• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Rachel
    "Ik doe niet zielig want dat dioe jij al ik ben rustig" zeg ik tegen michtell en kijk haar boos aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Luister Berry, waarom rot je niet gewoon op? Niemand mag je hier. Ik niet, Kurt helemaal niet, Finn scheld je nog net niet uit omdat hij een band wil voor zijn dochter.' sis ik.
    'Waarom ga je niet gewoon met die Mitch mee hé? Speel de hoer, net zoals bij Finn en Jesse' grom ik..


    El Diablo.

    rachel
    "ow net als jij even met iedereen het bed in duiken ik mag wel met meerdere iets gehad hebben maar ik neuk niet iedereen plat zoals jij" kaats ik terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik lach, ´de laatste tijd zoen ik alleen´ grinnik ik.
    Ik zet dreigend een paar stappen naar haar toe.
    ´Nu, of je pakt je spullen zelf, of ik zet jouw met al je rotspullen met geweld eruit´ sis ik..


    El Diablo.

    rachel
    Ik grijns naar haar "ik ben lekker op vakantie" ik glimlach geforceerd naar huis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik lach hard.
    'Vakantie? Jij zou hier niet eens zijn als Finn het had uitgemaakt voor we hierheen gingen' grijns ik.
    'Weetje, ik heb nu al medelijden met Finn's dochter' zeg ik..


    El Diablo.

    Rachel
    "na dat is fijn zeg medelijde van een hoer zoals jij" werp ik naar haar boos.
    Argh rot wijf "jij kunt mij er trouwens niet eens uit zetten"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Ik ben niet degene die zwanger is' grijns ik.
    'En trouwens, er is een verschil tussen een slet en een goede moeder, en aangezien je het tweede niet bent heb ik medelijden met FINN's dochter' lach ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik trek een wenkbrauw op "ik weet tenmiste wie de vader is en dat zou jij niet kunnen zeggen omdat je iedereen die je ziet en tegen komt nuekt, en het is trouwens ONS dochter"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Als ik neuk doe ik het tenminste safe' sis ik.
    'En trouwens, ik blijf het Finn's dochter noemen, aangezien jij je nog steeds niet hebt bewezen als goede moeder.' zeg ik.
    'En by the way, blijkbaar houd Finn niet van je, hij heeft nu al een beter iemand' lach ik..


    El Diablo.

    Rachel
    "goh zeg komt er iemand achter, en weet je wat Santana het zal je verbazen maar ik gun het hem de geluk en btw hoevaak heb je me gezien deze avkantie " chagerijnig kaijk ik haar aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik zal u zo moeten verlaten maar ik zal er in de vroege ochtend weer zijn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Helaas vaak' zeg ik.
    'Ik gun hem het geluk ook, waarom denk je dat ik niet meteen de buik van je kapot trap, omdat het zijn dochter is' zeg ik.
    'Ik zeg trouwens nog iets, waarom meld je je niet aan voor 16 and pregnant, pas je goed in, arm, geen boyfriend, en een paar maanden later een jankertje op je schoot' grijns ik..


    El Diablo.

    rachel
    "serieus denk je dat ik het niet moeilijk genoeg heb? denk je dat ik er niet van baal dat ik h;em heb laten gaan? je hebt het miss Santana ik geef wel om mensen en ik heb wel gevoelens, en ja ik gedraag me soms nogal stom en dat weet ik maar is dat een reden om zo te doen? voor jou schijnbaar wel" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik weet niet zeker of ik er dan nog ben, ik ben vanaf morgenochtend namelijk tot 4 augustus weg..]


    El Diablo.