• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~PotionsSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:43 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    [Uhu dat klopt wel(:]

    [dan zit ze nu dus in jaar 6 :3]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    George Weasley

    'Jaren geleden zouden we hier nooit meer terug komen toen we Omber verjaagden en nu gaan we iedereen bang maken om het fijt dat je een geest bent' Zeg ik lachend, 'Ik heb nog maar één oor en jij bent doordringbaar, we zijn beter teruggekomen dan ooit' vervolg ik grijnzend. 'Gaan we eerst wachten tot ze beginnen of gaan we ze gewoon eerst storen en dan kunnen ze zometeen vredig verder?'


    Don't be like the rest of them, darling

    PercyWood schreef:
    (...)
    [dan zit ze nu dus in jaar 6 :3]

    ja


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    dracoluvvv schreef:
    (...)
    ja

    [wasn't a question, wasn't for you. (cat)]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    [wasn't a question, wasn't for you. (cat)]

    (maakt niet uit denk ik)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    [ Luister, ik ben hier de gene die het heel normaal zegt tegen je dat ik dat irritant vind? Dat zou jij ook doen en je bent de enige die er zo'n probleem van maakt. Zullen we nu weer rpg'en? ]

    dracoluvvv schreef:
    (je zeurt zelf even veel even dat je het weet ons allemaal de schuld geven)


    Sorry? Ik ben wel degene die aanbood om je te helpen hoor..
    Jeezz..

    dracoluvvv schreef:
    (je zeurt zelf even veel even dat je het weet ons allemaal de schuld geven)


    [Ik geef je niet de schuld. Ik zeg alleen dat ik het niet leuk vond hoe de spreekster van Draco reageerde. In een RPG gebeuren dingen die je niet leuk vind, maar zij laat het overkomen alsof ik een of andere onervaren speler ben en ik krijg zo'n beetje op mijn kop dat ik dat broodje heb gegooid met als argument 'keep it real'. Als ze nu gewoon eerlijk had gezegd dat ze het niet leuk vond, had ik het best willen aanpassen. Maar zo'n "boze" reactie is niet nodig. Ik heb al vaker aan RPG's meegedaan, sterker nog, ik was een van de eerste. D: Ik hou er nu eenmaal niet van aangevallen te worden en omdat het nu voor mij zo'n beetje verpest is, denk ik dat het beter is dat ik niet meer meedoe. Sorry!]


    everything, in time

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Net toen Astoria haar lippen van elkaar af wou halen om antwoord te geven, liep Draco The great hall al binnen, en verdween hij uit het zicht, en inplaats van de woorden: Ja is goed, verliet nu enkel een zucht haar lippen. Astoria beende naar binnen, alsof alles wat daar net gebeurden nooit gebeurd was, maar het vergeten nee dat kon ze nu niet. Ze nam plaats aan de Slytherin tafel, en schonk wat pumpkin juice voor zichzelf in, waarna ze een slok nam.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sunbaked schreef:
    (...)

    Sorry? Ik ben wel degene die aanbood om je te helpen hoor..
    Jeezz..

    (had het niet tegen jou sorry als je dacht dat het voor jou bedoelt was)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Fred Weasley

    "Beter dan ooit inderdaad en ik hoop toch dat als we de volgende keer ooit nog eens terugkomen dat het nog nog erger is dan deze keer" zeg ik grijnzend. Ik zet me weer af, zweef naar de deur en luister. "Dit lijkt me het perfecte moment om binnen te komen en ze daarna vredig verder kunnen met wat ze ook aan het doen zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Progeny schreef:
    (...)

    [Ik geef je niet de schuld. Ik zeg alleen dat ik het niet leuk vond hoe de spreekster van Draco reageerde. In een RPG gebeuren dingen die je niet leuk vind, maar zij laat het overkomen alsof ik een of andere onervaren speler ben en ik krijg zo'n beetje op mijn kop dat ik dat broodje heb gegooid met als argument 'keep it real'. Als ze nu gewoon eerlijk had gezegd dat ze het niet leuk vond, had ik het best willen aanpassen. Maar zo'n "boze" reactie is niet nodig. Ik heb al vaker aan RPG's meegedaan, sterker nog, ik was een van de eerste. D: Ik hou er nu eenmaal niet van aangevallen te worden en omdat het nu voor mij zo'n beetje verpest is, denk ik dat het beter is dat ik niet meer meedoe. Sorry!]


    {Jij mag niet weg! Zonder jouw is het juist niet leuk meer...}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik ben heel even eten en opeens ontstaat hier een grote discussie/ruzie :'))


    Happy Birthday my Potter!

    [*zucht*]


    help

    George Weasley

    'Perfect, zullen we gewoon nonchaland de zaal inlopen?' Stel ik grijnzend voor terwijl ik de bezem op de trap laat ligen en naar hem toe loop en vervolgens gewoon de deur opgentrek en het stukje vuurwerk afsteek voordat we samen naar binnen lopen.


    Don't be like the rest of them, darling