellen wat ik voor haar voel maar ik ben er zelf ook nog niet achter wat het is dat ik voel.

    [Ik ga slapen! Morgen ochtend mijn laatste reactie en dan ben ik 2 weken weg. Xxx <3]

    Lise Sophie Knight
    Ik knik en knuffel hem met plezier terug. 'Knuffelen mag altijd, ja.' Ik gaap en probeer nog een hand voor mijn mond te slaan, maar dat lukt me niet meer. Ik ben nu echt doodmoe.
    'Misschien is het niet zo'n slecht idee om te gaan slapen,' stel ik voor. 'Maak me morgen maar wakker, als jk te lang slaap en jij wilt gaan.' Terwijl ik op zijn antwoord wacht, sluit ik mijn ogen alvast.


    [Als ik je niet meer spreek: heeeeeeel veel plezier op vakantie! Ik ga je missen!<3]


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik frons. Ik wil best afscheid nemen maar iemand uit zijn off haar slaap halen was nooit mijn sterkste punt geweest. 'Belooft.' Mompel ik toch nog en druk een kusje op haar wang voor ook ik mijn ogen sluit.

    Ik open mijn ogen en kijk opzij naar Lise. Langzaam sta ik op en kleed me aan. Ik twijfel. Wel of niet wakker maken. Ik pak oempas en papier. Lieve Lise. Sorry dat ik je niet heb wakker gemaakt je lag zo diep te slapen. Ik ben nu opweg naar portugal om een vriend van me op te zoeken. Ik ga je heel erg missen en ik hoop dat je op me kan wachten. Als je me mist kun je piano spelen hier is de reserve sleutel ik neem aan dat je de piano wel kan vinden. Mijn blad muziek ligt er nog. Ik leg de sleutel erbij en vertrek dan.

    [Heel erg bedankt! Ik ga jou ook missen! X <3]

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 7:32 ]

    Lise Sophie Knight
    Het is de wekker die me wakker maakt, die ik had gezet vanwege het werkt. Ik wrijf door mijn ogen, rek me uit en draai me om in de veronderstelling Charlie nog te zien. De andere kant van het bed is leeg.
    'Charlie?' geen reactie. 'Charlie?' probeer ik nog eens en sta op. Zoekend loop ik mijn kleine appartement rond en bij de badkamer blijf ik even staan wachten of ik geluid hoor. Niets. Dan valt mijn oog op het briefje. Ik lees het en gooi het vervolgens op de grond, wat natuurlijk niet zo hard gaat omdat het maar papier is. 'Kut! Je had het beloofd!' roep ik. Het is niet het feit dat hij me niet wakker heeft gemaakt dat me boos maakt (al had ik graag echt afscheid van hem genomen), maar alleen al dat hij weg is, vind ik verschrikkelijk.
    Met veel tegenzin kleed ik me aan, doe mijn haar en make-up en de andere gebruikelijke dingen die ik doe voor ik naar mijn werk ga. Tenslotte pak ik mijn tas en mijn sweater, verlaat mijn huis en ga naar het Alvida Resort.


    everything, in time

    [SOOOF! WE MISSEN JE NU AL VERSCHRIKKELIJK!]

    Steven Reed Hastings
    Reed had zich gisteren voorgenomen om de volgende dag vroeg op te staan, wat hij dan ook gedaan had. Hij kijkt op de wekker en het is zeven uur. Hij gaapt even en staat stuntelig op, loopt haast tegen de kast en doet het licht aan om wat kleren aan te doen en een douche te nemen. Maar dan omgekeerd.


    help

    [JOAAAA :C
    Sorry als ik je te veel push om te posten btw, ik ben te verslaafd. x]]

    Lise Sophie Knight
    Ik stop de spullen in mijn kluisje en loop naar de eetzaal. Er staat één hele lange tafel, daar moeten we spullen zoals brood, boter, vleesbeleg, kaas en zoetigheden opstellen. Vervolgens zetten we op iedere tafel een klein menukaartje met warme ontbijtjes, zoals ei. Ik vind het niet erg om dit werk te doen en leg enkele tafelkleedjes nog recht. Het enige wat me wel stoort, is dat ik het gevoel blijf hebben dat er iemand mist. Charlie.


    everything, in time

    [XD Don't worry, maar ik ben wel redelijk druk bezig, vandaar dat ik misschien wat "Nee nu niet... Nee nu nog steeds niet" over kom.]

    Steven Reed Hastings
    Vermoeid en zonder eetlust gaat Reed naar de cafetaria, waar hij neerploft op een van de stoelen en met de menukaart zijn gezicht verbergt.


    help

    [ Hahah nee hoor, ik kan geduldig wachten! :3 ]

    Lise Sophie Knight
    Als een gek loop ik heen en weer, het is een stuk drukker dan verwacht en het eten raast er doorheen. Vooral de kleine puddinkjes zijn erg populair. Als ik even tijd heb, piep ik naar iemand die alleen aan een tafeltje zit, maar zeer geïnteresseerd naar de menukaart kijkt. 'Goedmorgen, kan ik u ergens mee helpen?'


    everything, in time

    Steven Reed Hastings
    "Hallo", zegt Reed. Hij had nooit zo vroeg mogen opstaan. Hij laat de menukaart zakken en een ondeugende glimlach verschijnt op zijn gezicht. "Hoi, Liesje. Hoe gaat het met meneer Charles?", vraagt hij. "En met u natuurlijk ook. Het weer is prachtig, vindt u niet?"


    help

    Lise Sophie Knight
    Grijnzend stoot ik hem aan, ik had helemaal niet door dat het Reed was! 'Jij weer,' zeg ik plagend. De enige jongen, enige persoon zelfs, die me "Liesje" noemt. 'Prachtig weer, zeg dat wel. Met mij gaat alles prima, met Charlie gisteravond ook nog en nu heb ik geen idee, want meneer is op vakantie. Lang verhaal,' zeg ik en wapper het onderwerp weg met mijn hand. 'Maar hoe is het met jou? Toch al een tijdje niet gezien.'


    everything, in time

    [@Stornoway, zou je in rollentopic willen kijken? heb ik een rol ingevuld ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Je kunt ondertussen vast gewoon meedoen, als je wilt, ook al sta je nog niet in het topic.]


    everything, in time

    Steven Reed Hastings
    "Je hebt me gisteren nog gezien", zegt Reed fronsend. "Heb je me gemist, dan?"


    help

    Lise Sophie Knight
    'Echt waar? Was dat gisteren nog? Pfoeh, er is zoveel gebeurd.' 'Heb je me gemist, dan?' vraagt Reed en ik grijns. 'Natuurlijk, je bent nog altijd de eerste die me aansprak en dat zal ik niet vergeten. Vooral niet omdat ik tegen je aan botste.'

    OP NAAR HET VOLGENDE TOPIC!(cat)




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    everything, in time