• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~PotionsSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:43 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    (wie zijn de nieuwe leraren Cho sowieso)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Ginny Weasley
    "Fred is dood", zegt Ginny kwaad tegen George. "Denk je dat je daarover grappen moet maken?" Ze gaat boos weer zitten en prakt met haar vork in haar eten, terwijl ze probeert om niet te huilen om haar broer.


    help

    { Er loopt iemand binnen in de groote zaal die eerst dood was en de helft heeft het niet eens door xD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria veegde met haar mouw het overige restje drinken van haar mondhoek, waarna ze even vanuit haar ooghoeken richting de leraren tafel keek, om een glimp van Draco op te vangen. Een klein glimlachje speelde rond haar lippen, en ze keek weer voor zich uit, en plaatste haar hand onder haar kin, toekijkend hoe eerste jaars binnen kwamen en werden ingedeeld in de afdelingen. Astoria klapte enkel toen er weer nieuwe studenten in SLytherin kwamen, maar nee, meer deed ze niet. Haar ouders hadden gezegd dat Hogwarts haar weer goed zou doen, maar daarin tegendeel, het voelde verkeerd om weer terug te zijn. Waarschijnlijk hadden haar ouders dit alleen maar gezegd zodat ze van haar af zouden zijn. Zo was het wel vaker geweest, Daphne die werd voor getrokken, terwijl Astoria in de schaduw werd gezet en altijd als tweede keus werd gebruikt.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    "Misschien heb je gelijk en was het niet een heel slim plan om terug te komen naar Hogwarts" zeg ik twijfelend. Ik kijk van hem naar Ginny, knik en loop/zweef. "Met alle genoeg George en Ginny luister even voor je helemaal hysterisch gaat doen, want dit is dus echt geen grap van George"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    { Er loopt iemand binnen in de groote zaal die eerst dood was en de helft heeft het niet eens door xD}


    [dat noem ik gewoon geniaal xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Damn ik moet eten.. Ben zo snel mogelijk terug ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny Weasley
    Ginny schrikt op als ze Freds stem hoort. En wel duidelijk Freds stem. Ze blijft boos voor zich uit kijken.
    "Wilde je me een hartaanval bezorgen of zo?", zegt ze dan uiteindelijk moeilijk tegen Fred.


    help

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    [Is goed(A)]

    [Kee, het staat op 5 volgens mij]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 18:35 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Harry Potter

    "George, het is echt niet grappig." ik kijk naar Ginny en sla beschermend mijn arm om haar heen. Dit had ik nou echt nooit van hem verwacht. "Je moet er mee stoppen." zeg ik wat feller in zijn richting terwijl ik over Ginny haar rug wrijf. Fred begint te praten. Het is duidelijk zijn stem. Ik kijk wantrouwend naar het stel.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 18:36 ]

    Alex(ia) Rose Larsen
    Astoria neemt plaats aan dezelfde tafel als ik. Logisch, aangezien zij ook is ingedeeld bij Zwadderich. Ik mag haar niet. Eigenlijk zou ze van school af zijn, maar blijkbaar heeft ze toch besloten nog een jaartje terug te keren. Ik wil iets tegen haar zeggen, wanneer net Fred en George binnenkomen. Wacht, ik knipper een paar keer met mijn ogen, maar ik zie toch echt beide jongens staan.
    'Fred was toch dood?' vraag ik mompelend en aan niemand in het bijzonder.


    everything, in time

    Fred Weasley

    "Sorry zusje dat was niet mijn bedoeling" zeg ik. "Ik wou gewoon hier weer naartoe nadat ik alles heb geleerd over hoe je met...uh nou dit moet omgaan en omdat ik jullie gewoon mis"
    Ik kijk van haar naar Harry en weer terug "Jullie moeten echt geloven dat George hier niets mee te maken heeft en dat hij er tot een half uurtje gelden ook niet vanaf wist"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria verslikt zich echter bijna in haar pumpkin juice, als de geest van Fred zomaar naar binnen loopt. Kleine rillingen beginnen over haar rug heen te kruipen, terwijl het lijkt alsof ze geen kant meer op kan, haar Necrophobia begint echter weer op te spelen. Lichtjes begint Astoria haar hand te schudden, waarna ze snel haar pumpkin juice weg zet, zodat ze deze niet over de tafel heen morst. Astoria legt haar hand op haar schoot terwijl deze nogsteeds lichtjes trilt, even wend ze haar ogen af van de geest en kijkt ze naar het trillen van haar hand, waarna ze deze op haar schoot laat rusten en verder eet met haar andere hand.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Gaan we daarna aan de lessen beginnen? ^^ ofzo? xd]


    help

    (ja eigenlijk wel he je mag zelf kiezen als leerling met welk vak je dan begint je moet ze wel allemaal doen een keer)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings